Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • malibu

    tag

    Üdv!!!
    Lenne egy kis problémám!Nagyon kezdő vagyok hálózatokban.
    Van egy notim, amin Vista van és van egy asztali gépem, amin XP
    Van egy routerem.A notin wifin jön a net, a másikon kábelen.Eddig minden oké.
    Az asztaliban van +1 hálókártya.Szeretném összekötni a 2 gépet direktbe router nélkül úgy, hogy közben a net is megmaradjon.Mintha 1 gép lenne a 2.Lehessen böngészni, stb...Össze van kötve crosslink kábellel, de eddig jutottam.Azt szeretném elérni, hogy leülök munka után a notival az asztali mellé, bedugom a kábel végét és simán tudjak ide-oda másolgatni.Próbáltam kapcsolat varázslóval is, de mindenhol internetet kapcsolatot akar beállítani.Hogy kell beállítani a helyi kapcsolatot?Előre is köszi!!!

  • malibu

    tag

    Üdv!!

    Már írtam a problémámról.Sikerült egy részét megoldani, de...

    Össze van kötve a 2 gép crosslinkkel.Megadtam külön IP címet a 2 hálókarinak, és alhálózati maszkot, ami 255.255.255.0 mind a kettőn.Az alapértelmezett átjáróhoz nem nyúltam.A notival(Vista) már simán tudok böngészni az asztali gépen(XP), de fordítva nem akar működni:o( A notin Vista van.Ott nincs normál TCP/IP beállítás, csak TCP/IPv4 és 6.A 4-es verzió gondolom ugyanaz, mint az XP-n a verzió nélküli.Ott állítottam be a címet és a maszkot.Mi lehet a baj?Biztos valami egyszerű dolgot felejtettem el a Vistában beállítani...De a notira csak az megy fel sajnos.Amúgy azért nem a routeren szeretném használni a kapcsolatot, mert naponta több 1000 fotót kell ide-oda másolgatnom.Ez a sebesség kellene.És nem nagyon szeretném, ha a ruoteren lévő többi gép böngészni tudjon a gépeimen.Erre is jó lenne valami megoldás.Jelszavas védelmet nem találtam.
    Remélem nem írtam hülyeségeket.Nem nagyon vagyok otthon a hálózatokban:)

  • malibu

    tag