Hirdetés
Hirdetés
-
A gépház modding sötét oldala. (rewrited)
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban?Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
it Elmondta Elon Musk, hogy mennyi Startshipet indítanak a Marsra – ha nem lesz gond, utána mehetnek az emberek. 4 éven belül.
-
Ilyen lesz a PVKK, amiben egy bolygóvédelmi ágyút babusgatunk
gp A játék teljes neve szimplán csak PVKK: Planetenverteidigungskanonenkommandant lesz.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz Clain #196829 üzenetére
A hat sebességes olajos, az biztos, hogy jó. De 2017-ben már a 7 sebességesből is volt olajos meg száraz is. Motort kellene tudni hozzá, hogy pontosan meg lehessen mondni. Amúgy 250Nm alatt mindegyik száraz lesz és ez is a rosszabb.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
-
Doki16
addikt
válasz rbalint88 #196998 üzenetére
Ez a két lámpa ugyanaz. Nincs különbség köztük. E-Golfba csak egyféle ledes van. Egyedül az R-Line kapott olyan fényszórót amiben mindkettő csík világít.
#196995 joshua7: Igazad lesz, én nem ismerem behatobban a 7,5 Golfot. Csak abból indultam ki, hogy a 7-ben benne volt a dynamic light assit. Nem gondoltam, hogy a fejlesztett verzióból meg kivették
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
válasz degec #197462 üzenetére
Nem fogok tudni segíteni csak érdekelne a válaszod. Egy keyless kulcsra minek bármi is? Nekem is ilyen Passat és látni se akarom a kulcsot, nap elején beteszem a zsebembe végén meg kiveszem Ha bármi lenne rajta csak zavarna.
#vegyelhazait csoportba nézz be amúgy sok kreatív dologgal van tele
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz degec #197464 üzenetére
De gonosz vagy, tényleg komolyan kérdeztem. És még választ is adtam neked rá valamennyire. Fb-n nézz be abba csoportba, ha kiteszed a kérdésed, biztos 10-15 "vállalkozó" azonnal rádveti magát.
Amúgy meg a susogósban mazdával lehet csak járni
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz JHONNY 79 #197526 üzenetére
Természetesen elég nagy kárt tud csinálni, de ez a szíj nincs nagy igénybevételnek kitéve.
Lényegében megállna a vízszállítás és felforrna a motor. De mondjuk jelzi ez a kocsi ha gond lenne a vízhms-el. Annyit látnál, hogy gyorsan emelkedne a hms. és akkor azonnal félre kellene állni.
Hidd el előbb megy tönkre a pumpa minthogy a szíj elszakadjonA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Szuper, vegyél valami hasonlót. Tuti, hogy nem lesz rajta kód. Be kell állítani majd az új értékeket ha mások és a sorozatszámon változtatni. A kocsi innen már tudni fogja.
De ez akkor derül ki, hogy kell-e kódolni ha valaki belenéz. Ha DSG-s az autó akkor erősen ajánlott a számítógépes csere.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz kungzi #198033 üzenetére
Nincs gyárilag a kocsiban DRL. A két kis LED amit te mondasz az a helyzetjelző, nem? Az meg úgy szabályos ha akkor világít minden, de helyzetjelzőt amúgy is csak állóhelyzetben lehet használni.
Miért nem teszel fel a ködlámpa helyére akár egy kombó DRL-t?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz gyenesmartin #198039 üzenetére
Ha nem a GTE kijelzőjén nézted akkor ez nem ide való
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz hdanesz #198059 üzenetére
Van olyan, hogy valaki úgy állítja le a kocsi, hogy csak simán P-be rakja és olyankor ha van egy minimális lejtés, akkor be tud feszülni a hajtás. Ilyenkor nehezebb kivenni P-ből a váltót, mert fizikailag gátolva van súrlódás által. Nem túl üzemszerű így használni, ilyenkor tud lenni egy kattanás, meg picit meg is tud rándulni az autó. De ha már kivetted és meglazult a hajtás és utána is csinálja akkor nem szerencsés. Ennek persze feltétele, hogy ne a féket taposd folyamatosan, mert akkor nem lazul meg a hajtás.
De ez csak egy ötlet/tipp. Nem voltunk ott nem tudjuk sajnos, hogy reagált a váltó
Nem kéne bajának lennie ezeknek ilyen kevés futással még. Az olajcserét nézzétek meg, hogy be van egy jegyezve legalább, de igazán úgyis csak akkor derül ki ha engednek le belőle egy kis olajat.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz hdanesz #198075 üzenetére
Nem vagyok nagy tapasztalattal rendelkező. Ez még csak a 4. DSG-s autóm, de egyik sem csinálta a P-ből D-be való rántás ha jól lett letámasztva. Esetleg arrébb kell kicsit gurulni. és úgy is megpróbálni, hogy rúg-e.
A Golfom volt olyan, hogy 1-ből 2-be rántott, de ez jó pár GTE-nél megfigyelhető volt. Valami ott el van programozva, hogy bizonyos példányoknál előjött.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Kétféle verzió létezik. Van szenzoros ami pontos értékeket tud mutatni. Meg van ami a VW-nél van elterjedve, hogy az ABS jeladóból számolja. Szint biztos, hogy az utóbbi indirekt verzió van benne, ha kérik az extralistára. De lehet kérni felniben lévő szenzorral is. Az tényleg annyi pluszt ad, hogy látod a pontos értékeket. De bőven elegendő az ABS féle is. Nekem hibátlanul működött a Golf 7-ben és a Passat B8-ban is. Azonnal jelzett defektre.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Meg kell kérdezni az értékesítőt, hogy melyik fajta megy bele. A külön kerékszenzoros teljesen felesleges, főleg mert maga szenzor tök drága ha két szettet tartasz.
Semmi értelme nincs gyártótól megvenni. A netről magadnak össze tudod vadászni azt amit szeretnél. Gyári lemezfelni és olyan téli rá amit akarsz. A márkaszerviz azért ajánl kevést típust mert vagy az van csak náluk vagy az adott márkával állnak szerződésben.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz macilaci78 #198098 üzenetére
Ez nem egészen így van. Letárol a rendszer egy kerékátmérőt az agyában. És ha mind a négy lapos lenne akkor mindegyikre jelezne. Nekem már arra jelzett a rendszer, hogy felraktam a pótkereket. Érezte, hogy nem stimmel valami és az egész rendszert letiltotta, hogy azonnal nézzem át mert nagyon eltér az egyik kerék. Igaza is volt, mert a B8-ra a B6 kerekét tettem fel, nem volt váltóméret. Okos ez a sima ABS rendszer is.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Bdanyy #198100 üzenetére
GTE-ben nincs pótkerék egyáltalán. Pont a defekt előtt egy héttel vettem a lidlben akkumulátoros kompresszort. És nem vettem ki a kocsiból, valamilyen oknál fogva. Na jól le lett tesztelve. Otthonról 30 km-re csontra leeresztett. Felfújtam fél óra múlva offon volt. Ezt játszottam egész nap, hogy ne üljön meg a gumi nagyon. Menet közben haza 5 km-ként megálltam pumpálni mert úgy sokkal jobban szökött
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz kisfurko #198104 üzenetére
Jól be volt állítva tuti? Nekem sosem adott még fals jelzést az elmúlt 2,5 év alatt.
Legutóbb amikor jelzett volt defekt valóban. Alig csökkent 3 tizeddel a nyomás. Utána fújtam és annyiban hagytam. Aztán megint jelzett 1 hét után, gondoltam csak hideg, megint ráfújtam. Na aztán másnap menet közben már úgy fordult a csavar, hogy az úti célomon már teljesen leengedett.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
válasz Reggie0 #198113 üzenetére
Nem egymáshoz képest figyeli. Hanem kerekenként nézi a letárolt értékekhez képest. Kis túlzással az összes kerék lehetne más nyomáson ha azt adod meg neki alap értéknek, mert az adott kerék átmérőjét memorizálja. Teljesen függetlenek magyarán szólva egymástól. Az ABS szenzor által vett kerékfordulati adatokból számolja ki az átmérőt.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Reggie0 #198120 üzenetére
Ettől én jobban nem tudnám elmagyarázni. Ez a cikk nekem is tele van újdonsággal
Ha érdekel olvasd végig és minden kérdésedre választ kapsz. [link]
Meglepő, hogy egy ennyire egyszerűnek hitt rendszerben is milyen komoly mérnöki munka van.
#198119 MunezXBK: Köszi. Passatban nekem indirekt van, nem is biztos, hogy bele lehet tenni a direktet.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Szada85 #198205 üzenetére
Golf 7 GTE nálam rendszeresen ezt csinálta. Se leengedni se felhúzni nem akarta az ablakokat a távirányítóról. Jött a VCDS és egyértelműen megmondta a hibát, hogy jobb első ablakemelő hiba. Ami annyiban merült ki, hogy elfelejtette a végállást. Újra lett tanítva és akkor megint jó volt egy darabig. Tehát emiatt nem működik a távirányítós cucc
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #198304 üzenetére
Komolyan? Megvagyok lepve. Természetesen hiszek neked/nektek. Én egy B7 Passatot néztem még, gyári webastoval és ott volt hátul benne a külön akkumulátor. Aztán akkor lehet simán benéztem és a motortérben nem volt akku. Mert nekem a 2.0 CRTDI-nél ott volt. [kép]
Akkor sorry én tévedtem. Nekem a GTE-ben mondjuk a nagy akkumulátorról ment a benzines állófűtés is. Ha le volt merülve a nagyfesz akku akkor nem lehetett indítani a kályhát.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz hdanesz #198307 üzenetére
Majd rákapsz télen. Én sokat használtam. Alig fogyaszt üzemanyagot, nem kellett sose jeget kaparni, meg a motornak is jót tesz ha elő tudja egy kicsit melegíteni. Az egyik olyan extra ami nagyon hiányzik. Passatban már csak a nagyfesz akkuról tudok fűteni, de az meg csak már akkor indítható ha bent ülők a kocsiba vagy előre kitalálom, hogy mikor akarok indulni és úgy programozom.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz IntelKiller7 #198452 üzenetére
Igen én azzal csináltattam, se rosszabb se jobb nem lett. Nagyon jó kérdés, hogy megéri-e és, hogy milyen lesz a jövőben. A csoportban már nagyon sok autón megcsinálták és egyikkel sem volt még gond.
Bitpork azt mondta, hogy nem jó az átmosás mert sokkal nagyobb igénybevételnek van kitéve a váltó. Talán ő többet tudna erről.
Apropó tudja valaki mi van Bitporkkal? Mágus esetleg? December óta nem volt bejelentkezve.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz zsoltip #198614 üzenetére
Az általad linkelt oldalon van a legfrissebb elérhető verzió mindig.
MIB1-hez nem volt magyar nyelv. Egy pár srác megcsinálta, hozzá a fordítást, de otthon azt te nem fogod tudni elvégezni. Pénzért megcsinálják, de semmi értelme nincs egy pár angol szó miatt.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Paxker315 #198687 üzenetére
Hibrid Jetta is szárazkuplungos: Getriebeart, serienmäßig 7-Gang-DSG (DQ200)
Nagyon ritka autó, nem sok tapasztalat van vele. Egy időben én is kacérkodtam vele, de végül meghoztam a sokkal logikusabb döntést és Toyota hibridet vettem.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Szerintem nem. De eleve nem volt egy népszerű modell. Sokkal drágábbért kínált rosszabb rendszert mint a HSD.
#198693 Paxker315: Azért erre ne vegyél mérget. Én egy Passat B7-ből ültem át egy ráncfelvarott Aurisba ami már plusz hangszigetelést kapott gyárilag. Elég kényes vagyok én is erre, és hidd el nem volt rosszabb a Toyota. A belső minőség és kényelem miatt váltottam vissza egyedül a GTE-re.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz kisza25 #198712 üzenetére
Engedd le közben nyomd végig, ha leért még mindig nyomd pár másodpercig. Majd ugyanezt ismételd meg felfele is. És után menj el egy hibakód törlésre meg egy akkutanításra
Nem vagyok benne biztos, hogy kell, csak azután derül ki ha belenéztek VCDS-el.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
A GTE sajnos sokat drágult. Nem fogsz már kapni 6,5-ért normális példányt: [link] Egyetlen egy darab van ennyiért.
Én inkább egy Passat B8 2.0 CRTDI 150 lovast ajánlanék neked. A kertedből németben tök jó példányokat lehet majd találni. És pályán hosszútávon kevesebbet fog enni a dízel mint a GTE.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz rasotamas #198959 üzenetére
Ez mindig is így volt, hogy a Golf olcsóbb a Passatnál. Elég jelentős méretbeli különbség van.
Jetta hibridről írtam már korábban. Nem ajánlott vétel annyira. Kevés van belőle, csak egy próbálkozása volt a VW-nek. Konkurenciánál sokkal megbízhatóbb autó vehető az árából.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz rasotamas #198964 üzenetére
Hát ez nem az a csoport, de már az összes márkának van alternatívája is. Házon belül is már mindegyik VAG-nál létezik plugin. A jetta hibrid full hibrid egy kicsi akkumulátorral. Nem lehet vele messze menni elektromos, max 1-2 km amit tud, de azt is csak lassan. Egy átalakított DQ200 váltó van benne, ami nem a legjobb konstrukció. Házon belül most az E-TSI a legjobb alternatívája. A GTE-ben DQ400e váltó van ami már kifejezetten erre lett fejlesztve. Ez szegről végről DQ250 és DQ500 rokonságban van. Tehát sok különbség van a Golf és Jetta között. A Golf GTE egy kifejezetten GTI-ből zöldített sportos plugin. Kanyarvadászatra nem való, mert nehéz, de mindent megkapott amit egy alap GTI is.
Más gyártóknál meg már kvázi végtelen a sor a Jetta alternatívának. Köztük a legjobb ilyen áron az Auris HSD.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz rasotamas #198971 üzenetére
Te jó ég milyen áraik lettek ezeknek a kocsiknak. Ha ennyit tényleg megkapsz értük, akkor már nem sok kell ahhoz, hogy egy Golf GTE-be át tudj ülni. feltéve ha nem kell a Passat puttonya, mert a Golfnak pici a csomagtartója már egy gyerekkel.
Amúgy értelemszerűen egy B7 árából nem fogsz ugyanolyan kategóriás bármilyen pluginbe átülni. Bazira felment az áruk az összes PHEV/EV autónak.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz rasotamas #198973 üzenetére
Ezért is írtam, hogy ez kivitelezhetetlen most és később is. Egy Passat GTE ami 130 körül futott és magasan felszerelt az inkább 9-10 millió. Ha megvagy elégedve a mostanival és nem vagy geek akkor értelmetlen lenne a csere. Soha nem spórolod meg a felárat. Én összesen nem fizettem 2000 Ft-nál idáig többet a töltésért a 2,5 év alatt amióta használom a GTE-t de még így sem vagyok kanyarban sem, hogy megérje az árát. Ebben kb. 15000km villanyos út lehet.
Én mindenkinek ezt mondom, hogy csak a spórolás miatt nem éri meg egy PHEV sem. Az egyetlen épeszű villanyautó amivel ténylegesen lehet megtakarítani az a Hyundai Ioniq. Bár nem a jelenlegi 7-8 milliós vételárán, azon nem hozza vissza olyan hamar.#198974Kiskokó: Csak az új autók értékesítse lesz tiltott. Amit úgyis kitolnak majd, türelmi idővel. Te eltudod képzelni, hogy itt 13 év múlva már a Vitara helyett mindenki villannyal jár?
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Vismajor01 #198977 üzenetére
Nem a PHEV-el fog sokat menni a delikvens. Szerintem nálam nem sokkal több olyan ember van aki ennyire kihasználja azt a minimális 30-40 km hatótávot. Tehát én gyakran maxolom és minden létező helyen töltök ahol csak tudok. Fizetősön nem szoktam, akkor már inkább a benzin. Tehát vegyük alapnak ezt a 15000km elektromos távot 2,5 év alatt. 6 literes fogyasztással számolva 15000km-en 900 liter kell. Ez a mostani 480-as áron is mindössze 405k Ft. Na most az autó bármilyen hasonló B8-hoz képest min 2-3 millióval többe kerül. És hangsúlyozom, nekem az átlagfogyasztásom 1-2 liter között van, mert szinte csak villannyal megyek. És akkor az újkori árát ne is nézzük, hogy ez a Passat 350-es euróval számolva került anno 18 millióba. Akkor egy Sima B8 volt 10 millió kb. Imádom az EV autózást, de logikusan gondolkozva nem éri meg a PHEV. Ha meg valaki sokat megy egyszerre, akkor nyilván nem tudja tölteni, onnantól kezdve meg egy dinamikus 1.4 TSI csak ami simán 5-6-7 liter eszik. Ezt meg bármelyik TSI is tudja hibrid rendszer nélkül.
Tehát én sem a megérés miatt választottam hanem szeretem a VW-t és amit nyújt a GTE.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Kiskokó #198981 üzenetére
Az a baj, hogy a Passat Alltrack nevetségesen túl volt árazva mindig, ezt most lekövette az egyébkénti használt piac drágulás is. Más kérdés, hogy kell-e ennyiért bárkinek egy 4 motion picit emelt magassággal, amikor ebből az árból már Highline Passat B8 van. Nekem nagyon sokáig álomautóm volt az Alltrack de sose tudtam megengedni magamnak, mert egyszerűen drága lett volna nekem csak úgy. A forma és felszereltség tetszett, de értelme nem lett volna a 4 kerékhajtásnak így elengedtem.
#198980 Kiskokó: Nem lesz fizetőképes átlagember aki ezt megtudja majd venni. Egyre csak drágulnak a villanyautók. Persze nem tudom mi lesz 13 év múlva, de ha azt nézzük, hogy már egy legolcsóbb márkának tartott Suzuki S-cross 8+ millió azért elég durva. És ez nem lesz olcsóbb. Másrészről meg az emberek gondolkodása lesz a legnehezebb. A mai napig olyan szintű utálkodás és gyűlölet megy a villanya hajtású autók ellen, hogy mintha egy tömeggyilkost gyaláznának a tévében.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz HUTCHDB #199598 üzenetére
16A a max amivel tud tölteni. Otthon vagy utcán teljesen mindegy. A gyári töltő amit hozzá adnak 10A-t tud maximum, de bármikor kapható hozz 16A-es. Utcai kábel jár hozzá, az simán tudja gyárilag a 16-ot. Töltési idő ha nulláról nézzük akkor 16A-el 2-3 óra kb.
Golf vagy Passat érdekel jobban? Immáron 3 éve GTE-zek és elég sok infót gyűjtöttem róla :)
Ha az igazi kényelemre vágysz és a sok extrára, akkor Passatot vegyél. A Golf sportosabbra van véve és nem kapott meg annyi extrát mint a Passat. Mindamellett nagyon hiányzik a Golfom, de két gyerek mellett nem jó.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz HUTCHDB #199623 üzenetére
Figyelj ha csak a fogyasztás számít akkor vegyél egy Hyundai ioniq electricet. Magasan a legjobban fogyasztó kocsi. 10-11 kWh a nyári fogyi. Otthoni árammal töltve jelenleg 350-400 Ft/100km amivel járkálok vele.
A Passatok ára nagyon magas lett, de ha beülsz megérted, hogy miért ennyivel drágább a Golfnál. És ebben a 2015-2016-os szegmensben a legélhetőbb PHEV. Viszont még mindig azt mondom, hogy csak a spórolás miatt nem érdemes megvenni, mert annyival magasabb az ára, hogy bazi sokáig tankolhatod majd el a felárat.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz HUTCHDB #199630 üzenetére
Nincs értelme szerintem annak, hogy GTE-t vegyél. Annyira kevés az elektromos hatótáv, hogy nem lesz érdemi spórolásod vele 40 km távolság felett. A mai eTsi motorok már kevesebbet fogyasztanak mint a GTE. És egy hasonló korú, felszereletségű és km futású Tiguan még mindig olcsóbb lesz mint egy ugyanolyan Passat GTE. A különbségből meg bazi sokat elautózol. Annak meg nem látom értelmét, hogy egy viszonylag fiatal autót lecserélj egy 2015/2016-os Golfra vagy Passatra. Ha van pénzed, akkor hosszútávon sokkal jobban jársz már egy tisztán elektromossal. Az általad írd futásra bőségesen elég a legkisebb akkumulátorral rendelkező villanyautó is. Bár ez a napi rutin változás szerintem még mindig nem indokolja az autó cserét. És csak halkan súgom meg, hogy a GTE: Környezetvédelmi osztály: 5P - Külső töltésű hibrid elektromos jármű (plug-in hibrid jármű). Ez lesz az első amit kifognak venni a kedvezményekből.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz focvis #199654 üzenetére
Én ilyet vettem most [link] Ez szerinted jó lehet? Mit kellene befújni egészen pontosan? Mindenre fújtam ahova értem, sokkal jobb lett, de nem az igazi. Szeretném végre használni a tetőablakot és jól megakarom csinálni. Az esővíz elvezetőt te mivel szoktad takarítani? Nagyon lassan folyik le rajta a víz, egyértelműen el van dugulva.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz HUTCHDB #199658 üzenetére
Úgyszintén csak hangsúlyozni tudom neked. Ne vegyél PHEV-et ha a spórolás a cél. Nem leszel vele sokkal előrébb. Ha sokat mész elektromos 20-30 km-t és többet nem mész, akkor már elektromos autót is vehetsz alapból a Tiguan árából. (Kona, Niro) Ha meg rendszeresen kimész az elektromos hatótávból, akkor meg már bármelyik turbós benzines is tudja azt amit a GTE. Egyébként elmondom neked az akku miatt kell a legkevésbé aggódni. Gyakran esnek a friss hibrides/villanyautós emberek, hogy az akkumulátortól tartanak a legjobban. Az akku egy veszélyes egység, ezt a gyártó is tudja és ezért nagyon odafigyeltek rá. Meglepően tartósak, sokkal előbb fog bármi más elromlani kocsin. Előbb lesz gondod a turbóval vagy a DSG váltóval.
Tehát nem, soha nem fogja megérni anyagilag egy PHEV. Én bazi sokat használom elektromosan, 1L/100km alatt van az élettartam fogyasztása nálam. Csak azért nem villanyautóm van, mert az sokkal drágább ettől. De bármikor átülnék még egy 200km hatótávú Ioniq-ba is. Na azzal a kocsival lehet tényleg spórolni, minden mással csak álltattja magát az ember. Egy hónap alatt úgy raktam bele 3500 km-t, hogy egy forintomba se került. De ha került is volna 16000 Ft-ba lenne.Hidd el nem lennél elégedett egy Golf GTE-ben. Ha nem volt benne akkucsere egy 6-7 éves Golf már télen jó ha tud fűtéssel 25 km-t.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Lacess #199664 üzenetére
Köszi a tippet sikerült megerősítened a dolgot. Néztem videót róla, de nem nagyon van B8-rol. Azt a kis ajtót én sem értettem a cső alján. Le akarom venni egyébként az egész esőtálcat, mert sok benne a kosz és akkor már kitakarítom. Sajnos a legutóbbi egy héttel ezelőtti viharkor nekem is beázott. Azért gondoltam, hogy most már elejét veszem a dolognak. Lenyomták rajta egy fűnyíró damilt, de nem sokat segített, ugyanúgy lassan folyt le a víz. Te a csövet belül valamivel megtisztítottad? Én valami ilyesmire gondoltam hozzá. [link]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #199819 üzenetére
Nem az összes. VAG vonalon a DQ250 és a DQ500 és a hozzá hasonlók a legmegbízhatóbbak. Nyilván nem fognak elmenni fél millió km-t de jobb mint egy száraz DSG. 192 van a GTE-ben és gyönyörű szépen vált. DQ400-as. Vegyél te is azt, ha kell átgurulsz pár utcával arrébb és megmutatom
Vagy ami biztosan a legjobb az az e-CVT.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Unikornis gyerek szőnyeg 160x230
- Xiaomi Essential Elektromos Roller
- ParkSide Performance (PKHAP 20-Li B2) Fúró- és vésőkalapács - LEGJOBB ÁR
- Bosch EasyDrill 18V-38 akkus fúró-csavarozó (akkumulátorral és töltővel) - bontatlan, sosem használt
- Parkside PABSP 20-Li C2 - Performance fúró - csavarozó. Garancia 2025.12 hóig
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen