- E-book olvasók
- Apple notebookok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Nyomtató topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- OLED TV topic
- Gaming notebook topik
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- AMD AM1 "Kabini" platform (Athlon és Sempron)
Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Olcsó telefonjába is beépítette szemüveg nélküli 3D-s kijelzőjét a ZTE
ma A ZTE Voyage 3D a saghaji MWC-n debütált, egyelőre csak Kínában kapható.
-
Elden Ring: Shadow of The Erdtree - Három nap alatt 5 millió eladott példány
gp Úgy tűnik, hogy a DLC-t nagyon sokan várták és még annál is többen vásárolták meg.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A BF4-ben csak jobb általános minőség lesz. Sorrendtől független átlátszóság, jobb élsimítás, és hatékonyabb tartalom streaming. Esetleg egy-két effekt minősége is javul.
Mivel a konzollal még mindenki csak ismerkedik, így az egyes újítások még a tervezőasztalon vannak. Hogy mik? ... például a Sony Sparse Voxel PRT Cone Tracingen dolgozik. Ez az a rendszer, ami az UE4-ben lett volna benne csak octree adatstruktúrával, de végül törölte az Epic és visszatértek az Enlightenhez. Ez sajnos DirectX-ben nem valósítható meg, de a konzolok API-ján és a Mantle-ben bármikor. A PS4-es játékok közül a Deep Down ([link] , [link]) ezt használja. Részben ezért olyan őrületesen jó a tűz és a megvilágítás.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
● ne OFF-oljatok!