- Milyen monitort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
- Túlfeszültség ellen védő elosztó
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Sony RX10 gépek topicja
- eGPU tapasztalatok
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
Csak 2025-ben érkezik a Little Nightmares III
gp A sokak által várt folytatás sajnos nem fog idén megjelenni, kicsit tovább kell rá várnunk.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibbike01
őstag
Igen, de az alap 2 év garancia az fasza, de a + évek az kb semmit nem ér, kuplungra, váltóra nem érvényes, semmilyen kopó alkatrész nem tartozik bele, se folyadékok, se klíma, hifi semmi. Kb csak ha a nap megégeti a műszerfalat vagy valamilyen SW hiba lép fel, annyit érnek a + évek.
-
tibbike01
őstag
válasz MunezXBK #207817 üzenetére
Ez egy kicsit meg tudom érteni. Nekem is led fényszórók vannak az Oktávba, de a 3 hónap alatt 1szer tudtam kihasználni. Ez annak jó, aki sokat megy vidéken falvak-városok között. Amúgy városban kivilágítás van, pályán nincs sok értelme, amúgy meg 90%ban, nappal vagy szürkületben hajtok.
-
tibbike01
őstag
Srácok, ti hogy használjátok a klímát? 22fok + auto mód és csókolom?
Én szeretem manuálon, hogy lent fent és középen is fújja a levegőt, illetve ne pörögjön maxon, amíg el nem éri a kívánt hőmérsékletet, illetve még mindig kinyomom a klímát érkezés előtt 5-10perccel, hogy ne büdösödjön.
De most elgondolkodtam, hogy van-e értelme ennek az egésznek.
-
-
tibbike01
őstag
válasz CharlieDrop #208492 üzenetére
Mondom, beszélj egy kutassal, lehetőleg ott ahol nagy a forgalom és szoktak segíteni. Kérdezz rá, hogy nézze meg, segítsen tankolni, vajon neki is ilyen?
[ Szerkesztve ]
-
-
tibbike01
őstag
Gyári Skoda (VAG) alkatrészeket (olajszűrő, gyertya...stb) hol tudnék beszerezni, jó áron?
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz ArthurShelby #208792 üzenetére
Az öv sípolása önmagában még nem mentett életet.
Nekem a hátsóért is sípol és sok olyan szitu van, amikor csak pár kmre viszek valakit a faluvégén, 50nél többel nem megyek, vagy csak koszos vagyok, nem akarok övezni. Jelezze a műszerfalon nagy piros ikonnal és csókolom, nem kell, hogy 10 másodpercenként sípoljon, ráadásul egy idő után még jobban rákezd.[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz BigBlackDog #208824 üzenetére
Pár kérdés, D-ban vagy S-ben használod többnyire? Tudod melyek a váltót kímélő mozdulatok? Gari nincs rá esetleg?
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz BigBlackDog #208828 üzenetére
S-ben jobban kímélve van a váltó, mert nem tartja kb mindig 1500as fordulaton. Illetve a motornak is jobb (nem kell megijedni az S-től, ez nem az a sport fokozat, mint régen volt, ez lett kb a normal, a D fokozat lett agyón sprólolva).
Váltó kímélő mozdulatok: csak akkor váltasz R-be, D-be, amikor az autó teljesen áll és nem gurul. Kerülöd a minél több és tovább tartó csúsztatást, tehát piros lámpánál állsz egyhelyben és nem kúszol. Rámpákon (mélygarázs, parkolóház) keveset mész, ha mész, akkor is ügyeskedsz, hogy ne a rámpa közepén váltson a DSG. Elindulásokkor sosem nyomsz nagy gázt.
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz Asbee #208845 üzenetére
Mert az e-tsi olyan brutál agyhalott módon működik D-ben, hogy az vicc. Folyton 1400-1500fordulaton tartja, emelkedőn elkezd össze vissza váltani, vitorláz, szabad kigurulást csinál, amikor rakja üresbe, majd vissza...stb. Itt a sport pont olyan, mint egy kb 15 éves autónál, nem kell semmi extrára gondolni, csak úgy tartja a fordulatot 2000 környékén, ahogy azt illik és nem csinálja ezt a sok takarékos módot.
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz adamos0606 #209042 üzenetére
Szia,
Igen, az 1.4 hengerlekapcsolás nélküli. Az 1.5 ACT motorok hengerlekapcsolósak.
-
tibbike01
őstag
válasz daniel2121 #209264 üzenetére
2021.06, 1.5 etsi, 7es DSG, 44ezer km, dinamic csomag (1.5cm ültetés, elektromos sport ülés, és sport cucok).
Szada85: Köszi, de jól néz ki, de nem ilyet szeretnék.
focvis: Jó ötelt! A műanyagot nem bántaná, mattítaná?
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
Sziasztok,
Lassan közeleg az 1.5 e-TSI 60ezer kmes ellenörző szervíze. Mire kell számítani, miket fognak cserélni?
-
tibbike01
őstag
válasz focvis #209385 üzenetére
dellfanboy: az útmutatóban/gépkönyvben csak annyi van, hogy vigyem el szervízbe, ha írja a fedélzeti (2021.09 évjárat). Itt már nincs olyan gépkönyv, mint régen, ahol le van írva, hogy mikor-mit kell cserélni. Teljesen a szervízre van bízva. Sőt, ha több szervíztől kérek ajánlatot, akkor valamelyik kicseréli a pollenszűrőt valamelyik nem, valamelyik cseréli a gyertyát valamelyik nem...kb annyi a lényeg, hogy szakszervízben legyen nullázva az ellenőrző szervíz intervallum.
De pont ezért érdekelne, hogy pl most 60ezer kmnél mit illik cserélni. Gyertyákat? Levegőszűrőt? Üzemanyag szűrő? Pollen?
focvis, nViper: nem, mert olajcsere szervízen 4ezer kmel ezelőtt voltam. Most ellenőrző szervíz esedékes, ahol nem cserélnek olajat.
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
-
tibbike01
őstag
A régi Seat Leon 1.6 BCB, amit muteromnak adtam 60ezer km van a laser platinum gyertyákban. Szerintetek kibír még 10ezret vagy cseréljem most?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest