Hirdetés
-
Crash Bandicoot N-Sane Trilogy - Túl a 20 millión
gp A készítők a minap bejelentették, hogy egy fontos eladási mérföldkövet léptek át.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
Új hozzászólás Aktív témák
-
RoSSo3
senior tag
Ezt találtam csak az oldalon (netbankban is böngésztem, de nem találtam opciót rá):
"Mit tehetek, ha egy bankkártyával végzett tranzakciót nem tartok jogosnak?
Ha bármilyen bankkártyás tranzakciót nem tart jogosnak, azt jelezheti
e-mailben a reklamacio@otpbank.hu címen, vagyhívhatja az OTP Bankkártya HelpDesk munkatársait a +36 (1) 3 666 000 telefonszámon."[ Szerkesztve ]
-
viktorhu
veterán
A telefonos bankkártya ügyfélszolgálatot javaslom. Annyi lesz a különbség a hitelkártyához képest, hogy nem fogják megelőlegezni várhatóan az összeget, hanem meg kell várni az eljárás végét. Indítsd el az eljárást, amíg van honnan visszavenni az összeget, mivel nincs a hitelkártyás extra védelem.