Hirdetés
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
Hirdetés
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
Kaliforniában sem kell okostelefon az iskolákba
it Új törvény keretében korlátozzák vagy tiltják ki az iskolákból az okostelefonokat az amerikai államban.
-
Mozgásban a Hell is Us
gp Ahogy arról már korábban szó volt, a megjelenést 2025-re halasztották a fejlesztők.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
félisten
válasz Döglött Róka #12948 üzenetére
Nem is a főszálról volt szó, hanem arról, hogy a játékosnak rengeteg döntéshelyzetet kellett megoldania, ezeknek egy része pedig kihatással volt a környezetre és permanens változást hozott, amivel aztán együtt kellett élni. A Starfieldben egyetlen küldetés van, ami ilyesmi (First Contact), az összes többinél teljesen mindegy, mit csinálsz, max x helyett y hal meg, de ugyanolyan marad minden és semmi nem változik a világban. Az is teljesen mindegy, mit csinálsz a frakciókkal, semmilyen reakció nem lesz rá másoktól, mintha külön dimenzióban élne mindegyik, Fallout 3-ban pl. rendesen beindult az Enclave és folyamatosan rajtad ütöttek, ha összebarátkoztál a Brotherhooddal, a ghoulok is másképp álltak hozzád, ha segítettél nekik, stb.
Szerintem nézz vissza a régebbi Bethesda játékokba, meglepő lesz, mekkorát fejlődött vissza a cég a Starfielddel főleg a GameBryo generációhoz képest minden téren.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen