Hirdetés
-
Akciófigyelő 2024: PlayStation Summer Game Fest leárazások
gp Számos játék szerezhető be az eredeti áránál olcsóbban, érdemes lehet a teljes listát átböngészni.
-
Computex 2024: extravagáns üveg-alumínium házköltemény az In Wintől
ph A cég "lopakodó" alaplapokkal is kompatibilis, Signature sorozatú újdonságát szemügyre véve hirtelen azt sem tudjuk, hogy merre van az eleje és a hátulja.
-
New York visszafogná a közösségi média algoritmusait
it A fiatalokat védenék azzal, hogy megtiltanák a tartalmak algoritmikus vezérlését a fiataloknál, szülői hozzájárulás hiányában.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tikakukac
titán
válasz diablo1984 #85744 üzenetére
Sok opciója nincs: vagy az időt rakja fixre és köbcentit néz, vagy köbcentit fixel és időt rak össze, esetleg még mindenféle egyéb okosságot is behozhatunk súlyozva, de az magic.
Ilyen autóknál 0-100, főleg az Opel váltójával és gézreakciójával, hááát, elég érdekes. 0-50 legyen faja azt mondom, azután meg már lehet játszani pörgetéssel, lendületautózással meg ki mivel akar.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Az a baj papíron akarod megoldani azt, amihez vezetni kéne.
Ezek így jó dolgok, száraz macskatápnak remek. Otthon a céges Rangert mikor cserélték és ültem az újba... azt hittem megőrülök. Megpakolva olyat lépet, hogy kerestem az állkapcsomat. Aztán megnéztem a papírt és bumm. Tizedre azt tudja mint az Astra
Az érzet az nagyon durván el tud térni amit átélsz és ez a lényeg. Hogy most a katalógus szerint 1-1 másodperc ide meg oda... sosem fogsz úgy váltani, mint egy versenypilóta és sosem lesz az a körülmény, mint amit pályán csinálnak. Túlgondolod
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Lehet nyaggatni kollégákat, fórumtársakat, nyugodtan. Erre van a platform.
De itt legnagyobb szopó majd a gépsas megtalálása lesz. Baromi gyorsan zsugorodik ám a piac. Szalonban azért más, ott megmondod mit akarsz, utólag meg, hááát. Elég szopó bármit is okosítani. Ködlámpa 2 hónap munkám volt. Pedig azért G Astra van bontva és nem egy ördöglakat.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz N.Ferry #85764 üzenetére
Kiütni majdnem leírtam kit kéne Ha már nincs hiba, eltűnik. Olajcserénél benzinpumpa reléjét kaptam ki és úgy forgattam kicsit a motort. Szépen sárgázott is egyet. Visszaraktam, beindult, eltűnt a jelzés. Ennyi. Ezeket ütni lehet, de olyan lesz, mint a lambdaszonda. Üthettem én 50-szer is, ha egyszer rossz volt
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Túlestem rajta. Ha más baja nincs, akkor cseréld bontottra. Én valami 10 fontért hozattam egyet angolból. Tök jó.
Viszont trükkös volt a köcsög, mert kettest jelzett eredetileg is, viszont a motor is erőtlen volt meg berángatott. Első csere után megjavult minden, második csere után pedig eltűnt a kód is.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Én meg úgy voltam vele, 4k vs 20-30-40-50k, úgy, hogy abszolút nem biztos nem-e vezeték gond, mérni meg otthon épp nem tudott senki... ennyit bőven megért.
Mondom az okosságot. Egyfelől: egyszer kell csak cserélni, utána rezes zsírral tekerd vissza és ne 3m erőkarral hanem 20Nm-el húzd le. Plusz másik titok: én tekertem már ki jobb oldalról kitekert kerék mellett is benyúlva, valamint még egyszer motorháztetőt felnyitva only Elég pöpec helyen van, ha már nincs berohadva, sima ügy.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Maga a hibakód amit kidob az mindegyiken ugyanaz lesz. Itt az érdekesebbek az élő adatok, a logolás valamint, hogy mihez férsz hozzá. Nyilván ebben opcom verhetetlen, a sima BT-s olvasok egy rakat dologhoz nem férnek hozzá.
trialboj: Az idő az idő. Ha megy, ha nem, öregszik a szíj.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Nekem hőfokok, nyomás, ilyesmik kellettek leginkább az állófűtés miatt. Szondánál meg feszültségmérésre.
De amúgy multiméter a legjobb barátod még mindig. Meg a füled és kezed meg szemed. Az OBD remek dolog, de önmagában sokat nem ér, teljesen pontosan elég kevés hibát tud megmondani neked. Kézimunkás és agyalás kell a legtöbbhöz.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
-
Tikakukac
titán
válasz Bitpalace #85821 üzenetére
Középen a boxban ott van a helye, egy jó 5-6 centi vastag rész ott légüres.
Vezetékek ahogy néztem elég spéci nagy dízelekben voltak csak, így azt kötni kell. Külső hőmérsékletet és vizet néz amúgy az ilyen rendszer.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz rokefeller #85824 üzenetére
Haverom faterja azzal kezdett mikor szalonból hozta a verdát: start-stop örökre kiüttet. Örvendezés
Szerelőt ültesd be a kocsiba, vidd el egy karikára. Ha szerinte nincs hiba, akkor lapát.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz stickermajom #85826 üzenetére
Szerintem OPCOM kérdése az egész, de ennyire nem vagyok benne.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz stickermajom #85828 üzenetére
Magára a funkcióra gondolok. Szerintem mindenhol szoftveresen tiltható, ahogy a gomb is teszi.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz bexinho23 #85831 üzenetére
Mérd ki, csekkold meg. Azt hiszem erre a kütyüre írtak valamit, hogy a mérete nem tökéletes pár aljzatban, de lehet rosszul emlékszem. De tutira van vele valami, volt róla szó régebben.
Foglalat amúgy van, bontva hegyekben áll kint is 10 font alatt bőven.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Kiírni teljesen biztosan kilehet.
Hogy egy OPCOM vagy Tech2 elég-e, hogy valamilyen paramétert átírj, passzolom. De ezeket teljesen biztosan ki lehet gyilkolni, nem egy ismerős van, akinek ez kívánsága volt vételkor vagy utólag és megcsinálták.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Bitpalace #85843 üzenetére
Azért olcsó, mert elsőre jól hangzik, gyakorlatban teljesen befűzni gyárira nehéz.
Fejben összeraktam amúgy a dolgot. Tűzfalon a kábelek átmennek simán, a vezérlés pedig csak 2 hőkapcsolót kér, egyik mehet a vízhez, másik a külső hőmérséklethez. Ha mind a kettő bukta, zár a kör és fűt. Ha bármelyik jó, kör szakad és ennyi volt.
Majd egyszer ha baromira ráérek rajzolgatok. Most inkább a belső keringetőt kéne a DEFA-hoz berakni, hogy belül is fűtse a verdát reggel. Az most prioritás.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Bitpalace #85845 üzenetére
30k-ért volt egy szett, de a webasto mivel benzines móka kicsit több nyűg, mint egy villanyos. 70-80k beszerelést írtak nekem vissza ahol vállalták, az nekem nem deal.
DEFA vízfűtő van fent, az zsír, beltérivel együtt teljesen ideál.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Bitpalace #85847 üzenetére
Igen, az 230V-os, akkut pikkpakk gatyára rakná a 700-800W-os betét.
A vizet a fizika mozgatja. Vagy vízcső van elnyesve és oda berakva vagy fagydugóba. Ahogy melegszik a víz, úgy magától is megindul az áramlás a körben szépen lassan. Tavaly kimértem, valahova fel is raktam, hogy 1 óra fűtéssel már 40 fokos vizet lehet simán csinálni.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz peppe79 #85866 üzenetére
Akkor meglehet, hogy az elején ilyen is volt.
Biztosan ez is megoldható, de szerintem ehhez nagyon durván szét kéne belezni a verdát.
Más:
Ma végre sikerült befaragni azokat a qrva kapcsolókat is, működik a rendszer, egy kis relézést még kérni fog, mert most gyújtás nélkül is tud üzemelni a rendszer, ami necces, mert ha úgy marad akkunak nyekk.Astra G, Vectra B bőrülések, Omega B kapcsolók
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Minden gyártónak megvan a maga cikkszám formátuma. Egyeseknek mondjuk ott a rövidítése is, pölö FEBI az FB, BOSCH BSC hasonlók.
Ha vadorzó akarsz lenne akkor Ecat kikeresed mi kell és ha megvan a gyári szám azt ha bedobod random bolt keresőjébe már jönni is fognak a találatok. Hogy ezen belül mit veszel, remek kérdés. Van amiből a gyári halál. Nekem most féltengely kell. Az 97k. A második legdurvább árban ami van és név az SKF 17k. Itt elég tiszta, hogy melyik lesz a gyanúsan gyári cucc. Szűrőnél meg van 20ft köztük, leeresztő csavarnál 18Ft ott meg ez segít.
Stabrúdnál meg mindegy. Pár év alatt úgyis szétmegy, amit alvázra kidobnak vagy amit a típus és motorkód kombó kiad az faja. Valami kicsit nevesebb legyen azt szevasz.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Nope, ezt
Kovácsnál mindent kidob minden. Ott G Astra XEP kóddal gyakorlatilag nincs is. Felejtős. 1-2 esetben rendeltem onnan, abból egyet le is kellett mondani, mert nem tudták meghozni.
Cromax neked kezdetnek tökéletes. Az tutira megmondja mit vegyél. Amúgy a 300mm-es kell. 304mm-es ugyanaz, ekkora eltérések szűrőben is vannak, ne akadj fent rajta. A 340mm az sok.
Ha valami kb. ugyanannyi ott tényleg az segít, hogy mik szoktak adott helyre beszállítani. De a bolt is segít, én nyiregyen vagyok ugye leginkább, ott is fejből kenik miből mit vigyél.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Jól látod, ott keresd ki és utána tied a világ.
Nem kell neked onnan pontos cikkszám. Elég egy szimpatikus. Kauffer oldalt kis okosan ilyenkor ki is dobja minden olyan termék árát és nevét is, amik ugyanehhez tartoznak csak más márkából. Ha nagyon akarod ilyenkor annak a számát visszadobod egy másik keresőbe és ha reverz is megy, nyertél. Egyszerű ez
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
-
Tikakukac
titán
válasz Magnum_ #86003 üzenetére
Szíjas, 4,5 litert írnak szűrővel (1-2 deci kimarad nyilván úgyis) és jah, dexos2 olajokat eszik, 0-30, 0-40, 5-30 és 5-40 a kínálat. Gyakorlatilag ugyanazt eszi, mint az otthoni verda.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Magnum_ #86005 üzenetére
Ha működne a most megtalált szerelő, jahj anyám, de boldog lennék. Akkor tényleg egy sokkal kevesebb izgi szitum lenne ezentúl.
Mondjuk igaz, mostanra meg teljesen kiképeztem magam a típussal, tehát az időmet már megette a buli.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Tegnap csevegtem éppen egy barátommal arról, hogy tényleg jó ez az egyetem meg diploma, de, hogy mi pénzeket lehet leakasztani szakmunkával, főleg Pesten, az borzalmas.
Alapnak teljesen jó a G is. Motoron kívül a kocsi is egy nagy laptop, sok újdonság nincs benne. Patentek, műanyagok, csavarok, eldugdosott NYÁK-ok. Kárba nem megy semmi amit megtanulsz
Saint_: Elvben egy faluval arrébb lett olyan ember, aki érti a mókát, mint kiderült uncsimék is oda hordják a verdát és rendben van. Első körben tőkét fogunk csekkolni, amint kimosattam a mostani olajjal a blokkot. Lánc hang egész korrekt, de a tőke most már fix, el vannak dugulva szerencsétlenek.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Ülni sem móka. Elég fullos székben ülök napi 8-10 órát és már nem jó a derék meg a hát. Nyáron csak fizikai munkáztam, üdítő volt az ülés után. Nem beszélve a kondiról. Vadállatnak érzem magam, úgy kipöccint.
Suliban nem tudom most mit tanítanak. Nekem infós múlttal és villannyal sok újat nem mutat a kocsi sem. Csak kicsit macerásabb, hogy itt eljutni egy alkatrészig olykor 2-3 órás bontás. Amihez nem vagyok szokva.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz amargo #86020 üzenetére
Apám, mennyire nem hittem el, hogy egy akkora kocsi ekkora belül. Konkrétan kevésbé fértem el elöl is, mint az Astrában. Hátul meg atyaisten.
Ma néztem Vályi bemutatóját a GSI-ről. Igen, ez így a mostani modellre már jó lett. Csak miért nem elsőre?
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Findzs #86025 üzenetére
Azért valamit szakma szinten tolni meg magadnak és haveri körnek az azért más. Notiknál mondjuk 10 év után már vagyok tökös, autóban azért ennyire nem Tanoncnak esetleg jó lennék. Oda kéne egy 2 éves képzés és esetleg akkor. Másodállásnak kiegészíteni és tudásszomjat oltani amúgy jó dolog, mindenképpen akarok valamit a diploma mellé ami fizikai munka.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
-
Tikakukac
titán
válasz repvez #86040 üzenetére
Mókolni nem kell. Duették azért vannak, hogy ne mókolj. Egy márkaszervizben sem szalvétával fogják az aranycsavarhúzót, centivel sem másabb a környezet. Cserébe nekik kötelező lenen gyári technológiát követni, ami elég zsákutca.
Ezért mondtam, kérdezz rá. Ha Duett sem tudja megoldani, akkor gyári meg még inkább nem. Utóbbira már most merem szavazni, hogy bukta. Egy utólagosan betolt ködlámpázás is magas már.
Volt egy cikk is, hogy rengetegen úgy vesznek autót, újat is, hogy előtte elmennek Mikiékhez és megkérdezik ők mit és mennyiért aktiválnak és raknak be. Sokszor csak 1-1 apróság és egy aktiválás kell, sokszor meg irreálisan nagy a diffi és gyáriból kell kérni.
Amit keresel szerintem amúgy elég sok macerát ad, utólagosan nem fog menni, de kérdezz, kérdezz, kérdezz. Az sosem baj
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz repvez #86042 üzenetére
Garit nem tudom. A kezem az garancia, az biztos.
Az okos tempomattal az a gond, hogy szerintem az kér egy pár olyan kütyüt is, amiket utólag bedobálni nem ezy. Egy esőszenzoros ablakot még össze is raktam legutóbb fejben, de egy aktív radaros tempomat pölö kér olyan kalibrációt, amihez valóban iszonyat spéci cucc kell és tényleg csak pár helyen van. Golfnál láttam talán ilyet és juhj. És akkor programozás, extra érzékelők berakása... necces. Szerintem ezt utólagosan nehezen barkácsolják meg.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Vannak ilyen alkatrész piacos elemzős hülyeségeim. Figyelgetem minek merre mennek az árai.
Fűtőmotor ellenállás 2900Ft lett 6600 helyett. gyári alkatrész. Ez felvet pár kérdést.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz ricsi8800gt #86087 üzenetére
Akkor meg kell nézni megint őket. Minap voltam kint a madaras tescoban és éppen voltak olajok is olcsón. Minden Castrolon ott vigyorgott a Dexos2, már amelyik tudta is.
Mondjuk az tényleg gond, ha ezt eddig nem tudtad és így ment bele az olaj.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
Új hozzászólás Aktív témák
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen