Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • forceberg

    veterán

    válasz Dluinet #7023 üzenetére

    "Eddig mindenki azzal jött, hogy a gyártok mérnökei jobban tudják.
    Most linkeltem egy Toyota Mester diagnosztát, de annak sem akarunk hinni."

    Én csak az 5 ezret tartom erősen túlzónak, kivéve tényleg csak rövidtávok esetén lehet reális. Illetve a bázis elfogyását(kémiában laikusként) én a hideg indításokhoz kötném, de minnél hidegebb, annál rosszabb elven. A lefutott km-hez vagy időhöz kötés szerintem tévút. A napi 2x5 km jóval károsabb, mind a négy naponta 2x20km. Hiába ugyannyi az idő és a megtett km. Egy modern olaj szerintem két évet kibír, ha ritkán, de akkor nem csak a legrövidebb utakra van használva egy autó.

    A mérnönök is tuti tudják, csak végül a pénzügy-marketing-KSZ normák triónak való megfelelés miatt nem a valós mérnöki ajánlások kerülnek a doksikba.

    Oil-clubról láttam én is a méréseket x km-eket futott olajokról.

    [ Szerkesztve ]

    http://www.flickr.com/photos/4ceberg

Új hozzászólás Aktív témák