- Computex 2024: MagSafe külső SSD és Apple Lokátoros burkolat az MSI-től
- Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
- (Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Milyen notebookot vegyek?
- Projektor topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Vezetékes FEJhallgatók
- Apple notebookok
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Hirdetés
-
New York visszafogná a közösségi média algoritmusait
it A fiatalokat védenék azzal, hogy megtiltanák a tartalmak algoritmikus vezérlését a fiataloknál, szülői hozzájárulás hiányában.
-
Hosszabb bemutatón a SteamWorld Heist II
gp A folytatás premierje még kicsit odébb van, augusztusban érkezik a teljes változat.
-
Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
ph A Valkyrie szériás, X870E vezérlőhidat felvonultató modell combos tápellátó áramkörökkel, MI-s funkciókkal és gazdag felszereltséggel büszkélkedhet.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tikakukac
titán
válasz ArthurShelby #80232 üzenetére
Se amikor elkezdték szerelni ezzel ezt a kocsit, se később, se a H-ban nem lehetett 10W-t rakni a XEP motorokba. Ez betonfix. Itt gondolom 20Ft árkülönbség és a leszaromság keveréke egyesült. Szokásos. Tegnap a féltengely gumiharang körül takarítottam a zsírt. Jutott a féktárcsától 1mm-re is bőven. Mert az a 20 másodperc míg letörlöd és féktisztítózod, az már luxus. Mint minden javítóipar, itt is mindenki tesz mindenre.
MikeWazowski: Semmi extra csak érdekelne a kimagyarázás, hogy mégis miért öntik bele kezdetektől fogva azt az olajat a kocsiba, ami nem belevaló. Főleg egy olyan motorba, amire 60-es Arial típussal van millió és egy helyen kiírva, hogy különösen érzékeny a megfelelő olajra.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Amúgy halad a ködlámpa projekt. Nem fogok nyárig biztitáblát bontani, szóval ki lesz vezetve a reléből a delej, már megvan a 10cm toldás meg kész a vezetékköteg.
Lett végül gyári balos ködlámpa is, szerintem úgy 1,5 hónapig hajkurásztam. Még azt is lefóliázom, bemérem a kábelezést és ennyike, holnap beépülhet akkor minden.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Nem ártana 10 év után beletölteni ami belevaló Azon csodálkozom nálad még megy a gyári lánc rendesen.
legelek: Gyorsan lekapható nagy dolgokat leveszed, brigéciol, ecset és lehet törcsizni.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz N.Ferry #80243 üzenetére
Passzolom, nekem csak kényszerből jött ez a sok guglizás, ha gyárilag előírt viszkozitásban rakod bele, időben cseréled és rendes olajról van szó akkor jó az. Én törekszem a minimumra menni a hideg oldalon, mert sokat megy a kocsi rövideket, de akinek nem ilyen 200m-re van kocsija, annak a középérték is tökéletes.
Más: na, megvolt a főpróba, működik a ködlámpa Nem kevés vezetékelés és nem kevés szopó volt mire lett 2 faja és tiszta gyári ködfényszóró, de frankó. Holnap átvezetjük a tűzfalon, csőbe bele és viszont látásra.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz MikeWazowski #80269 üzenetére
Az Opel Duna szerviz akkor ezt ugye írásba is adja amiben a forrásra is tudnak hivatkozni. Ugye?
Törölni nem kéne, mert az a hsz. nagyon is rendben van. Ahogy minden más is ami a 10W olajat ellenzi. Mert az ebbe a motorba nem volt való soha, most sem és nem is lesz. Erre vonatkozóan semmilyen létező fizikailag írt és elektronikus forrás nincs.
Amúgy nem jó olajat használsz, emiatt ne öregedj meg, de ez van
Mellékes: egyébként mehet bele a 0W-s olaj is és gyárilag is 5W-30 a töltet. Mondjuk gondolom akkor erről is hazudik a szabvány, a kézikönyv, a gyártói előírás és mindenki más is, csak a szerviz nem
Nyilván amúgy az Opel is hülye a saját szabványával, azért nem nincs dexos2 jóváhagyásos 10W-s olaj. Parancsolj
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
No be lett röffentve az állófűtés. Tényleg nem viccel, főzi a vizet rendesen. Végül egy átalakított gumis bilincsre lett pofozgatva egy laposvasból fül, ami a fékrásegítő egyik csavarja alá rögzült. Betonbiztosan tart, de a mindkét kezem tropa lett kesztyű ellenére is.
Plusz behúztam a vezetéket a ködlámpáknak, tippre a nem villanygázos Astráknak volt a bovden ott kivezetve ahol kiment a köteg. Majd holnap fényképezek.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Real_Necro #80301 üzenetére
Egyforma tálcásak elviekben a dízelekkel, akkora akksikat is bele lehet tenni a kicsi motorosokhoz is, amiknek semmi értelme. Szóval tárca és indítózások függvényében válogass.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Real_Necro #80305 üzenetére
Hosszban biztosan van hely, én mikor méregettem majdnem dupla akkora akksik is befértek volna, mint a gyári.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz odorgg #80335 üzenetére
Van külön is, nekem a gyári átkerül, mert tökéletes. Gumiápolóban állt 1-2 órát, as new
KrenAtesz: Na, mostanra lett befűzve a gyári kötegbe a ködlámpa, meg felmentek a csatik, most kezdem vágni a lököst. Jó 3 óra eddig, szerintem estig betart mindennel együtt.
Gyári Hellák, kis polír, tetőre és oldalra enyhén füstös fólia, elejére átlátszó ment. Hát passzolom, a lámpa mire ilyen lett és így az 15k volt a pár, izzókra elment még 15k, 15k DRL, ködlámpák párban olyan 10-12k lettek mire így kijöttek.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Tikakukac #80342 üzenetére
12 óra szerelés után lett kész minden. Általános igazság: a meló betippelt idejét felduplázva kapja meg az ember a reális időt. Ellenben ami fényorkánt okád ki magából most már a kocsi, az valami hihetetlen. És az izzók hurkagyurkák is ahhoz képest.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Annyi cucc megy egy műszerfal mögött, hogy bármi. Adott fordulaton van egy kis cicergés nálunk is épp egy pici amit néha meghallok azzal a csoda fülemmel, de mire megtalálod jó eséllyel még több bajt okozol a bontásokkal.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz -=RelakS=- #80365 üzenetére
Elvben a kinti biztik is gyárilag stimmelnek színkódra és értékre is. Nos, ma kinyitottam, hogy mi is van benne. Naná, hogy vagy gyárilag más vagy valaki kotorászott benne akinek nem kellett volna
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz -=RelakS=- #80377 üzenetére
Lumenet pölö egész jó adatbázist tart, most mikor shoppoltam én is az alapján vettem mindent és tökéletes volt.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Declare #80381 üzenetére
Ezen röhögtem én is anno. Az kereskedés mellett van egy kút és hát mondta búcsúzásnál az értékesítő, hogy ha nem 5 utcán belül lakunk kezdjünk ott, mert porszáraz a kocsi tankja.
Ennyiből jobb a lízing, ott bezzeg mind az 500-at telerakják mindig.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz kisza25 #80393 üzenetére
Minden csepp felszorozva egymillióval megtölt egy víztározót.
Az, hogy gyárilag mi jön le és hogyan még nem azt jelenti, hogy a kereskedőnek is úgy kell eladnia. Tehát ha rak bele 10 litert, már mutat valahogy. Ha ad egy 2k-s háromszöget, újabb pont. Stb. stb. stb. De ugye nekik is pénzkufirc volt mindig minden, simán felgumizzák olcsóbb mérettel a kocsikat, kummantanak az extrákkal. Tessék, most meg sírás van, hogy nincs ügyfél és a csúnya emberek sarazzák a kereskedéseket meg márkaszervizeket. Tetszett volna nem simliskedni és nem lenne gond. Lásd XEP olajmizéria kicsit fentebb. Azért az sem semmi sztori, kíváncsi vagyok a kolléga rákérdezett-e, hogy akkor mégis mi alapján dolgoznak odabent.
Saját példa: nekünk sem kéne a hót redvás 3 éve nem takkerolt notikat patyolatra takarítani plusz 20 perc munkával, míg lehetne máson is dolgozni. De meg van csinálva. Mert mutat egy igényességet, egy odafigyelést, törődést. Amit az ügyfél bizalommal hálálhat meg és bővíti az ügyfélkört is. Ezt tanulni sem kell egyetemen (tanítják), ez az alap. Ettől eltérni lehet, csak ha beleáll a vállalkozás vagy a márka a földbe, akkor ne menjen a vergődés.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz laccczka #80396 üzenetére
Igen, tudtommal is van ilyen. Ehhez képest azért bizonyos helyeken csak sikerül megoldani. Csak ívesen van rá rakva.
Nálunk is pajti volt az átadó, a fél szalon is. De hát ki az aki feltételezi, hogy 195/65-ös gumikkal adnak el egy új autót, mikor /60 a gyári méret? Nem sokan, mikor cserélve lettek és megnéztem a könyvben mikre lehet, akkor esett le, hogy bazzeg, ezt is csak azért rakták rá, mert ez olcsóbb. Nem véletlen jár a fél ország ilyenen a G-ken.
kisza25: Nem a kútra menéssel van a baj. A hozzáállással. A sok állás semmit sem tesz jót. Tippre nem hónapokat állnak a kocsik átadás előtt bent a szalonban, legalábbis igencsak sz@rul menne akkor a bolt. Hasznot meg oldja meg, engem nem érdekel. Elég ritkán érdekli az ügyfelet, hogy nekem miből van pénzem kenyérre, rezsire, új csavarhúzókra és egyéb felszerelésekre. A munka érdekli őket, a korrekt munkavégzés.
molnarpeter: Mondjuk ott azért a prémium felárba csak férjen már bele.
#TOTTI: Abban az országban ahol mai napig működik a feltaxolás, ott nekem ilyenekkel ne jöjjön már senki
Más: ma le lett próbázva az állófűtés. 2 óra alatt 50 fokos vizet csinált a kocsiba, indítás után már langyos levegőt fújt a kocsi, nem volt ész nélküli alapjárat döngetés sem. Olyan 2,5-3 órára tippelek így, hogy elég neki 550W-os egységgel, hogy kihúzza a telet anélkül, hogy lefagyott motorral kéne indulni. Egy belső fűtő kéne még és akkor teljes az öröm.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz diegho #80463 üzenetére
Az még a kisebb gond. Én nyáron tutira kikapom az ajtókat, mert ez anyámnak viszont nem okés. Hátrafele még csak-csak megoldanám egyszerűen, de így a fél garázst újra kell csinálni Fater Ladára méretezett anno... rosszul tette. És ugye ez az autó is tükörrel sincs 2m, a mai kocsik meg behajtott tükörrel meg anélkül akkorák.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz AMD Power #80531 üzenetére
Eltekintve attól, hogy tényleg van aki megtekeri az órát minden vizsga előtt, simán lehet hihető. Mondjuk munka/lakhely be tud tenni a szép mateknak, de nálunk 13,5 és 14,5k között van atomstabilan a kocsi. Ha nem lenne nyiregy 30km-re simán 10k alatt futna a verda. Ha szépen tudsz görbét rajzolni a futásból én elhinném.
Sanki: Valaki malmosat játszik. Burkolat le és csek it áut.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz AMD Power #80554 üzenetére
Kíváncsiságból megnéztem. Hááááát. Nyilván kinek mi a vállalható. Szerintem ez pont az az ár, amihez baromi sok szerencse kell, hogy ne zuttyanjon rád egy adag cserélni való rövid időn belül.
DJosef: Idő akkor is kell. Öregemék annyit jártak szervizben a céges Fordokkal 2 év alatt, mint 10 év alatt az L200-akkal összesen (se). Most lett akkor pár ezer Isuzu. Na, hátsó légrugós érdekesség van a tengelyen. Mint a lufi, ott állnak sorban lerakva. Munkaidő fele autókázás, trélezés, szervizben ücsörgés és átpakolás. Van ott gond az újjal is.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Lehet oda is locsolgatni a pénzt szépen Itt mindig attól függ kinek mi az igénye. A világ végéig elmenne ezzel az 5k-s szondával a kocsi most is. De ha nem akarunk lámpát se, akkor 19k. Ilyen tételekből lehet az excel alja 50k vagy 200k simán. Van 4-es Golfba buzult haverom, legutóbb a klíma lett simogatva 80k-ért
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Minden autó drága emiatt, lehet az akármilyen nemzetség alatt vagy árban. Óóó ez Japán, semmit se kell benne cserélni. Ez német vas, ez az igazi, örök élet. Annyi ilyen baromság van közszájon.
Minél komplexebb és ritkább meg kifinomultabb valami annál többet csilingel a kocsi. Az menti meg a G Astrát is, hogy irgalmatlan sok van belőle itthon is, kint is, bontáson is. Az más kérdés, hogy ilyen szilent, gömbfej meg tököm tudja milyen árak mellett sem cseréltetik ki a tulajok, igaz ez motorikus dolgokra is. Pedig tényleg néha hajamat fogom már. Angoloktól jött a 2 ködlámpás kapcsoló valóban hibátlanul 3000-ért. Kettő darab komplett kapcsoló. Ilyen árak mellett nem értek én semmit.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz AMD Power #80585 üzenetére
Ezért álltam neki én is, mert nincs kedvem az egyre több mumust egyszerre kitálalni. Nyáron ha kell, ha nem megy a váltóból meg a szervóból is a folyadék. Teljesen nem érdekel mit mondd az okostóni helyi szervizes.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz lsebestyen #80598 üzenetére
Feltéve ha úgy is lesz a munka elvégezve, ahogy kell
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Túrom az alkatrészeket, de nem találom amit látok. Az meg ugye gond
G Astra hátsó kerékjárat küszöb végénél kretén megoldás van ahol megáll a szutyok. ClassicII-n tutira nincs, de rengeteg másik autón láttam 1-1 műanyag terelő lapot. Valaki tud erről valamit? Baromi jó lenne ilyet találni szokásos 14 bontónak írás után semmi, pedig nem 1 hirdetésben ahol bontanak kocsit láttam, hogy rajtuk van.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Na azt a cuccot keresem. Kiüvegszálazom én rendesen az egészet, de kéne valami gyári, hogy lássam mire gondoltak.
Most meg 20 centi magasan áll a sár. Mondjuk van mosva, nem rohad, de tutira fog. Nyáron így is 2 hátsó ívet és üregvédelmet csinálni kell, biztos ami biztos.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz #81556480 #80608 üzenetére
A dobbetét az dobbetét. Az volt majdnem az első szó amit kimondtam, mert a ladába fater mindig kiabált, hogy bele kell tenni ha hegesztett mert kirohad.
Ezt egy műanyag terelőlap ami nem engedi be a sarat a küszöb a kerékjárat és az alváz találkozásához beékelődni.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz #81556480 #80610 üzenetére
Van ilyen, ugyanebben a típusban, de nem mindben.
Cromax az az a stage 1 én már ezen bőven átugrottam, már túl vagyok a teljes karosszéria gyári számokkal ellátott robbantott ábráin is
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz #81556480 #80612 üzenetére
Maga az az műanyag burkolat/darab ami nekem kéne és egyes autókon van cikkszámon sem létezik sem bontott ábrán sem semmilyen gyári katalógusban. Így főleg nem tudom rendelni sem
Egy rakat autón ott van, de ennyi. Gyárilag így jöttek, senki sem tudja mihez tartoznak.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz #81556480 #80614 üzenetére
Nope, kell egy nagy Opel bontó Pesten és kimegyek
Amúgy nyilván valamihez tartozik, valaminek a része, de azt nem értem miért nincs robbantott ábrán sem. Pedig ott mindennek ott kéne lennie a legkisebb apró vackoknak is.
KrenAtesz: Van az 20*20? Talán, maybe. Jah.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz ArthurShelby #80622 üzenetére
Igen ilyen kontakt nekem is kéne, mondjuk 1-2 apróság kellene már csak aztán innentől állapotmegóvás.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Na, üdv a fedélzeten! Ugyanez a hibakódunk van. Első szonda lesz, nem hátsó. Ezen kívül sajnos ez tipikus trükkös hiba, volt aki cserélt 2 szondát, trafósort, gyertyát és ugyanúgy kidobja.
Kinek mi a jelentős. Nekem végre kiderült mitől kerül olyan baromi sok benzin az olajba.
Ja, meg mitől lusta a kocsi. Ilyesmi.[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Mindenképpen nézesd meg és méresd is ki a hibát. Nem diagnosztikával. Szépen ahogy kell multiméterrel vagy amivel szeretnék. Az lesz a biztos. Én 5k-ért szereztem egy fiatal, de másik szondát előre, így hibakódom van az eltérő szenzorok miatt, viszont maga a hibajelenség nincs már. Ez átmeneti lesz, amíg nem lesz feltornázva a kincstár.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz mohabá 007 #80638 üzenetére
A hibakód adás stimmel, a feszültség értékek és a probléma megoldása sajnos nem. Első szonda csere és hiba van nálunk, hiába dobja a kettesre.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Jól tippeltem én, nem vagyok vaksi. Ma hazafele jó volt az idő, sétáltam és hát G Astra van rengeteg, hátsó járatba benézegettem és igen, random mód de ott vannak azok a terelőlapok. Szóval nem én vagyok a suta, tényleg létezik az alkatrész, csak nem értem miért nem tudnak róla a katalógusok.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Petyyyyy #80686 üzenetére
Na a kép lövés amit elfelejtettem. Tegnap hosszú este volt aztán az agyam ilyenkor még tompa.
Amúgy ennyi. Egy darab műanyag lap. Hivatalos nevén ezek a cuccok kővédő néven futnak, de ennek a darabnak nincs egyszerűen léte a robbantottakon.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz trassher #80741 üzenetére
Jól kell túrni, egy idő után rájön az ember. Pölö az említett kormányból múltkor 5k volt egy nem is vészes darab. Turbo kormány légzsákkal, nem szakadt, nem szétvert 16k. Node nem itthon, ez a titok
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen