Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Iron Funeral #969 üzenetére

    Inkább úgy fogalmaznék, hogy olyan nagyszerű újítás lesz, mint a DX10.1. De a DX10 adta mindkettőhöz az alapot.
    Pont a DX9 miatt nincs elsimítás. :) Az a rendszer nem tud szín és mélység információt szerezni deferred render esetén. A DX10 már tud színt, míg a DX10.1 tud Z-t is, azaz támogatja a Multisample Accesst, amivel tökéletesen működik az élsimítás Deferred Rendering esetén is.
    A CUDA az OpenCL és a Compute Shader ellenfele, azaz egy GPGPU interfész. Jelenleg a CUDA a legfejlettebb, de támogatás hiányában a többi hamar utoléri majd.
    A PhysX működhet OpenCL-en és CS-en keresztül is, ahogy a Havok is megy OpenCL-en (várhatóan CS-re is megírják). Az NV köti a CUDA-hoz a PhysX-et, ami azt szorgalmazná, hogy legyen értelme az AMD-nek beállni a támogatók közé, de ez is bukott ügy lett.
    Az AA-t meg felesleges másik API-val csinálni, amikor a DX10.1-ben ott a Multisample Access. Ezentúl az NV is minimum DX10.1 kártyát fog kiadni, mert nem lehet tovább húzni.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák