- Computex 2024: MagSafe külső SSD és Apple Lokátoros burkolat az MSI-től
- Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
- (Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
- Vezetékes FEJhallgatók
- OLED TV topic
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Computex 2024: az új CAMM2 modulokkal szemez az MSI egyik alaplapja
- Milyen TV-t vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- NVIDIA® driverek topikja
Hirdetés
-
Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
it A jelentések szerint Musk arra kérte az NVIDIA-t, hogy a Teslának szánt AI-chipeket az X és az xAI felé irányítsa át. Idén 3-4 milliárd dollárt költhet NVIDIA hardverre a Tesla.
-
(Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
ph Jó pár éves kihagyás után, a Computex örömére elkezdjük a videós tartalmak gyártását is.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #56437 üzenetére
1.Motorfekkel az auto nem fogyaszt (pillanatnyi fogyi 0), ergo ha takarekosan akarsz vezetni, motorfeket hasznalod, sokszor...illetve ezzel növeled a fekek elettartamat. En pl varosokba beerve nem fekezem, hanem motorfekkel lassulok, meg mindenhol ahol lehet (esszerü hatarokon belül...azaz a piros lampahoz nem motorfekkel gurulok oda 2km en keresztül lassulva )
2. Allora fekezni motorfekkel? Az azert erdekes lenne
3. fekkel 4 kereket fekezel, motorfekkel 2...szoval motorfekkel alapbol fizikailag lehetetlen elöbb megallni....masreszt ha tul nagy a visszavaltas, terheli a kuplungot/valtot, tehat nem teszem 2 be 50 km/h nal ha meg akarok allni
szerintem aki jol vezet az sokszor hasznal motorfeket es nem nyomkodja a feket össze vissza feleslegesen....de ezzel nem tartja fel a forgalmat sem. Szvsz
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Nem tudom mennyire reklamszagu a dolog, de allitolag 2100 km t autoztak egy insigniaval egy tankkal [link]
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #56544 üzenetére
(#56546) szabonagyur 76 km/h az atlagsebesseg, az egyaltalan nem rossz 2100km re vetitve. Nekem haza fele uton, ami szinte csak autopalya kb 90-95 km/h szokott lenni, de ebben böven vannak 180km/h reszek....ami ugye nem fogyasztas barat szoval a 76km/h az szerintem kb 110 km/h körüli autopalyazas, ovatos gyorsitasokkal....dugo, epitkezes, körgyürü, megallni pisilni...aztan ugy zuhan lefele az atlag sebesseg, mint a vihar
-
Declare
őstag
válasz BigBlackDog #56652 üzenetére
1.9 cdti sem rossz, de az 1.7cdti talan megbizhatobb (turbo/kettöstömegü jobban birja, ahogy olvastam).
Nekem H astra van 1.7cdti vel, teljesen jo. Sokat palyazom vele es nincs ra panasz. Van 6 es van 5 sebesseges is. Palyazashoz mindenkepp a 6 os a jobb, sjanos viszont gyakori a 6 sebesseges valtonal a csapagygond, amit rendbe kell tenni. Jo esetben 160k km körül ez megtörtenet es nem lesz vele gond, viszont ha ilyen autot veszel a valtot nezesd meg szakival (egy hozzaertö megmondja, hogy mi van vele). Ha hibas es csapagyazni kell, 200k huf körüli mutatvany. Ezzel szamolni kell.
Nekem 220k km van az autoban es minden eredeti benne. Az EGR szelep kipufogo gaz hütö szelepe lett kiszedve, mert berozsdasodott....alitolag ez is jellegzetes hiba, par ezer forintos mutatvany es a motorra nincs hatassal, de a környezetvedelmi normakra is minimalis (hidegen kicsit jobban fog szennyezni a motor)
Viszont az 1.8 benzines is jo valasztas lehet, havi 1000km az nem sok es akkor nem kell a dizeles esetleges hibakkal kalkulalnod.
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #56680 üzenetére
Ugyanolyan hasznalat mellett szvsz nem fog jobban kormolodi az 1.9 sem, mint az 1.7. Ellenben a kettöstömegü a nagyobb nyomatek miatt gyakrabban bedobja a kulcsot, illetve a turbo is gyakrabban döglik meg. En anno ezt olvastam forumokon. Az 1.7 cdti re ezek kevesbe jellemzöek. (talan itt a motor teljesitmenyehez jobban sikerült meretezni az alkatreszeket, mint az 1.9cdti nel...passz...de nem rossz motor az sem )
Amiota nekem dizel van es utannajartam, aminek kell, mar egyaltalan nincs bennem ilyen nagy dizel retteges. En azt latom, hogy azok szivnak jobbara ezekkel a dolgokkal, mint tömödes, meg dugulas meg stb, akik ugy gondolkodnak, hogy dizelt vettem dragabban, na akkor most aztan "ingyen" legyen minden egyes km....Jo minösegü gazolaj, jo mnösegü motorolaj, gyakori csereperiodus, kis odafigyeles a turbora, kis odafigyeles a kuplungra....szvsz ezekkel a legtöbb ilyen rettegett dizeles horrorstory elkerülhetö
Hangja valoban kis varrogep, de nekem ez mar kedves hang
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #56683 üzenetére
1.9 cdti hol van a topicban? En hdman astrajarol tudtam regebben egyedül es annak mind a kettöstömegü, mind a turbo kifeküdt böven 200k km alatt, ha nem csal az emlekem. Neki volt chipp is ha jol emlekszem, hogy az mennyiben befolyasolta ezt nem tudom.
Ugyan ezt talaltam viszont külföldi forumokon is, hogy az 1.9 cdti hamarabb megadja magat. En ezert örültem is, amikor megtalaltam ezt a gtc t a megbizhatobbnak mondott 1.7 cdti vel.
Aztan ezek csak netes infok, nyilvan nem relevans, de en ezt talaltam
(korom meg a gazolaj minösegetöl erösen függ....ez meg az autoszerelömtöl jön, neki azert jobban hiszek, mint barmilyen netes forumnak is akar . Leirtam ezt mar nem egyszer, allitasa szerint egyertelmüen latszik, a dizel rendszeren, hogy milyen üzemanyagot kap).
Varosban pöföges persze semminek nem tesz jot max a villany autoknak
-
-
Declare
őstag
válasz BigBlackDog #56692 üzenetére
Eves km futas? 1000km irtal /ho....ha ez valoban annyi (mondjuk max 15k km) akkor 1.8 Astra H jo vetel lehet, de amint irtam az 1.7 cdti töl sem kell megijedni....csak azt jobban at kell nezetni vasarlaskor (valto, kettöstömegü, turbo)
Az elromlo dolgok miatti javitassal nehez kalkulalni. Benzinesnel mindenkepp kisebb a riziko....dizelnel jöhet par dolog. Ez a 15ezer km olyan lelektani hatar szokott lenni. Azt szoktak mondani, ez alatt nem biztos, hogy erdemes a dizel rizikot vallalni, mert akkora különbseg nem jelentkezik a fgyasztasban.
Szoval ha opelben gondolkozol a H astra (kettö szemellyel a GTC is szuper, annak sportutomüve van, ami jobban fekszi az utat/stabilabb es a formaja is kicsit fiatalosabb, lendületesebb, nem ilyen rendörauto feeling ) . 1.8 benzin vagy 1.7 cdti nezz körül mik vannak a kinalatban. szvsz
(#56695) Petyyyyy 1000 km/ho t irt kb....az mennyi palyan eltöltött ora? nulla kb ott egy 1.4 benzin hangja sem lehet zavaro . de az 1,8 benzine biztos nem
- a 110 lovas 1,7 cdti hez is van 6 os valto
- hövedö üvegezes is
(nekem is ezek vannak)
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz BigBlackDog #56697 üzenetére
Amint latod, itt is megoszlik a velemeny
Nincs altalanos igazsag....amelyikböl jobb allapotut talalsz.... en az 1.7 cdti met batran ajanlom.
De mondom, havi 1000 km re az 1,8 benzinnel is jol jarsz szvsz. Kevesebb a varatlanul felmerülö költseg lehetösege es ennyi km el az üzemanyag költseg sem lesz sokkal több. Egy 8+ eves dizel autonal sok minden mulik az elözö tulaj/tulajokon.
-
Declare
őstag
válasz Petyyyyy #56699 üzenetére
Ez a hövedö üveg szerintem sem egy olyan ritka nagy valami....
