Hirdetés

----------------
2018. november 20., kedd

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  OpenGl FREEGLUT VS C++ 2008 (téma lezárva)

Hozzászólások

(#1) zeronero


zeronero
(újonc)

Hi all!
Szorít az idő, és jó lenne ha valaki relativ gyorsan tudna reagálni.
Tehát, Visual Studio 2008 alatt kéne nekem c++-ban freeglutot beállítani, hogy a OpenGl projectet lehessen fordítani.

http://vad.web.elte.hu/opengl/glutsetup.doc
alapján probálgatom már egy ideje állítgani, de ha úgy csinálom ahogy ott van ez ugrik be a végén fordítási hibaként...(Win 32 nem consolos proj. fordítok)

1>------ Build started: Project: gyak2.1, Configuration: Release Win32 ------
1>Compiling...
1>main.cpp
1>..\main.cpp(101) : warning C4244: '+=' : conversion from 'double' to 'float', possible loss of data
1>..\main.cpp(102) : warning C4244: '+=' : conversion from 'double' to 'float', possible loss of data
1>..\main.cpp(106) : warning C4244: '+=' : conversion from 'double' to 'float', possible loss of data
1>Linking...
1>LINK : warning LNK4098: defaultlib 'LIBCMT' conflicts with use of other libs; use /NODEFAULTLIB:library
1>MSVCRT.lib(crtexew.obj) : error LNK2001: unresolved external symbol _WinMain@16
1>D:\opengl\gyak2.1\Release\gyak2.1.exe : fatal error LNK1120: 1 unresolved externals
1>Build log was saved at "file://d:\opengl\gyak2.1\gyak2.1\Release\BuildLog.htm"
1>gyak2.1 - 2 error(s), 4 warning(s)
========== Build: 0 succeeded, 1 failed, 0 up-to-date, 0 skipped ==========

Ha valaki tudja min kell, és mit állítanom kérem írja meg...pls :W :W

(#2) Jester01 válasza zeronero (#1) üzenetére


Jester01
(PH! kedvence)

Beírod google-ba a hibaüzenetet és kiköpi a megoldást. Miszerint állítsd be a Project->Settings->C/C++->Code Generation: Use run-time library opciót a megfelelő értékre (tipikusan multithread dll)

MOD: szükség esetén még ez is:
Under the project settings, under the ‘Link’ tab, category ‘output’, set the ‘Entry-point symbol’ to ‘wWinMainCRTStartup’

[ Szerkesztve ]

Jester

(#3) zeronero


zeronero
(újonc)

Linker alatt nincs olyan, hogy output...a multi-threaded dll alapállapotként volt beállítva,

(#4) zeronero


zeronero
(újonc)

Ja , és abszolút nem személyeskedés: nem a google copy+paste érdekel.. (már én is kicsit körülnéztem, mielött írtam volna...)valamiért nem megy és nem vágom mért...

[ Szerkesztve ]

(#5) sghc_toma válasza zeronero (#1) üzenetére


sghc_toma
(őstag)

udv!

"(Win 32 nem consolos proj. fordítok)"
ez a problema.. Linker|System|SubSystem-et tedd at Console-ra.. Windows subsystem-mel nem fordul, mert nincs entry point (INT WINAPI WinMain(HINSTANCE, HINSTANCE, LPSTR, int))..

in asm we trust

(#6) zeronero válasza sghc_toma (#5) üzenetére


zeronero
(újonc)

Köszönöm a helpet, ez volt a gond!

(#7) sghc_toma válasza zeronero (#6) üzenetére


sghc_toma
(őstag)

nincs mit.. esetleg ha zavar a console ablak, meg lehet oldani Win subsystem-mel is, csak akkor include-olni kell a cstdlib-et (vagy stdlib.h-t), mert abban van definialva egy __argv es egy __argc, amikkel meg lehet hivni a glutInit-et..

INT WINAPI WinMain(HINSTANCE, HINSTANCE, LPSTR, int)
{
glutInit(&__argc, __argv);
...

in asm we trust

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  OpenGl FREEGLUT VS C++ 2008 (téma lezárva)
Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.