Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
AI-t kap a Toughbook is
ph A Panasonic híres strapanotebook-szériája a Meteor Lake processzoroknak köszönhetően szolgált rá a megnevezésre.
-
Fülhallgatók is érkeztek a Reno12 szériával
ma És persze az Oppo okosórája is, lásd előző bejegyzés. A muzikális élményt az Enco X3i és az Enco Air4 Pro szolgáltatja.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
simonjoe
őstag
-
simonjoe
őstag
Sziasztok!!
Lassan összeáll a CC az útra. DPF tiszta, turbó csere (nem volt zökkenőmentes
), ajtózár, olaj és szűrők cseréje ok. Új gumák fent, futóműállítás OK. Viszont szarakodik a kuplung, nagyon bent fog már, talán még a hét elején megcsinálja a szerelőm. A gyári biztos nem játszik 750k-ért! (Ez az ár a ketőstömegűvel 1ütt) A kérdés már csak az, h LUK, vagy SACHS? Kinek mi a tapasztalata? Mit vegyek, melyiket ajánljátok???
THX!!Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
iceQ! #192217 üzenetére
Sajnos ez van, tessék befáradni a Porsche Buda-hoz! Egy öt cm-es műanyag cső a turbóhoz 50K volt.
2009-es a kocsi.
Attikám! Itt csináltattam:
[link]
Ha 1eztetsz vele, megcsinálják egy nap alatt. Bár én vittem a kiszereltet, gyorsan kész lett cc. 2 óra.Norbi!! haggyámááá lógva, juszt sem adom el!!
A szerelőm is ezzel b@...ogat, h lassan nézzek másik után. 1xű oka van a megtartásának, nemtom mi legyen az utód, és ez most halál komoly!!!! Most mindent megcsináltatok rajta, de ha cserben hagy Észak-Norvégiában, akkor beletolom a Barents tengerbe, oszt hazajövünk stoppal. Egyébként meg én vagyok a f@sz! A turbó sem döglött meg, egyszer találtam hibát a VCDS-el, csere!! Még mentem vele cc 1500km-t a hiba jegyzése után, de semmi gond sem volt, ennek ellenére kidobattam. A DPF sem pofázott még, de azt láttam, h lassan a végét járja, így tisztítva lett. Mert a gyárinak 1,2 milla az új ára, na, ennyire hülye nem vagyok!!
Joe
-
simonjoe
őstag
....mindenről beszéltünk (írtunk), de, h melyik kuplung szett legyen arról semmit!!!!
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
rasotamas #192658 üzenetére
A "csillagos" nem biztos, h SSD-s. Ott az LCD megvilágítása már LED-es, e miatt gyorsabb a bekapcsolás. SSD-t lehet cserélni, bár szét kell szedni nagyon a fejegységet, de nem egy agysebész munka. Térkép frissítések még mindig elérhetők a jelenlegi a V17-es, ebből most készült kelet és nyugat EU-s is. A keleti oldalt ritkábban 2 évente frissítik. Én nem javaslom a térkép letöltését, kiírását, mert nagyon macera. Olvass utána! Magam minden évben megveszem a bay-ről, 5eHUF körül, van egy jól bejáratott emberem Litvániában aki jó minőségben küldi, használható. De így is toppon kell, h legyen az olvasód, (komplett vagy az olvasó fej cseréje ajánlott! )mert egyébként nem sikerül a frissítés, továbbá ajánlott a gyári dedikált 5238 FW-t feltolni rá. Ha kell a 17-es térkép szívesen rendelkezésedre bocsájtom.
Joe
-
simonjoe
őstag
A rövid használatok sora után, de legfőképp télen, ha van lehetőség egy komolyabb töltővel időnként megkínálni az akkut (pl. CTEK-MXS 5.0)ami képes regenerálni is, így nagyban növelhető annak élettartama.
Joe
-
simonjoe
őstag
-
simonjoe
őstag
válasz
rasotamas #192820 üzenetére
...ne ess kétségbe, dobsz nekik egy mail-t, és beteszik a listába amit csak szeretnél. Én nem veszek gyárit a szűrőkből, MANN, abból van minden. Gyári olajszűrőnek a tömítése 1x megszopatott, csere után néhány héttel szögletesre kikeményedett, hidegen ömlött az olaj a szűrőházból, mert nem tömített. Ráadásul gyáriban nincs antibakteriális pollenszűrő, míg a MANN palettáján található.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
L1ZRRR #193258 üzenetére
...ilyet nekem is csinált a 2009-es CC. Egyszer még tréleren is utazott miatta. Másnap meg minden fakszni nélkül beindult. Hibakód nálam sem volt. Az elérhető összes csatlakozót az utastérben és a motortérben megbontottam, kontakt lemosóval befújtam, majd sűrített levegővel a maradékot kiszárítottam, kontakt spray befúj. Egy jó fél napom ment rá, azóta 1x sem produkálta a hibát.
Joe
-
simonjoe
őstag
Jó reggelt Mindenkinek!!
Sokat gondolkodtam most (nyaralunk, van időm
) pl. azon, h miért eszi az autó jobban pályán az olajat, mint rövid(ebb) távokon? Most csak 400km jöttem folyamatosan, előtte meg több mint 3000-et csak pályán, és az öreg CC egy deka olajat nem evett. Szoktam nézni folyamatosan, van is egy lityi pótlás nálam, de még nem volt rá szükség. Én csinálok valamit rosszul??
A másik az állagmegóvás. Az jó, h garázsban van a kocsi, természetesen még akár fűtött is lehetne. De azt gondolom, h a páratartalom az ami nem mindegy, főleg a kasztninak. Van erről valami tudományos megközelítés, h mi az optimális?? Talán 50%??
A harmadik pedig, h erősen gondolkodom a chippelésen, divatos szóval az optimalizáláson. Időnként jó lenne egy kis tartalék a CBAB 140 lovas motorhoz. Az autó korához képest egész jó állapotban van, ami csak rosszul benne, vagy akár csak a jelét adja, kidobom, és megy bele a gyári új. Mondjuk a DPF csak tisztítva volt egy nagyobb (7000km-es Norvég szárazföldön) út előtt, de teljesen jó lett. Vajon egy 300k futott 12 éves autót szabad-e kitenni ilyen tortúrának? Mennyire lesz ez hatással pl. a DPF-re?
Ha van valakinek ezekkel tapasztalata, kérem tisztelettel ossza meg velem!
THX!!!Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
molnarpeter #193338 üzenetére
Gondolkodtam valami fűtő panelon és párátlanító készüléken. Az autó nem lesz havas, lucskos, így nem "generálok" párát vele, csak ami kintről bemegy. De ezt még át kell rágnom.
Ezen a télen valszeg lesz időm a félbemaradt projektek véghezviteléhez. Vettem két új alu olajteknőt. Mindkettő ketté lesz vágva, az egyikből egy 3cm-es csík, amit beletoldatok a másikba, így növelve az űrtatalmát, valamivel több mint egy liter olajjal több kerül így bele.
Megvan a nagy hőmérsékletű szonda is ami fel lesz egy acélpánttal rögzítve a DPF-re, így egy kijelzőn látni fogom mikor emeli meg hőmérséklete, ergo mikor kezd regenerálni.Fogok majd képeket csinálni, remélem sikerül. Bár még a kijelző helyét sem tudtam eldönteni, és a szenzor kábelezése sem lesz 1xű.
Joe
-
simonjoe
őstag
Sziasztok!!
Tudja valaki, h a villanyosfék "üzemszámlálóját" VCDS-el, hogy lehet nullázni? Csere volt, a szerelő kalibrálta, minden faxa lett, csak elfelejtette kinullázni. Nem akarok e miatt vissza menni hozzá, ha nem bonyi, megcsinálnám.
THX!!Joe
-
simonjoe
őstag
Sziasztok!!
Kabin ventilátort kell cserélnem a CC-be, ki mit javasolna:
Valeo vs. DENSO??
THX!!!Joe
-
simonjoe
őstag
Sziasztok!!
Egyik ismerősöm Tuareg-jében rádió csere volt, kapott egy RNS-510-et. Minden indulásnál kéri és be kell pötyögni a kódot. Nem lehet ezt kiiktatni, h csak 1x keljen és kész??Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
vzsryl #193886 üzenetére
Azt érzem, h jobban húz, más lett a váltási tartomány. Nem olyan lomha mint volt, azt gondolom, h bátrabban lehet vele manőverezni. Kicsit autóztam, miután kész lett, az a helyzet, h nagyon meg lehet szokni, és nem is kell hozzá sok idő. Remélem, h nem lesz semmi negatív hatása a motorra, vagy más "szervére". Ettől tartottam, egy kicsit még mindig bizonytalan vagyok, h kellett-e ez nekem.
De, nem rossz, sőt!!
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
rasotamas #193889 üzenetére
Hosszú keresgélés után találtam meg ezt a céget, az ár szerintem átlagos. 90eHUF volt. Kézi váltós az autó. Maga a szakember és a hely is bizalmat sugárzott, a műhely nagyon jól felszerelt. Nekem az is szempont volt, h itt van a közelemben, bár időpontot elég sokára kaptam. Szerintem az ajánlott kategória. (bár megfogadtam, h soha senkit nem ajánlok senkinek) Most este is voltam egy kicsit autózni. Határozottabban jobb lett, bár megmondom őszintén, azt hittem, h olyan odab@...szós lesz, hát nem, de azért a plusz 60Nm érezhető.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
Reggie0 #193891 üzenetére
Nagyon sokat ezt vetették fel hibának. Rákérdeztem, azt mondta a "mester", h a jól megírt szoftver ezt nem befolyásolhatja, és eddig erre soha senki nem panaszkodott. Természetesen figyelni fogom, a szűrő most volt tisztítva, alig több mint 5k ment bele azóta. Az átírás előtt néztem rá, a kocsi 1330km-t ment és még nem regenerált. Általában 1000+ os távokat mentem vele idáig két regenerálás között. Ha ez nagyban változni fog negatív irányban, akkor visszaíratom.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
iceQ! #193896 üzenetére
..tudod figyelni az állapotát és a regenerálási időt??
Nekem előtte lett takarítva, most szinte nullán van. Az EGR alatt könnyezik egy kicsit, ezért már 1x cseréltettem, hiba nincs, majd a következő olajcserekor szólok a szerelőnek, h b@....on vele valamit mert engem Q...vára zavar. Semmi nyom nincs, csak ha alányúlok egy tiszta ronggyal, bizony olajos-olajsáros. 5km-t mentem vele a körbetakarítás óta, egy kicsi jött vissza. Én azt gondolom, ott nincs minden rendben.Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
cross56 #194207 üzenetére
Két hete voltam én is egy optimalizáláson, gyári 143,6 LE és 329,7 Nm mért adat után kapott 178,5 LE-t és 390,7 Nm-t.
Az az igazság, h a mi vezetési stílusunkhoz ez nem igazán kellett. Sokáig hezitáltam ezen. De, vannak helyzetek amikor nagyon jól jön ez a többlet. Most, h ezt megtapasztaltam, így már nem bánom. A DPF-et folyamatosan nézem. Amikor elvittem előtte volt két hosszú pályás utam, és 1300 km után még nem regenerált. Általában 1100-1300 km-t mentem idáig két regenerálás között. Kíváncsian várom, h most mi-hogy fog változni. Az biztos, ha ez az érték nagyban csökken, akkor visszaíratom.Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
K Norbi #194250 üzenetére
...megnézném, h mennyire kormos a segge a kocsinak!!
Norbikám!, nekem ez nem pálya, szinte csak külföldön autózunk vele, ha kint műszaki kontrollt kapok, és kiderül a turpisság, fizethetnék. Vagy ott kellene hagynom, mert nem érné meg a büntit kipengetni. Szóval rizikózzon a faxom!!Joe
-
simonjoe
őstag
Jó reggelt Urak (esetleg Hölgyek
)!!
Reggel arra ébredtem, h a CC-ben 3 éve nem volt fékolaj cserélve
Mi az ajánlott márka, típus??
Ja, és kb. mennyit vegyek, 2-3l??
THX!![ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
őstag
-
simonjoe
őstag
válasz
cross56 #194667 üzenetére
..én nem hiszem, h egy LUK 50k bír. Azt meg főként nem, h a felújított jobb egy gyári beszállítói újnál. Persze az én hitetlenkedésem nem releváns! Milyen váltó van a tiedben DSG? Az enyém manuál és egy LUK szett kuplunggal minden sallanggal alig 160eHUF na, én ennyiért nem szórakoznék a generáloztatással.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
cross56 #194673 üzenetére
...remélem, h sikerülni fog a javítás, és kívánok további gondtalan km-t a talicskával!
Ha tőlük rendelsz, ne feledd bepipálni az ingyenes visszaküldési opsönt. 1000HUF ez a manőver, de ha valami miatt vissza kell küldni, akkor így ingyenesen teheted majd. Én ezt kihagytam és 1x vissza kellett küldenem egy alkatrészt, 7000-be fájt a posta.[ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
K Norbi #194709 üzenetére
..neked szoktak válaszolni mail-ra?? Nagy urak, nem szokásuk, én még egyetlen levelemre sem olvastam választ tőlük. Sőt, a szerviz-értékesítés hétköznap 1/2 8-tól van papíron nyitva, de nyolc előtt nem foglalkoznak veled még személyesen sem. Egy nagyképű, nyegle társaság! (Porsche Buda Prielle)
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
K Norbi #194772 üzenetére
...közelebb nem találtál?
Persze külföldön minden(is) van!
Azt a talicskát hagyd, ne agyalj rajta, nem tudom a támasztólétrát felkötni a tetejére, no meg a színe is olyan ócska.Urak!!
Elfelejtettem, mától a LIDL-ben akcijós az OSRAM szivargyújtós kis kompresszor. Szerintem 7eHUF nem nagy ár érte, kicsi és megbízható!![ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
K Norbi #194896 üzenetére
Norbi!! Mi az, h karbantartott??
Nekem is Exide prémium volt-van az autóban, de sajnos mára már megkopott a fénye a márkának. Az előző pontosan 2év 8 hónapot bírt. Az autóval kizárólag hosszútávokat megyünk, mentünk. Majd minden előzmény nélkül bedobta a kulcsot. Felhívtam a kereskedőt, h mi a tosz, azt mondta, sajnos ezek már csak ennyit bírnak. Történt mindez úgy, h egy hosszabb külföldi útról jöttünk haza vasárnap, majd hétfőn reggelre úgy leült az akku, nem tudott már indítani, a kapocsfesze nem érte el a 9V-ot!! Ennek ellenére Ismét Exide prémiumot kapott, meg egy ilyet, amit ajánlok mindenkinek:
[link]
A következő akku meg biztos, h MOLL lesz, majd hozok kintről, itthon megszüntették a gyártását.Joe
-
simonjoe
őstag
MOLL akkut mindenkinek alanyi jogon!!
Abból is az M3 plus K2-t.
Higgyetek az Öregnek, már a laptopomba is azt akarok!Joe
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Tidal
- Milyen légkondit a lakásba?
- Házimozi belépő szinten
- Akciófigyelő 2024: PlayStation év közepi leárazások
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Politikai mémek
- Bestbuy játékok
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- További aktív témák...
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!