1.7 az elvileg isuzu igen
Nem egy trauma egy 1.4 sem a palyara....otthon a megengedett 130....140 el egyedül az 1.4 poloval is felmegyek az erdi emelkedön 5-ikben lendületböl, 4-ikben gyorsul is
annyi, hogy hangos es hosszu tavon tenyleg zsibbaszto a motor zaj.
Ugyanakkor 1000 km egy honapban, aminek 60% a palya....az 1000/4/5/2*0,6=15km egyhuzamban egyszerre.... az gördeszkaval is müködik
-
Declare
őstag
válasz BigBlackDog #56704 üzenetére
Most azert kicsit almat hasonlitgatsz körtevel
Dönsd el mi kell.
A, nem szamit a fogyasztas, kell az elmeny => 2.0T 200 loval (ebben ugyan ugy van kb minden, amitöl egy dizelnel felni lehet...raadasul egy dizelnel megvan az esely, hogy csak siman sokat palyazott, ennel a verzional, valoszinüleg taposva is volt....különben nem vettek volna 200 loval )
B, Szamit a fogyasztas, de van zseton karbantartasra/javitasra. Ha ugy van 200 ezeret kifizetsz egy szerviznel valami cserere.....cserebe alacsony fogyit kapsz, kulturalt utazoautot, nagy nyomatekot, rugalmas közlekedest
C, Kicsi riziko szamit, ne legyen benne a pakliba egy turbo csere vagy felujitas, cserebe több fogy benzinböl, nem lesz olyan rugalmas es picit zajosabb lesz a motorhang palyan => 1,6/1,8 benzin
Szerintem tulpörgöd ezt a dolgot....egy 1,6 benzinestöl sem fogsz megsüketülni ilyen hasznalat mellett
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #56706 üzenetére
....kitöröltem amit irtam....
keressetek a 0 km es dizeleiteket hasznaltan......csak az idegesit, ha valaki keresgel, ezt a sületlenseget talalja lepten nyomon......aztan csodalkozunk, hogy nem lehet otthon mas dizelt kapni, mint tekertet.....jeeee...vajon miert
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #56714 üzenetére
Nem olvastam el figyelmesen, amit irtal!
Sorry, azt hittem az 1.7 vs 1.9 cdti astrakhoz szoltal hozza.
Valoban bajosak a Nemet palyan 5 megtermett 100 kg os munkasemberrel 1000km eket padlogazon hajtott 15 eves passatok....
mondjuk azert hozzajön ehez az is, hogy ezek egy alapos atnezessel jo esellyel kiszürhetöek. A legtöbb ilyen csalo nem profi...megveszi, atirja a km t, esetleg a kormanyt kicsereli (vagy azt sem) aztan felteszi 100k km el, mert otthon az kell. Azert ha egy hozzaertö ember megnezi, az latni fogja, mai kell, meg hallani es ugyancsak latni fogja a motoron/valton/turbon amit kell. Ez persze penz es idö....de aki 10+ eves dizelt vesz magasabb kategoriaban, szerintem ezen nem sporolhat.....vagy ha sporol akkor kesöbb megfizeti az arat.
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #56720 üzenetére
Vannak cegek akik ezzel foglalkoznak. En komolyabb, regebbi autot csak ugy vennek. Ök nem szemre fülre dolgoznak. Ha valaki tudja mit keressen, az megmondja mennyi van a turboban, injektorban, merik a nyomast, stbstb...ha centire nem is de nagyvonalakban meg lehet mondani barmilyen autorol, hogy milyen allapotban van. Ilyen atvizsgalas utan gari is van, azaz ha ök nem vettek eszre, hogy valaminek a bele kilog,, ök megjavitjak.
Na most mas kerdes, hogy egy 15 eves passatot ki visz el egy ilyen atvizsgalasra....senki akkor meg kell egy olyan ember, aki joravalo autoszerelö, felkeszül a tipusbol es akkor azert lehet tudni, hogy mit keressen.
Mindenki sajnalja erre a penzt es en sem vittem ilyen komoly atvizsgalasra a kocsit...de szerencsem is volt, meg egy hozzaertö emberke Azert ha visszanezem, mennyit tudtam a dizel autokrol, siman beszivhattam volna en is.....szerencsere annyi eszem mar akkor is volt, hogy meg sem fordult a fejemben egy 15 eves A8 audi
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #56742 üzenetére
egy 800 ezeres autonal nyilvan nem, ezt irtam is. de azert a hasznaltauto piacon nem csak 800 ezeres autok vannak.
Azzal, hogy meghörrögteted az udvaron, meg kerülsz vele egy karikat jobbara azt fogod eszrevenni, ha valami mar meghalt. Egy ismeretlen szamodra uj autonal, nincs mihez viszonyitani. En most pl atülnek egy 2.0 dizel insigniaba, meg nem mondanam, hogy mi van vele....ha valami total bedobda a kulcsot azt talan....
az meg a masik, hogy ha en ezt kernem es a tulaj nem engedne alavetni egy ilyen vizsgalatnak az autot, akkor nagyon gyorsan köszönnek is el.
Szoval a lenyeg, amit irni akartam, hogy igenis lehet venni azert nagy biztonsaggal hasznalt autot (tuti nyilván soha nem letezik), csak mas kerdes, hogy erre az ember raszanja az idöt penzt es energiat vagy marad a keresztbeszoritott ujjak es a bizakodas, hogy nem a vasarlas masnapjan kell injektort cserelni
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #56753 üzenetére
Az autonal ez a szep....nem egy tetel....ez sem, meg az sem....meg a szerviz költseg sem draga, jo aron dlgozik a szerelöm....aztan ev vegen amikor ranezel a szumma cellara az excelben akkor kapsz egy szivinfarktust es nezed, hogy hol a hiba a kepletbe, mert ez nem lehet
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #56758 üzenetére
Nem is azt mondom....csak az ember szerintem nem gondolja, amikor autot vesz. Olyan okoskodo nagy bölcselkedesnek tünik ez az "autot fenntartani a nagy durranas, nem megvenni" dolog.
Aztan ha valaki van olyan hülye, mint en, hogy vezetem a kiadasokat, akkor kiderül, hogy lassan 2 eve van nalam az auto es joval az auto ara fölött jarok mar azzal az összeggel, amit az autoval kapcsolatban kiadtam (ebben benne vannak a tankolasok, autopalyamatricak, gumik, kötelezö szervizek.....ami hiba volt az a valto 200 ezereret, meg az eger gazhütö szelep...kb 10 ezer mindennel együtt ) azert ez ugy kicsit megdöbbentö...nekem legalabbis
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #56769 üzenetére
En analfabeta vagyok
Nyilvan nem azt mondom, hogy szedjek darabokra az autot , de müszerekkel kompresszio merest, injektorokat pikk-pakk meg lehet merni....mindenfele megbontas nelkül egy hozzaertö csapat fel ora alatt a komoly hibakra jo esellyel fenyt derit es nem jön meglepi.
En barkinek nyugodt szivvel barmilyen vizsgalatot megengednek, mert nincs takargatni valom (nyilvan nem az, hogy szetjek szet az autot darabokra de fekpad, lengescsillapitok, futomü, kompressziomeres....miert ne? ), mint ahogy a srac hozza allasa is ez volt, akitöl vettem a kocsit....amikor telon beszeltünk mondta, hogy van ismeröse a helyi opel szervizbe, ha gondolom vihetjük oda es atnezik velem....kivancsisagbol ravagtam, hogy mindenkepp, de nekem mar megvan hova szeretnem vinni a kocsit....pillanatnyi habozas nelkül ravagta, hogy ja jo, persze, semmi akadalya, csak ötlet volt a helyi opel.....ennyire voltam kivancsi szerintem egy korrekt autonal, korrekt eladonal ez igy müködik
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #56771 üzenetére
Hat jo nem gyöztük meg egymast nincs ezzel baj
Ha en el akarom majd adni az astrat, nem fogom a kinalat legaljan adni....eppen ezert ha valaki azzal jön, hogy oke, azt allitom, h faxa a gep, de akkor ö ezt le is ellenörizne...csinalja....vegye ki a gyertyat, merjen kompressziot, fel ora, orat ra fogok tudni szanni. Ha valaki kompressziot mer, az tudja mit csinal, nem fog beletörni semmit, ha igen, nyilvan kifizeti....de most ez olyan, ha probakörön nekiugrat valaminek akkor mivan? Nyilvan kifizeti. Ha egy tulaj nyüsszög, meg takargat, meg huzza a szajat, akkor adja el masnak a portekajat
Tovabbra is azt gondolom, hogy a legfajobb dolgokat nagy biztonsaggal ki lehet szürni. Tipushibakbol fel lehet keszülni, hozzaertö segitsegevel meg lehet talalni. Aztan persze hazi ganyolasokba barki beleszaladhat, vagy elromolhat masnap a generator, vagy kimehet a xenon trafo....
-
Declare
őstag
válasz BigBlackDog #56800 üzenetére
Ha követ kapsz az eleg szopas
Amugy allati jol nez ki szerintem is, erdekes lehet vezetni, biztos jo
meg amugy hogy arnyekolsz ahogy nezem nincs bennük napellenzö +nyaron gondolom jobban felforr a kocsi belül...hövedö üveg ide vagy oda...ettöl meg allati jol nez ki
[ Szerkesztve ]
-
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #56941 üzenetére
Most nyert epp ev autoja cimet az astra az uj fejlesztesü motorral, led lumix lampaval, egyedülallo ülesevel
szoval voltak hibak...plane a J astra volt egy kicsit luft, de azert jo uton jarnak most mar
Raadasul, ha csinalnak egy olyan insigniat, ami most koncepcioban van...akkor
Jah, amugy tegnap este a parkoloban belem tolattak szerencsere csak a müanyag hatso lökös serült....szoval most valszeg kapok egy uj lököst, ami annyira nem is drama, mert a masik oldalan az elözö tulajtol volt egy kis karc szoval a kezdeti bosszankodas vege lehet hogy jo lesz
szerintetek otthon mennyi lenne egy ilyen müvelet? uj lökös, fenyezes, szereles?
-
Declare
őstag
válasz bazsimano #56948 üzenetére
255 ezer? nekem Nemetorszagban, itteni arakon mondtak kb 200k huf összeget
banyek, ami otthon megy azert az nagyon durva miert is csodalkozunk, hogy ott tartunk ahol
Köszönöm szepen egyebkent!!
mod. közben irt az otthoni szerelöm, azt mondta, kb 100k igy gyors saccra
körbejarom a temat azert meg, hogy lehet a legjobban megoldani a helyzetet
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Calogero #56952 üzenetére
Gyakorlatilag csak egy bö 5x-ös elteres van a kettö arban, amit irtatok amugy az a 45 ezer meg meglepöen olcso....csak az elem 30 k körül biztosan van....15 ezerert ujrafujtak es szereltek
135 ezer egy hatso lökharito müanyag elem??? ugyan arrol beszelünk?megneztem, tenyleg annyi
(#56957) Calogero jajajaaaa, igy akkor ok
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Calogero #56959 üzenetére
Nagyon köszönöm!
ja meg valami. Ilyenkor ezt a nyers elemet lefujjak a kocsi szinere (nekem metal fekete van, az nem gazos festes szempontjabol?) . Ez nem fog elütni a kocsi szinetöl? Ilyenkor egy retegvastagsagmerös teszten az auto megbukik ugye? Opel szalonban sem lehet megoldani, hogy ne bukjon meg retegvastagsag meresen?
Most nem mintha egy 8 eves autonal ez kardinalis kerdes lenne, csak vegiggondolom az opciokat
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz trassher #57108 üzenetére
Remelem megoldodik gyorsan a para na ezert is akarok en ilyen dashcam-et beszerezni...akkor nincs vita.
En is megkaptam a biztositotol a "baleseti-szamot", amivel görgethetem tovabb az ügyet....a helyi opel szervizben ritka tirpak volt a ficko, ranezett az autore, hat szerinte csak lakkozni kell, az 6-700 euro....hat es mondom a deformacioval mi van? jaaaa....hat akkor lehet inkabb 1500...megköszöntem aztan elballagtam
(#57099) F_Gergely semmi köze a merevsegnek meg biztonsagnak a sulyhoz de ezt mar regebben is beszeltük (nem tudom, hogy szivesebben ülnel e a "regen meg volt benne anyag" kocsiban [link]
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz trassher #57113 üzenetére
Szerintem biztosan. Olyanra elvileg nem hasznalhatod fel, ha egy barom a zarovonalon megelöz es majdnem balesetet okoz (azt hiszem), de ha te vagy az elszenvedö fel, akkor felhasznalhato bizonyitekkent. Elvileg ez ugye pont az erteleme (meg amit neztem, az olyan, hogy allo helyzetben, ha mozgast erzekel akkor is bekapcsol es rögzit. Szoval ha neked tolatnak elöl vagy hatul, elvileg akkor meglehet a tettes)
(#57115) beg csak akkor kapnal, ha feltöltened mondjuk youtubera. Azert az jo lenne, ha lönel magadnak egy fenykepet az utcan es minden jarokelö es autos beperelne "par 10 ezer forintra" miatta
-
Declare
őstag
Feleslegesen erölködsz en probalkoztam mar nyomatekgörbek, technikai adatok, stb belinkelesevel is, nem segit semmi....van akinel a köbcentitöl meg yaz auto de en azt mondom, az a lenyeg, hogy jolesö erzessel üljön be az ember a kis verdajaba, a valasztasi lehetöseg meg mindenkinek adott
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #57264 üzenetére
Ereztem a felhivast kerngöre
Nyilvan nem a vegletekröl beszelek en sem....pl nekem sem szimpatikus a ford moneo az 1.0 ecoboos motorral ....mondjuk egy sima 1.6 szivoval sem lenne sokkal kecsegtetöbb
egy astra viszont siman jöhetne kis csigas benzinessel de megertem ha valaki nem szereti, csak ne irjuk mar, hogy sz@r meg fos, meg szetesik....csak hogy "en nem szeretem, nekem nem kell" aztan akkor ok
-
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #57327 üzenetére
A motorfek az jo dolog, beszeltük is nekem apum is ugy vezet es az oktatom is ugy tanitotta, hogy kinyomott kuplungal soha nem gurulunk, sem kanyarban, sem körforgalomba. Kuplung, meg üres sebesseg csak akkor, ha all az auto....a lanyok vezetnek kinyomott kuplunggal hangzott az itiner es en azota is ezt vallom (a "fekek a gyengek pedalja" ugy emlekszem nem hangzott el ....gyavak )
Szoval, alap, hogy ha valaki jol vezet (szerintem), az, ha fekez, hasznalja a motorfeket es visszavaltogat szepen, viszont a fekhatas az mas kerdes. Egyreszt motorfekkel nem tudsz megallni, mivel akkor lefulladna az auto.
Masreszt a kerek es ut között van egy bizonyos tapadas. X mondjuk. Ez akkor is annyi, ha fekkel fekezel es akkor is annyi, ha motorfekkel. Ha csuszik a kerek, akkor nagyobb erö akar atadodni az utfelületre, mint ami fizikailag lehetseges a gördüles mellett...az abs csak megszakitja egy pillanatra a csuszast, hogy iranyitani tudd az autot, de fekhatasban az a pici megszakitasok nem fognak sokat szamitani. Havon lehet, hogy egesz minimalisan hoszabb uton allsz meg abs el, mint anelkül, de tudod iranyitani az autot, szoval valszeg megeri. Motorfekkel, viszont tovabbra is csak 2db kereket lassitasz a 4 helyett, szoval ott teljesen mindegy, hogy abs vagy sem, 2 kerekkel kevesebb tapad....fizikailag lehetetlen, hogy jobban lassulj vele, mint fekkel....akar abs akar nem.
Az meg mondjuk a masik, hogy valto es kuplung sem szeretnek lenni az autodban, ha 90 nel eledugrik egy szarvas es Te fekezes helyett visszahajitod 1 be mondjuk
-
-
Declare
őstag
Arra viszont figyelj, hogy ha ugyan az a 6 sebesseges valto van, mint az enyemben, könnyen lehet anyaghibas! Csapagyakra nezess ra (ilyen sztetoszkoppal rahallgatnak, akkor a hozzaertö meg tudja mondani, mi van). Az en astrambar 160k körül hullott szet, felet megcsinaltak, majd 200k körül hullot szet a masodik fele nekem. Es ezt a sima gyari nyomatekkal követte el....szoval a valtora erdemes figyelni.
-
Declare
őstag
Az enyem ugyan igy volt hasznalva es most is sokszor. Az elözö tulajnak az autopalyan szetesett, nekem meg elkezdett furcsa surrogo hangot kiadni, amikor utannakerdeztettem es mondtak, hogy ez bizony valto csapagy. Ha nem foglalkozom a fura hanggal, akkor ugyan ugy jartam volna, mint az elözö tulaj.
Szoval, igen, szegyen GM csapagy anyaghiba es ennek a valtonak igen jellemzö betegsege.
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #57369 üzenetére
Sajna ez van igen azert az hogy 200k km alatt megkotlik a valto, nem hiszem, hogy elfogadhato, meg akkor is ha nyilvan nem 20 evre egy 5 millio km re kell tervezni egy gyartonak...
(#57376) AMD Power hat ez nekem nem különösebben tetszik....az az insignia sokkal jobb volt, amit multkor linkeltel
(#57377) AMD Power amit ugye en is irni szoktam...ez a "van benne anyag, mert nehez" semmit nem jelent egy ütközesnel (ha nem arrol van szo, hogy az egyik 10tonna a masik 300 kg )....de par 100kg az csak az üzemanyagfogyasztasra van hatassal, semmi masra....nem veletlen ekeztek anno a J astrat mindenhol
-
Declare
őstag
Amit ember véd azt ember fel is tudja oldani....tökmind1, hogy jelszo, kütyü, barmi....barmit fel lehet oldani es be lehet csapni....ez hogy regisztraljak folyamatosan a km ora allast, ez a legjobb modszer szvsz.
(#57383) Petyyyyy azert az opel alsobb kategoriaba van pozicionalva a vw group nal...nem biztos, hogy lenne ertelme egy phaeton vagy 7 es bmw tipusu autoval elöjönni....kerdes, mennyire vinnek . Az insignia igazabol, ami a passat kategoriaban jatszik, de azt is ugyan ugy elhanyagolta az opel, mint anno a J astrat talan majd ez valtozik lassan elöször az alsobb kategoriakban kell rendebetenniük magukat szvsz, aztan ha ot mar szepen helytallnak, akkor lehetne talan omegazni megint....erös szvsz
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #57389 üzenetére
Ez akkor igaz, ha neppertöl veszed. En azt tapasztaltam, hogy kint jobban nyomonkövethetö a kocsik elöelete. Szervizek itt is nyilvantartjak a km-t, szoval lekerdezheted es peldaul az en automhoz is megkaptam a kocsi korabbi papirjait (Zulassungsbescheinigung Teil II), amiben benne van az összes forgalombahelyezes/tulaj/rendszam/kivonas...minden.
Szoval itt a problema akkor van, amikor a nepper behozza külföldröl es nyilvan eltünteti a nyomokat, mert nyilvan visszatekeri az orat, hogy el tudja adni otthon....erröl meg mar kifejtettem a velemenyem nem egyser
-
Declare
őstag
válasz Luck Dragon #57973 üzenetére
Na azert ehhez egy kis pontositas:
Ha 2006 os a kocsi, akkor az E60 valszeg, aminel mindenkepp sokkal jobb az E61, de azert azon ne lepödjünk mar meg, hogy egy felsö kategorias BMW fenntartasi költsegei magasabbak egy Opelnel
-az 525d az M57 es motorkodu, talan az egyik legjobb dizele a bmw nek. Ha valami nem penztemetö akkor ez az. Vagy 2,5 ös vagy 3,0 literes, 2,7 es nincs. Ugyan ez van az 530d ben is....csak az picit többet fogyaszt es a tuningmakik elöszeretettel feszitettek mar öket keresztre.
- a kipufog es az egesz rendszer ugyan ugy bekormolodik es eltömödik minden modern dizelnel, az Astranal is ha olyan körülmenyek között van hasznalva...
-A H astramnal ugyan ugy szervizbe kell vinni egy izzocserehez, mert az egesz elejet le kell bontani...olyan meg nincs, hogy csak motorral lehet cserelni, akkor jol megetettek a kedves tulajt
(#57981) w333 525d
(#57983) vebbful valoban klassz motor az is. Vagy a D3 a V40 ben. Mult heten jött ceges autokent egy ilyen hozank. 5 henger, 160 körüli lo....nagyon szepen megy es nagyon jol fogyaaszt is....de unalmas egy auto, mint a siralom
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Markizmark #57986 üzenetére
Jo autok, de en ha lecserelem az Astrat, azert olyat szeretnek, amiben van valami kis plussz Ez a V40 mondjuk nekem meretben, ezzel a motorral tökeletes lenne....de komolyan unalmasabb, mint az Astra en nem tudom ezt megfogalmazni miert, de ugyan ez az erzesem az S40 el, uj S60, xc60.....egyszerüen olyan semmi....a belter is nagyon nem gyere be....vezetesi elmeny meg 0. Ettöl meg nagyon jo autok, meg biztonsagos, meg minden....majd ha 60 leszek
Abban mondjuk szerintem azert ne ringasd magad, hogy egy 14+ eves akarmilyen dizelre nem kell majd költeni...mindenben öregszik minden sajna .
Amugy nezegettem a faceliftes insigniakat is, jo kis autok, de meg nagyon ujak es eleg dragak sajna ....mire autocsereig jutok, addig meg biztos kijön az uj insignia es akkor azt fogom mondani, hogy kell a francnak a regi ez egy örök csapda basszus .
-
Declare
őstag
? Azaz? Azt tudom, hogy irtak az elsö generacios 2.0 dizelröl, hogy volt valami turbo csö repedes szeriahiba, de azert az nem a vilag vege. Raadasul ezt orvosoltak. Amugy az a 2.0 dizel azt en nem hallottam meg, hogy amugy problemas lenne
(#57995) diablo1984 egy benzinesnel a kettöstömegü nem fog gondot okozni, mert minimalis a vibracio egy dizelhez kepest. A benzinesben nincs magasnyomasu rendszer ha jol tudom, illetve az üzemanyag illetve az egesz eges tök mas, tisztabb, igy az a fajta elkormolodas, dpf tömödes sem lesz, mint a dizeleknel. Az egr tud kokszolodni ha olyan körülmenyek között van hasznalva, de az nem egy egetrengetö dolog. Ez a turbo meg....ha cserelni kell az egeszet az is megall 2-300k bol legroszabb esetben....es ez nem evente van
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Jo azert most egy ilyen problemat ne vetitsünk mar ki egy szeriara basszus igen volt ebböl nagy balhe es szoporoller ezzel a csövel anno. Ezt anno a tulajok beszivtak sajna . Most ez, viszont, amit irtal, hogy "minden horror draga hozza", azt ebböl az egy evekkel ezelötti balhebol es ebböl az egy (anno hianycikk) csöböl vontad le???
Ez ugyan olyan, mint a TSI motoroknal ez a huhogas, hogy az elsö generacioval 2005 ben voltak problemak, pl a lanccal es azota ezt fujja mindenki....csak eltelt 11 ev.... haho
(#57997) diablo1984 gondolom megint egy tapasztalat....
(#57998) vebbful ez igy korrekt nekem sem azert van dizel, mert szeretem a traki hangot hanem mert en is mar az üzemanyagon kb egy komplett motorgeneralt sporoltam
(#58002) F_Gergely saabnal ne felejsd el, hogy saab mar nincs ergo az alkatresz arak es szerviz az folyamatosan felfele fog menni szvsz
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #58005 üzenetére
Aha, a 2 literes szivo motor az nyilvan hasonlithato a 2 literes turbo benzinhez.....nem nagyon eritek meg sokan, hogy ez nem autoskartya, hogy 2 literes a motor vagy 3 literes. Tudod mi hasonlithato a 2 literes regi szivodhoz ma teljesitmenyben? Az 1.4 tsi kb. Az 1.4 turbossal meg eljarsz ha akarsz 7 literböl vegyesben, ha taposod akkor se lesz a vegyes 10 liter fölött.
Itt van egy forumozo GTI Golfjanak fogyasztasai, ami 2 literes TSI [link] es akkor itt vegyük hozza a kb 19 collos felnit, meg hogy ha valaki vesz egy golf GTI-t, az nem azert veszi, hogy minden nap csucsot döntsön a fogyasztasi rekordjabol.
(#58004) Petyyyyy ezt en meg nem hallottam lehet persze, de nekem akkor is fenntartasaim lennenek, ha egy olyan markat vennek, ami mar nincs
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs