Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Problémák a Samsung 3 nm-es node-jával
ph Egyelőre elég gyenge, 20 százalék alatti a kihozatal a koreai cégnél, ezt szeretnék októberig 60%-ra növelni.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
simonjoe
őstag
válasz Doki16 #162538 üzenetére
sajnos nem megy a progival, igaz nem dob már hibát, h nem kompatibilis vele, de nem "találja" az autót csak keres egyfolytában. A VAG DPF progiban sajnos nem találtam meg az én autóm motorkódját, alatta-felette vannak, de a CBAB sajnos nincs a support listában. Nagy valószínűséggel ezért nem megy, hiába próbáltam egy csomó kütyüvel, nem a hardverrel, a szoftal van a hiba.
Most írtam nekik, h adják már hozzá, remélem módosítják.
Az OBD Eleven-ben meg találtam egy olyan infót, h a DPF ellenőrzés nincs aktiválva, szóval ez is megy valakinek ajándékba. .........hogy, rohadjon meg!![ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz focvis #162562 üzenetére
nemtom mit adnak még hozzá, megnézem az oldalukon. A pro verziót vettem meg, az e fölötti már csak kiegészítőkben (+300 kredit, mágneses telefontartó) más.
(#162563) Doki16 : kedves vagy, de annyira nem égető, innen tőletek is ajánlottak VCDS-t, de nem szorgalmaztam, nem akarok belemélyedni, ezzel is el lehetne reszelni, így is félve nyúlok hozzá. Azért lenne jó ez a kis kütyü mert nem kellene laptopot vagy táblát cipelni magammal, egyszerűbb ez. Az is igaz, h hiába reszketek a DPF-től, akkor is megtelik ha nem látom az állapotát, meg akkor is ha nem.
Remélem a VAG DPF fejlesztői beteszik az én motorkódom is és megoldódik a probléma.Joe
-
simonjoe
őstag
Sziasztok!
Adott egy 2002-es ANU 1,9 es Seat Alhambra aminek a váltója tönkrement. Lehet ezt valahol javíttatni, vagy bontottat vásárolni??[ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz Mágus2 #162682 üzenetére
köszi!!
A főnök kocsija, sajnálom, mert minden reggel egy rémálom neki az indulás, tőlem kérdezte, h ki lehet-e mérni.
Arra gyanakszik, h esetleg gyertya hiba.
Nem tudok belső ellenállást mérni?? A test meg a gyertya között?? Vagy átfolyó áramot??
De, ha nem hát nem.Joe
-
simonjoe
őstag
Sziasztok, szép estét!!
Megjött a válasz a VAG DPF szoft szerzőjétől a CBAB CC-re.
"Hi,
your engine isn't unfortunately supported, it uses the old diagnostic protocol and my app was developed using the last one.Two protocols are completely different.
I'm sorry.Bye
Daaren"így már érthető, h miért vagyok ezzel a szopórolleren.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz Csaby25 #162850 üzenetére
...ilyen motorkódú CC-m van, én első körben az olajpumpa hexagon tengelyét nézetném meg, ha nem is módosíttatod egy jó gépésszel, akkor legalább az újabb tengelyre cseréltesd le.
Én Liqui Moly Top Tec 4200-as olajat használok hozzá, szerintem jobb mint a Castrol, ellenben drágább is.
Azt mondja a szerelőm, h nem rossz konstrukció ez a motor, én már cseréltem egy pár dolgot benne. A DPF és a kettőstömegű még gyári (manuális váltós a mienk) 210k van a kocsiban. Ha valamire kíváncsi vagy még szívesen segítek..........ha tudok.Ja, és felejtsd el a 30k-s olajcserét!!!!!!!!!!
[ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
őstag
-
simonjoe
őstag
-
simonjoe
őstag
-
simonjoe
őstag
Sziasztok!!
Tudja valaki, h az ablakmosó fúvókákat hogy lehet állítani esetleg tisztítani?? (Passat CC)
THX!!
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz molnarpeter #163461 üzenetére
Sokat gondolkodtam már én is ezen, valami megoldást ki fogog találni. Ha valóban kapcsolna a tükörfűtés akkor egy egyszerű LED-el megoldható. Viszont én azon is gondoltam, h egy hőmérséklet szenzort kellene applikálni a DPF-re amivel már lehetne valamit kezdeni. Szerinted??
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz molnarpeter #163482 üzenetére
...találtam olyan szondát ami 1000°C-is képes mérni, valami fém bilinccsel rá fogom tenni, és megpróbálom monitorozni a hőjét.
Megvizsgáltam a tükörfűtés esetleges bekapcsolását regenerálás alkalmával. Sajnos ez megbukott, szinte biztos, h "urban legend". ELSA-n megnéztem az elektromos bekötését és fizikai kontakttal (kapcsoló) aktivizálom a fűtést, nincs másik kör, így az nem kapcsolhat be csak abban az egy esetben, ha azt én úgy akarom. Nagy kár, mert ez lenne az 1xűbb eset.
Szóval az első járhatóbb, de az is már csak a tényét fogja közölni. A másik ötlet, ha a DPF előtti és utáni nyomásszenzorokat bírnánk "munkára". Tudjuk, h milyen nyomáskülönbségnél fog elindulni a reg, akkor a folyamatos monitorozással látni fogjuk, h az mikor történhet meg.
Vélemény?
A "hőmérős" azért lenne jó mert azzal azt tudnánk, h meddig tart a folyamat, a nyomáskülönbség méréssel pedig majdnem biztosra tudnánk a várható reg bekövetkeztét. Szóval kombinálni kellene.Joe
-
simonjoe
őstag
válasz molnarpeter #163486 üzenetére
jó lesz ez!! 7végén kicsit több időm lesz, ráfexem a dologra és megosztom, h mire jutottam.
[ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
őstag
Ez itt kérem egy korrekt rendes csapat!!!
Nem kicsit vagyok pipa, egy másik típus fórumán kértem segítséget, kedves barátom konézett magánalk egy talicskát. Véleményt kértem róla a fórumozók közösségétől, de xartak a fejemre!
Szóval ez itt NEM jellemző!Joe
-
simonjoe
őstag
kedvesek vagytok.........de tényleg!!!
Már megvették, mert a barátom zasszonya bele volt habarodva egy Ford 2008-as C-max. DM2, 1,6-os dízel. 80KW. G8DB motorkód.
Keveset futott 140K (???) Manuál váltó Gia felszereltség.
Szerintem nem rossz vétel, bár kicsit sokallottam az 1,7 millát, de nem az én pénzem bánta.
Engem kértek a megszakértésére, persze fingom sem volt róla, ezért kértem a segítséget a szomszédból.
Igazából így már tényleg tök mindegy, mert hajtják nagy boldogan. Az azért még nekem is kérdéses, h eben van-é DPF?[ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
őstag
köszönöm neketek!!
Hát ezért (is) jó, h itt vagyok.
Közben egy kicsit témához is.
Van a főnökömnek egy 5,5-ös Passat 2003-as, 1,9 ha jól tudom. Tegnap a Kapy úton lefelé jövet kigyulladt az olajnyomás alacsony-stop motor kombó lámpa egyszerre.
Kivert a víz bennünket, de abban a pillanatban ki is aludt. Majd egy perccel később ismét!
Hát akkor stop. A Budagyöngyénél lévő Shell kútnál letáboroztunk, vettünk egy liter Ferráris olajat kassza 6500HUF-ért.
Mielőtt beleöntöttük volna menéztem a szintet, hát Q...va magas volt és büdös gázolajszagú.
Hosszas tanakodás, elindulni nem mertünk vele, persze egy szerelő, de még pék sem volt elérhető. Feleségem eljött értünk, haza, fecskendő+cső készség és négy liter olaj magunkhozvétele után vissza a paripához. Az olajnívó csövén fecskendővel!, közel öt lityi gázolajos-motorolajos szmötyi leszív, felönt új olajjal, majd így gond nélkül haza. Csak a jövő héten lesz hadrafogható szerelő, addig pihenni kellene neki, de ma ismét azzal mentünk dolgozni, kicsit félve, de a főnök bátor embör.
A CC-ben is megszólalt a fűtőmotor, ciripel mint a rossebb, hol jobban, hol kevésbé. Odabaszok a kesztyűtartónak akkor elhallgat egy darabig. A nejem jár vele, szegény fél bekapcsolni a fűtést.
Azt néztem, h viszonylag egyszerűen cserélhető, leadtam a rendelést, ha megjön megpróbálom cserélni.
Szóval zajlik a Zélet.Joe
-
simonjoe
őstag
válasz molnarpeter #163971 üzenetére
Peti!!
Nem tudtam a 7végén foglalkozni a Zügyünkkel, de rajta vagyok!Joe
-
simonjoe
őstag
válasz Winchester95 #164241 üzenetére
100K volt?? Akkor mennyi lehet a gyári? Sokkal több nem nagyon lehet. Én biztos nem tökölök ha ki kell dobni, fő alkatrészt nem fogok sem felújítottal, sem utángyártottal cserélni. Túl nagynak tartom a kockázatot.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz Mágus2 #164404 üzenetére
Megnyugtattál az elektromos kézifékkel Már csak azt kell kinyomozni, h milyen TORX kell hozzá. Azt olvastam, h ez kétféle kulcsnyílással készült. No meg ha beragad, akkor hogy veszem le a féktárcsáról??
Vagy ahhoz kell a TORX??
No, meg a további kérdés, h a hátsó fék attól még működni fog?? Leveszem az elektromos b@...ást róla, és akkor menetkész a verda? Na, basszus!! Mekkora para lett bennem
Gyorsan nézem, h mit ír az Elsa.[ Szerkesztve ]
Joe
Új hozzászólás Aktív témák
- MAZZER 151B 83 mm kávéőrlő késpár
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Periferiak - Telefon - Barkacsolas - Nyari - Konyhai -- Cuccok olcson--