Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • AsakuraDave

    őstag

    válasz proci985 #105084 üzenetére

    Doom Eternal-ba konzolból kilehet kapcsolni a TAA-t, a pocsolyákba meg fényes felületeken a tükrözödések kb olyanok lesznek mintha paintbe a festékszoróval csinálták volna őket hasonló az árnyék/ambient occlusion a COD MW-ben is ha kikapcsolod a TAA-t. DE kilehet kapcsolni van rá opció, bele tette a fejlesztő csapat. Értem, hogy sajnos 2021-ben ott vagyunk, hogy RTX3090 meg RX6900XT de ilyen ügyes megoldásokkal csinálják az effekteket, hogy 0 erőforrást zabáljanak de kelljen rájuk egy post effect amivel "összeállnak".
    Nah de az én gépem bírja 2x internal res-en renderelve a játékot 60fps-el futattni akkor én miért ne élvezzem a sokkal részletgazdagabb játékot mivel ezek az artifactolások amiket az effektek csinálnak TAA nélkül az SSAA is kijavítja egy olyan szintre hogy ne legyenek ocsmányak. A gondom és amit nem értek, hogy manapság trend lett ebből, hogy a TAA egy fix effekt amit sehogy sem tudsz kikapcsolni a játékban. Erről nagyon lekéne szokni PC-n főleg, hogy még a barátnőm is észlelte, hogy pl a Valhalla fix TAA grafikája jóval gagyibb hatást és részletességet mutat mint az Odyssey amit volt, hogy ideült és órákat nézte ahogy játszok mert annyira tetszett neki a játék részletessége.

    There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.

  • keIdor

    titán

    válasz proci985 #105084 üzenetére

    A natív 8K@30fps már lehetséges, egy-két kártyával (RTX-3090, RX 6800XT/6900XT) ugyanakkor a natív rendert nincs értelme erőltetni, ezért az SLi meg a CF sem hiányzik.
    A különböző upscaling technikáké, mint a DLSS a jövő.
    Nekem a konzolon látott checkerboard rendering is tetszett.
    Ha nem mondják meg, hogy mik a hátrányai én nem is veszem észre. Mert van, de csak side-by-side látni, ha odarakod a natív mellé. De a DLSS-nél még ez sincs.

    ¡GLORIA A LAS PLAGAS!

Új hozzászólás Aktív témák