Hirdetés
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- 3D nyomtatás
- Akciókamerák
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
Hosszabb előzetesen a Tomb Raider animációs sorozat
gp A Netflix-re szánt széria a tervek szerint jövő hónap elején debütál.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #6426 üzenetére
Csak elméleti kérdés: ha mondjuk nem RMS meg CsingCsang dugattyút szeretnék, hanem - a példánál maradva - eredeti Yamahát, azt forgalmazza valaki? szerk: Webshopban, postázással, vagy mehetek a márkaszervizbe, ahol csak munkadíjjal együtt adják?
(#6430) DigitXT: hánemnagyon.... Gyengébb, pedig már nem is szorul az első fékem...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Jó vicc: a CB125 az 2 hengerből tudja a 125 cm3-t, az enyém meg egyből. A CB125 az 44 x 41mm furat/löketű, az enyém meg 58 x 47 mm Hidd el, hogy semmivel sem kompatibilis...
Ha unatkozol, keress rá eBay-en a CBX125 első tárcsafékbetétre. Ajánl 20 félét, mind másképp néz ki, de megnyugtatlak, egyik sem hasonlít a gépen találhatóra....
Egy heti utánajárásomba került, míg sikerült (Magyarországról) bele valót szereznem.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
A két kis furat távolsága nem stimmelt vagy 2 mm-t, azt hiszem... ... de amúgy valamilyen kínai 50-es robogóé jó bele, ha jól emléxem: AP Racing 238 ST - ezt vettem bele az eredeti Nissin helyett, pedig még az is vagy 50%-os. Azzal sem volt fék, meg az újjal sem. Az csak egy hónapja derült ki, hogy azért nem, mert az egyik fékdugattyúm nem működött.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #6443 üzenetére
Ne essünk túlzásba, nem akkora még a baj, ezzel, ahogy most áll, röhögve megjárnám Székelyföldet ismét. Csak egy kicsit gyengébb lett, és nem karburálási probléma (gyertya meg épp most lett cserélve). Nehezebben is indul hidegen, mint szokott...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Köszi szépen, ezt elmentettem. Most éppen egy vasam sincs, de jövő év elején lehet rászánom a rászánni valót. Aztán majd meglátjuk, hogy ténylegesen mikor leszek hajlandó szétborítani a gépet.
Holnap mindenesetre tervbe vettem egy kb. 100km-es motorozást, ha tényleg olyan jó idő lesz, mint ígérik. Már szabályosan elvonási tüneteim vannak...Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Ti most tényleg a féken akartok fillérbaßni?!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #6521 üzenetére
"...kb 30 000-ből megvan az első-hátsó tárcsa csere..."
Ha gyári (kovácsolt) tárcsát teszel fel, akkor nem hiszem, Az utángyártott (lemezből kivágott) tárcsák meg könnyen deformálódnak ha forró állapotban víz éri őket.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Én meg mertem lépni, de nem dicsértek meg érte.....
Most meg éppen a kormányváltáson dolgozom : sok helyütt látok 3000,- körüli áron ETZ kormányt, lehet hogy tavasszal kipróbálok egyet. 5 centivel alacsonyabb lenne a kormány a mostaninál, és bő 10 centivel előrébb is kerülne. Talán egészségesebb testtartást adna, fene tudja. Mondjuk sok mindent át kellene építeni hozzá, és félek, hogy a rövid szárú visszapillantó tükrök rossz helyre fognak kerülni. Most tökéletesen látok belőlük mindent magam mögött. Még gondolkodom a dolgon.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #6704 üzenetére
Ne aggódj, engem meg a szocimotorosból nemrégen bactak ki, mert hogy se MZ-m, se Jawam, de még egy koszlott Pannóniám sincs. Amúgy meg nem is baj, mert a sok szélsőjobbos, turbómagyar g*ci között én voltam az egyetlen igazi "szocimotoros" (egy Hondával).
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz polimorf #6735 üzenetére
Egy sima tankpadot hogyan lehet a legegyszerűbben (az elcs*szés legkisebb veszélyével felapplikálni egy régi, de nagyjából sérülésmentes fényezésre? [link] Lakkbenzinnel vagy féktisztítóval zsírtalanítom, és mehet fel szárazon?
A cél nem az "öncélú" dekorálás lenne, hanem hogy a rendszereen használt tanktáskám ne szedje le, ne karcolja a gyári fényezést a tankon.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #6751 üzenetére
BUÉK! Maga itt?
A Csótány benzinszintjelzője meg pont a fordítottja: szilikonolajjal agyon van csillapítva, gyújtás ráadásakor kb. 1 perc (!!!) mire eléri a maximumot, leállításkor meg 5-6 perc (!!!) alatt csorog nullára.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #6766 üzenetére
Most nem tudom, hogy sírjak-e, vagy röhögjek.... Megjött a cucc a "csodálatos" m0moto webshoptól:
- MZ kormányuk, nincs, nem is volt, és nem is lesz, de azért akciós áron kínálják, hirdetik.
- A - gázcsővel együtt - 842,- forintért (!!!) vett "gumi" markolatpár puhasága leginkább a bakelitéra emlékeztet. :-(
- A csodás "karbon" tankpad mérete a valóságban 12x13 cm. Menjenek a 3,14-csába...
- A hézagmérő nagyon jó minőségű, a szelephézag-állító szerszám helyett meg sokkal komolyabbat küldtek, ugyanazon az akciós áron. (Háromágú kovácsolt T-kulcs, rendre 3x3, 3,5x3,5 és 4x4 mm négyszögekkel az ágak végeiben. Így mindenféle motorhoz jó lesz.
- A kormány-végsúly nagyon király, dögnehéz, így valószínűleg ér is valamit.
Így már csak 7400,- forintot fizettem összesen, szerencsére így is ingyenes volt a futár.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Na. ma dolgoztam egy kicsit a "kormányváltáson". Kissé salakmotoros fílingje lett a magas, hátrahajló ökörszarvas gyári kormány után:
Az ETZ-kormányt azért vettem (2.930,- forint "helybe szállítva" az autósboltig), mert a motorka fizikailag nagyon kicsi, az ülésen meg nem tudok hátrébb csúszni a púpja miatt: a kormány szinte az ölemben volt. Most 15 centivel több helyem lett, így valószínűleg kényelmesebb lesz. Jók lettek a kormányvégsúlyok is.
szerk: ami gond, az az, hogy hová tüntetem el a fékcsőből és a bowdenekből a "keletkezett" 15-20 centis feleslegeket...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #6819 üzenetére
Vagy pedig akkora szopóroller, hogy mindenki szív vele fél évet, aztán megpróbálja elsütni valamilyen palimadárnak....
(#6821) huszi.gyb: miért, 2000km-be hány szervizintervallumnak kellene beleférnie?
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #6835 üzenetére
Szóval női motor...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #7041 üzenetére
Nem fogok kétségbeesni, ha nem nekem adod, de ha tényleg "nem kell másnak", akkor gondolj rám, szívesen átvenném annyiért. (Karácsony előtt el akartam adni a laptopomat, annak az árából megvenni a Tesco-ban a Sony kamerát, de végül is nem ez lett: a lapost egy - tényleg nagyon szegény - rokon kislánynak ajándékoztam karácsonyra, pénz híján meg a kameravásárlás elmaradt).
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #7054 üzenetére
Nálunk egy darab sem volt....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #7066 üzenetére
Ha tényleg fölös, akkor nekem jöhet ennyiért. Nem vicc! De ha nem, az sem tragédia, elsősorban úgyis fotózni szeretnék ismét Erdélyben, a videó nem igazán az én műfajom. Csak gondoltam, ha idén sikerül eljutni esetleg a Transz-Fogarasra, azt kamerával kellene megörökíteni, nem lehet 5 percenként megállni kattogtatni, mert agyonütnek a motorostársaim.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #7071 üzenetére
A kamera alján szabvány "fényképezőgép" állványmenet van? A motort tele kellene pakolni mindenféle kis gömbfejekkel (első kerék tengelyvég, műszerfal, stb). hogy lehessen váltogatni a perspektívát, ne legyen unalmas a hosszú út.
szerk: képstabi jól szuperál? Az én motorom meglehetősen vibrál sajnos...
szerk2: bár a sisak oldalán, vagy a mellkasomon elhelyezve ugye ez nem szempont, csak közvetlenül a motorra szerelve.[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz campers #7098 üzenetére
Akkor generátor-állórész kell? Így hamarabb megtalálod.
Mondjuk gyanús, hogyha minden feszültség így, arányosan kisebb a kelleténél, akkor mégsem biztos, hogy az a gond. Lehet, hogy a generátor-forgórész mágnesei vannak meggyengülve (ugye az minden tekercsben egyformán kisebb feszültséget indukál ilyenkor). Sajnos így találgatni meg elég költséges, még bontott alkatrészekkel is.Sajnos még szerelési útmutatót is csak a Gilera Nexus 300-hoz találtam, így nem tudok segíteni. Maradnak a bontók.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
Bogyó bá'
nagyúr
De miért nem kötöd ki egyszerűen a világításkapcsolót? Indítózás alatt meg egy relé szakítsa meg a lámpa áramkörét. Az én 20 éves Csótányomon gyárilag nincs világításkapcsoló, tehát ráadott gyújtással mindig ég.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
A Bogyó most a motorját gányolja, majd aztán kamerázik. Megvárom, míg kitaláljátok, melyik az optimális rögzítési hely és mód. Figyelek!
(#7187) DigitXT: valamelyik tükör menetes talpa alá gondolkodom egy vékony lemezcsíkon, azon lehetne a kamera. Beállítása hajlítgatással.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #7195 üzenetére
A nyáron én is "frémeket" láttam / hallottam a Yarison, szentül meg voltam győződve, hogy mindkét hátsó kerékcsapágyam azonnali cserés, annyira morgott-surrogott. (Darabja 80k HUF, ráadásul semmi mással nem helyettesíthető) Aztán ősszel felkerültek rá a téli gumik, és a jelenség teljesen megszűnt. A nyári Debica gumijaim csinálták...
(#7197) kcsa: sajnos igen. A komplett hátsó kerékagy egyben a csapágyazás, egyben cserés a japán gyártásúaknál. A szerelőm mondta, én különösebben nem jártam utána.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Something_ #7249 üzenetére
Hengerfej-tömítés. Nem volt olcsó!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen