- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
Hirdetés
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
venember83
nagyúr
Kérelmem jóváhagyásra vár.
-
venember83
nagyúr
válasz hunnylander #80 üzenetére
Ne kémkedj, b+! Különben meg milyen spórolás? Ennyi jön ki egy százasból meg az idióta szabályokból.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz hunnylander #82 üzenetére
Ja, akkor jó.
Igen, vagy spórol az ember és lesz egy tuti elem, vagy minden középszerű lesz. Szvsz úgyis a szerencse fog érvényesülni.
-
venember83
nagyúr
válasz hunnylander #129 üzenetére
Csak jó lett volna kispórolni a Red Bullt...
-
venember83
nagyúr
Szépen mellényúltam, csak a FI jött be...
-
venember83
nagyúr
válasz hunnylander #156 üzenetére
Lehetséges, az se hülyeség, hogy nem változtatni, és gyűjteni a pontokat pár futamon át, amíg normálisabb pilótát/csapatot nem tud szerződtetni az ember.
-
-
venember83
nagyúr
Jól gondolom, hogy a rajthelyes büntetést nem veszik figyelembe az időmérős pontosztásnál? Ergo ha Hamilton első lesz, akkor megkapja az őt/csapatát futtató felhasználó az első helyért járó pontokat.
-
venember83
nagyúr
Vicces, amikor az ember már 124 pontnak is örül. Idei legjobb versenyhétvége.
-
venember83
nagyúr
Egyedül Hamilton hozott pár pontot a csapataim közül, a két Williams kiállt, Sauberek meg sehol. Így elszúrni ezt a versenyt, ahogy a McLaren tette.
-
venember83
nagyúr
válasz venember83 #1304 üzenetére
67 pont. Fejlesztési lehetőség semmi.
-
venember83
nagyúr
Részemről a McLarent dobom, elegem lett a szerencsétlenkedésükből, ahogy a Sauber helyett is inkább a Lotus kap bizalmat. A Ferrarival csak az a baj, amit írtál a Williamssel kapcsolatban is, hogy egy pilótás csapat, náluk Maldonado, míg a vörösöknél csak Alonso hozza a pontokat.
-
venember83
nagyúr
A McLaren bekaphatja. Ilyenkor kell beindulni, mikor már eladtam őket? A Lotus és a Ferrari előrébb kell jöjjön mindenképpen a versenyen.
-
venember83
nagyúr
Pedig milyen szép lett volna Massával és Grosjean-nal, így valószínűleg kuka ez a hétvége is.
-
venember83
nagyúr
Pontszerző a Renault és Ferrari, nem rossz hétvége. Ennél már csak az lett volna jobb, ha a Sauber is pontot szerez. Talán az eddigi legjobb hétvégém?
-
venember83
nagyúr
Karthikeyan - Maldonado csere. Ideje volt, most már csak megjön az esze a pásztornak, s nem terelgeti pályán kívülre az autóját és a versenytársakat.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz Motion_Blur #1627 üzenetére
Hiába kap rajthelyes büntetést, szerintem így is előrébb fog végezni, mint Pic vagy Perez. Amúgy előbbire tippelnék, bár elnézve az eredményeimet nem érdemes rám hallgatni.
-
venember83
nagyúr
Alakul ez, már csak Perezt, Grosjean-t és a pásztort kellene előrébb hozni.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
Valami ötlet, mi legyen a csapatommal (Kovalainen - Maldonado - Ferrari - Sauber - Lotus)? 12 millió áll rendelkezésre. A Ferrari és Lotus jó szálat kapott el szerintem, max. RB jobb, de horror áron. Sauber lehetne Force India, vagy Kovalainen valamelyik TR-es... Maldonado nem cserélhető csak max Sennára, az nem hiszem, hogy jelentős változás lenne. Talán Vergne vagy Ricciardo beültetése lenne a legjobb variáns. A gond az, hogy szerdától hétfőig nem leszek netközelben, valószínűleg a futamot se fogom látni, így szabadedzésre se lehet alapozni...
-
venember83
nagyúr
Köszönöm a tanácsokat!
-
venember83
nagyúr
Ugye jól gondolom, hogy nem butaság kicserélni a Saubert a Mercire Monzára, valamint megtartani a Renault-t, még úgy is, hogy tartalékpilótával mennek majd Monzában...
-
venember83
nagyúr
Nekem igazándiból mindegy, hogy Massa van Alonso van elöl, de maradjon a két McLaren is, Vettel meg csak meglesz Fernandonak, akkor már megvan a kötelező.
-
venember83
nagyúr
Ahogy nézem, a Force Indiák nem mennek rosszul, Maldonado - Di Resta csere megéri, ha közben Ricciardot cserélni kell egy HRT-sre?
Kösz, Motion! Ricciardo amúgy se hozott sok pontot eddig.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz Motion_Blur #1869 üzenetére
Közben még nézegettem, hogy Maldonado egy HRT-s pilótára való beáldozásával a Sauber Mercedesre cserélhető, de a szabadedzések alapján ez erősen ellenjavallott.
-
venember83
nagyúr
válasz Motion_Blur #1903 üzenetére
Végül is nem volt rossz döntés Di Restára váltani Maldonadot. Meg aztán nekem van honnan feljönni a ligában.
Az mondjuk érdekes, hogy a Ferrari kevesebb ponttal is 14 millióval drágább, mint a McLaren.
-
venember83
nagyúr
válasz DemonDani #1908 üzenetére
Én se tudok megszabadulni a pásztortól, egyelőre lecseréltem Karthikeyant Maldonadora, de majd pénteken döntök, hogy mi legyen. Esetleg még opció a FI vonal: Sauber - FI és akkor Di Resta helyett Grosjean, ha az edzésen lényegesen jobban teljesítenek a Saubernél a Force Indiák és a Renault-k.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
Jól mennek a Mercedes motoros autók, nemigen tudom, hogy mi legyen. A Sauberek sehol, a Renault is zsákbamacska maradt. Di Resta - Karthikeyan - Ferrari - Sauber - McLaren plusz 11,8 millió a felállás. A versenyen feljöhetnek a Sauberek, de Grosjean második időmérős eredménye alapján a Renault is dobogóközelbe érhet, Hulkenberg pedig jót ment, tehát Di Resta is jó lehet. Mindig ezek a döntések...