- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Viszonylag pénztárcabarát lett az AOC 280 Hz-es VA monitorja
- Gaming notebook topik
- Samsung LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Notebook hibák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz Winchester95 #152659 üzenetére
A coolerbe a turbón át tud jutni!
Ha jutott, akkor a turbód cserés lesz!
nekem is mikor az 1,9 tdi passatban a turbó szabályzás rossz volt, 2 bar-on is töltött a turbo, pedig 0,8-nál el kellett volna engednie a nyomást, de valami szelep a tűzfalon beszart....[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #152659 üzenetére
Amikor túltölt a turbó, a tengelyét feszíti a nyomás oldal irányba. Ezért is van a vészmód úgy megírva, hogy maximum 4 másodpercig tolerál 0,2 bar eltérést az elvárttól. Ha sokat van hajtva túlnyomáson, szétkopik a csapágyház a turbón és elkezdi a szívó vagy a kipifogó oldalon ereszteni az olajat. A kipufogó oldali szivárgás nem veszélyes a motorra, de a szívó oldali nagyon veszélyes, mert onnan egyenesen a cooleren keresztül az égéstérbe fogja nyomni az olajat.
Amikor beszorul a turbóban a reguláció, mindig túlynomáson közlekedik az autó, ezért erőtlenebb a kelleténél, lustább, van turbólyuk, de ezt egy laikus nem veszi észre, és vészmódot csak forszírozott menetben fog dobni, mert akkor teljesül a 4 msodperces +0,2 baros szabály.
Amikor tiszta a turbó, könnyen mozognak a regulációs lapátok, alulról szépen húz, nekem az új turbóval 1000 fordulattól húzott az ASV, és nem volt chip. A gyári program tudja, csak jó turbó kell hozzá.
Megvételkor szóltunk, hog ki kell pucolni a turbót, de gondolom ezt valahogy benézted. Pucolás után bár kevesebbet tölt a turbó de az ideális keverék miatt az autó mégis erősebb, pörgősebb, élinkebb.... bárki tud igazolni, aki itt megfogadta a tanácsomat és turbót pucoltatott... Hirtelen Lacess és zsolt1990 ugrott be, ők is alá tudják támasztani, hogy a pontos reguláció az erős motor és jó gázreakció alapja.
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Háztartási gépek
- Milyen légkondit a lakásba?
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Viszonylag pénztárcabarát lett az AOC 280 Hz-es VA monitorja
- EAFC 24
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- További aktív témák...
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest