Hirdetés
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- Apple notebookok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Akciókamerák
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- iPad topik
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Drágul az EU-ban a GeForce RTX 4090
- Projektor topic
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
Hirdetés
-
Felárat fizet az atomenergiáért a Microsoft
it A Jefferies szerint a Microsoft prémium árat fizet a Constellation számára, hogy indítsák be a Three Mile Island-i atomerőművet.
-
9 Lives to Defend bemutató
lo Jó sok dolga akad a macskánknak, míg távol vagyunk az otthonunktól.
-
PlayStationre is megjelent a Palworld
gp A szóbeszédek igaznak bizonyultak, mostantól a Sony konzolján is elérhető a teljes kiadás.
-
PROHARDVER!
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#86973952
törölt tag
Üdv. Mindenkinek,
Jópár negatívum ellenére azért szeretnék most néhány pozitív dolgot megosztani veletek (mert ilyet is kell). Persze sokaknak ez nem lesz újdonság, de nekem az volt (hosszú évek óta nem voltam Vodás), meg annak is az lehet, aki ide téved, de még nem Vodás.
1.
Pár hete vásároltam náluk egy telefont, előfizetéssel. Természetesen az továbbra is bosszantó, hogy jóval több időt kell eltöltenem várakozással, mint a másik 2 szolgáltatónál, de ami utána jött az meglepett, mivel eddigiekben csak magentánál meg kéknél voltam szerződve, elég hosszú ideje. Jött a szokásos SMS, hogy értékeljem az ügyintézést, amire meg is adtam az előbb leírt ok miatt a 8 -at (10 -es skálán).Másnap felhívott egy Vodás munkatárs az iránt érdeklődve, hogy miért csak 8, mi volt a probléma?! Eddig többször értékeltem már különböző számokkal a szolgáltatókat, de még sosem fordult elő, hogy felhívtak volna.
2.
Amikor bementem rendezni az első havi számlám (persze mellette beírtam a gépbe is a mobilszámom), X várakozási időn után már jött az SMS, hogy sajnálják, hogy ennyit kell várnom, meghívnak egy kávéra, amit az ügyintézőtől kérhetek majd el, ha sorra kerülök.3.
Hosszú évek óta most először fordul elő, hogy egy ügyintéző kifejezetten a Samsung ellen beszélt, de az LG -t sem ajánlotta (beszélgettünk még pár percig). Persze itt lehet arról vitázni, hogy ez mennyire jogos vagy nem, de nem ez a lényege. Mindig ezt a két márkát szokták preferálni, elég láthatóan állnak mellettük a szolgáltatók. Szerintem ez mindenképp "unikum".Persze ezek nem olyan dolgok, ami bármilyen más szempontból is megkönnyítené a kapcsolatunkat, de szerintem mindenképp bizakodásra ad okot az ügyfélkezelés tekintetében. Először éreztem azt Magyarországon egy szolgáltatónál, hogy tényleg Európában vagyunk. Szimplán azért írtam ezt le, mert a negatív tapasztalatok mindig megtalálják ezt a témát (akár jogosan is), de ilyet is néha le kell írni.
Remélem a leírtak nem adnak okot a kötekedésre.
-
#86973952
törölt tag
válasz Sayuar #30620 üzenetére
Szó sem volt arról, hogy az egekig magasztalnám a Vodát. Sőt, mint ezt jeleztem van azért nem kevés sarkallatos, problémás dolog a működésükben. Viszont pont ez volt a lényege, nem kifejezetten lehúzni szerettem volna őket, mert 1001 okból teljesen jogosan már megtettem.
1.
Teljes mértékben marketing fogás, ez nem is volt kérdéses. Viszont érdekes módon más szolgáltató a sok-sok év alatt még 1x sem hívott fel azzal, hogy mi volt a problémám. Pedig a korlátlan csomagjaim előtt havi 40-80 ezer között (néha többet, kevesebbet ritkán) hagytam ott havonta. Itt is szimplán a gesztusról van szó és ez ügyfélkezelés, bármennyire is marketing fogás, nagyon hasznos dolog. Ettől én sem gondoltam azt, hogy holnaptól rövidebb idő lesz a várakozás, szimplán legalább reagálnak a problémára, ez is valami, mert a többi szolgáltató nagy ívben ejt hasonló gondokra.2.
Nem is írtam, hogy a telefonszámlának szólt volna, mivel azon nem forgalmaztam egy percet sem a 9 nap alatt (aug. 10. vásárlás, aug. 19. zárás). Ráadásul szimplán 6.000 forintos csomag, aminél durván 2.000 forintot fizettem be. Amúgy a kávéért nem fizettem semmit, remélem legközelebb sem fogok, mert aktív fogyasztó vagyok.3.
Ez nem feltétlen a Vodának szólt, hanem hogy az eddigek során, ebben a témában minden esetben egyértelműen állást foglaltak az ügyintézők.Ezzel nem azt szerettem volna "mondani", hogy mekkora király a Voda, de még csak nem is azt, hogy elborultam és hanyadt estem. Egyszerűen arról van szó, hogy a magyar szolgáltatói piac a külföldi viszonyokhoz képest a béka se...e alatt van. Nem csak mobilszolgáltatás üzletágban, hanem minden másban is. Egy-egy ilyen gesztus, aminek mindegy az indítatása ügyfélközpontúbbá teszi a szolgáltatást, ami itthon nagyon hiányzik.
Amúgy nem vettem kötekedésnek, remélem a reakcióm sem vet fel problémát.
[ Szerkesztve ]
-
#86973952
törölt tag
válasz Vangelis #30623 üzenetére
Te egy szerencsés ember vagy. Bár lehet én is a Vodával.
Telenor -os ügyfél még a Pannon -os korszakból lettem. Azóta is meg van.
T -hez meg még a Westel -es időből kerültem. Tőlük most 1 hónapja vettem nem érzékeny búcsút.Vodával kapcsolatban a legtöbb rossz tapasztalatot flottás ügyfélként szereztem. Meg egy közeli rokonom ügyeinek intézésénél, aminél nem éppen a legkorrektebben szerettek volna eljárni, de ez más téma.
Kaptak is tőlem eleget. Viszont nem lettem volna korrekt, ha nem jegyzem meg azt is, ha valamiben pozitívan járnak el. Igazából ez volt a lényege.
-
#86973952
törölt tag
Persze, a próbavásárlás is egy nagyon nagy biznisz, nem véletlenül. Nem is csak a versenyhezet, hanem a minősítés miatt is.
Az előző "kedves" ügyfélszolgálatos, akivel pár hete kerültem szembe viszont a másik véglet volt. Kb. mindenre magasról ejtett, meg láthatóan képben sem volt egy csomó dologgal kapcsolatban (és még finoman fogalmaztam).
-
#86973952
törölt tag
válasz Sayuar #30635 üzenetére
Nekem is ez ugrott be. Az ügyfélszolgálatos magán is röhögött.
Egy pozitívumot még tudok a Voda mellé tenni, már 3 különböző márkánál vettem észre, hogy náluk jóval előbb kap az ügyfél friss firmware -t. Szomorúan tapasztaltam, hogy egyik esetben már lassan 2 hónapja megkapta az adott telefon, kéknél meg magentánál még mindig sehol semmi...
[ Szerkesztve ]
-
#86973952
törölt tag
válasz dragonfx #30655 üzenetére
Nem tudom jól értem -e amit írtál, de:
- Az új sim -et úgy kapod, hogy 3 részből áll és úgy használod, ahogy szeretnéd. Másszóval normál kártya méret, aztán egy mini és egy mikro.
- A régi sim -et amúgy ingyen szokták vágni általában és a levágott "keretet" is megkapod. Helyben az üzletben.Kéknél 2 évnél idősebb sim -et amúgy ingyen kicserélnek új fajtára, ha igényled. Szerintem Vodánál is így van. Azt is 3 méretben tudod használni.
-
#86973952
törölt tag
válasz dragonfx #30658 üzenetére
Úgy érti a szolgáltató a 2 évet, hogy lejárt a 2 éves hűséged. Ez a teljes cserére vonatkozik, de akkor is ingyen ki szokták amúgy vágni, ha nem igényled. Az már más kérdés, hogy általában fel sem ajánlják, csak vágják.
Azért is egyértelmű ez, mert ha valaki csak szerződést újít (új telefonnal) és nagy valószínűséggel régi kártyája van még, akkor nem tudná használni.
[ Szerkesztve ]
-
#86973952
törölt tag
válasz dragonfx #30660 üzenetére
Mindegy hogy kitörted -e már belőle. Hasonlóan képzeld el mint egy adaptert.
Van egy feltöltőkártyám is úgy mellékesbe (azzal szoktam telefont tesztelni). Azt régebbi telefonba tettem bele. Még a kéknél vágattam ki és visszatéve a levágott részben továbbra is használható régi típusnál.
A régit azt meg kivágják neked. De ha kéred szerintem ott is lehet cseréltetni új fajtára. Mondjuk a vágás egyszerűbb művelet.
-
-
#86973952
törölt tag
válasz dragonfx #30714 üzenetére
Ez mindenhol így van, mindegyik szolgáltatónál. Az új ügyfél majdnem hogy fontosabb.
Vannak igazából olyan dolgok, amiket én sem nagyon értek. Egy nagy bevételt generáló ügyfélnél kiemeltebb akciókat kellene adni. Amikor én (még korlátlan csomagok előtt) 2 év alatt durván 1,5 milliót hagytam ott, akkor sem kezeltek kiemeltebben. Mondjuk ez nem a Voda volt, de szerintem máshol sincs másképp.
Szintén nem Vodánál, céges flotta (ahol kb. 150 szám pörgött egymás mellett egy évben) brutálisan rossz árakat adtak...
[ Szerkesztve ]
-
#86973952
törölt tag
válasz xcbiker #30724 üzenetére
Ezt senki nem fogja neked megmondani, max. ha van egy belsős haverod náluk, megfelelő pozícióban. Amúgy általában érdemes a letölthető árlistákat böngészni, mert van amikor ott előbb jelenik meg, ha "hamarosan" feliratot kap.
Ez esetben mondjuk ez pont nem igaz a magentánál, mert ott már a weboldalon kint van, hogy várható készülék. Viszont ez még elég tág fogalom.
[ Szerkesztve ]
-
#86973952
törölt tag
válasz dragonfx #30731 üzenetére
Lehet hogy te jobban járnál, ha feltöltővel csinálnád, ha már szinte úgysem telefonálsz. Akkor az előfizetési díjat megsprólod (ami egyébként nem a készülék árát növeli, hanem a szolgáltatásért fizetsz). Amikor meg van az ára egy jobb telefonnak és előfizetésre szeretnél váltani, akkor megint spórloltál magadnak 24.000 forintot a következő 2 évből a havi készülékdíj miatt.
Szerintem előfizetést akkor érdemes venni, ha tényleg megéri, mert egy felesleges előfizetés már tényleg a készülék árát növeli, hosszútávon meg nem jársz jobban, sőt. Ez olyan, mint ha hitelre vásárolnál, csak itt lényegesen rosszabbul jársz (kivéve az ominózus devizahitelnél).
-
#86973952
törölt tag
válasz dragonfx #30735 üzenetére
Rólam még nem húztak le egyszer sem + összeget, pedig elég régóta vagyok előfizetéses. Persze előfordulhat ilyen, csak ez hozzátartozik a témához.
2x volt olyan, hogy megmaradt + szolgáltatás, de az is az én hibám volt. Amúgy feltöltőnél ha nem rendelsz hozzá semmit, akkor nincs mit levonni.
Nem is úgy értettem a spórolást, hogy 1 - 2 hónap alatt, csak amit az előfizetésre kiadsz, azt elteheted a telefon árára is. Nagy előfizetésnél meg már sokat lehet spórolni. De 6.000 -es csomagnál is. Nem beszélve arról, ha készülékdíj nélkül veszed.
Persze nem akarok az előfizetés ellen beszélni, mert nekem nagyon jól jön a korlátlan csomag, mivel többszörösen is kihasználom. Csak szerintem az nem jó, ha valaki telefon miatt vesz előfizetést és nem fordítva, mert csak magával szúr ki. Mondjuk Vodánál pont nem korlátlanos vagyok (kéknél van olyanom), de ennek is meg van az oka, hogy miért fontos. Ok nélkül én nem vennék előfizetést.
Ezeket csak jószándékból írom, nem piszkálásból.
[ Szerkesztve ]
-
#86973952
törölt tag
válasz LightManTM #30736 üzenetére
Az is egy megoldás végső esetben, de ott egy drágább telefonnál többet ki kell fizetnie a telefonra havonta, mint az előfizetés havidíja. Ami értelemszerű, mert rövid a futamidő. Plusz a 11% -os kezelési költség 200.000 HUF -ig önrész nélkül, ami nem vészes. Ráadásul nem is a legolcsóbb, sőt, szinte csak akció alatt érdemes ott vásárolni. Van hogy még akkor sem. Egy alternatívának viszont az is jó.
-
#86973952
törölt tag
Sokan még máshogy gondolkoznak, de ez a régebbi rendszernek köszönhető. Westel -nél én a 2 év alatt összegyűjtött pontjaimból egy jobb telefont vettem, volt hogy nem csak azt. Később módosítottak a rendszeren, akkor már nem érte meg annyira sokat telefonálni, aztán jött az átvétel. Olyan kedvezmények azóta sem voltak és sokan ebből indulnak ki. Ez is valamennyire jogos.
Most is vannak amúgy a szolgáltatóknál ilyen kedvezmények, csak inkább parasztvakítás. Korlátlan csomagok ennek viszonylag gátat szabnak, hiszen ki fog 30 - 40 ezres számlákat fizetni (vagy akár többet) a telefonálás miatt, ha megúszhatja ezt fix összegért. Amíg nem volt ilyen, addig jogos lett volna ez az elvárás, mert nem mindegy, hogy valaki 200.000 forintot hagy ott, vagy 1.200.000 forintot. Egyébként a mobilszolgáltatókat meg néhány szükséges szolgáltatást leszámítva ez így működik a világban, tehát érthető, hogy az emberek ezt furcsállják. Csak a lehetőségek nem adottak hozzá jelen esetben.
Persze az hogy valaki egy szolgáltatónál van évek óta, meg az hogy sok pénzt hagy ott havonta az két különböző dolog.
[ Szerkesztve ]
-
#86973952
törölt tag
Jelen esetben már nincs is ennek értelme, mert nem lehet úgy elszállni a számlával mint régen. Aki így megteszi az magára vessen, ha az ő hibája.
Amúgy én semmilyen matricát sem gyűjtök, annak sincs túl sok értelme, általában. Itt elterjedne a kuponozás, mint amerikában, akkor lenne aztán szép világ.
-
#86973952
törölt tag
válasz Zsolty001 #30892 üzenetére
Ez számomra is elég érdekes. Én másfél hónapja vagyok a Vodánál (most lesz a 2. számlazárásom, de az 1. egész hónapos) és vagy 2 - 3 szor találkoztam már én is ezzel a rossz a rendszer problémával... + néhány rokonomnak segítettem beindítani az "üzletet" náluk. Azon kívül tele van hiábval a weboldal a készülék speceket nézve. Nem mint ha a másik 2 szolgáltatónál jobb lenne, de hosszú évek alatt nekem még nem volt ilyen "rossz a rendszer", vagy "nem jó az app működése" téma...
Egyébként szerintem azt is meg kellene válogatniuk, hogy kiket vesznek fel. Én mindig egy sráchoz megyek most már, mert ő viszont patent, gyorsabban intézkedik nekem, mint bármelyik más szolgáltató és tényleg segítőkész. Ráadásul nem csak úgy ismeri a telefonokat, hogy "ötpixel".
matyi012345:
Miért nem neten intézed?[ Szerkesztve ]
-
#86973952
törölt tag
válasz matyi012345 #30893 üzenetére
Amúgy csomagban bármikor feljebb lehet lépni, de nem használhatod ki az ezzel járó készülékkedvezményt, csak ha engedélyezetté válik. Most így fejből nem tudom, hogy ez a Vodánál mennyi hónappal a 2 év lejárta előtt van, de a weben biztos kint van.
[ Szerkesztve ]
-
#86973952
törölt tag
válasz matyi012345 #30893 üzenetére
Ezek szerint 3 hónapppal a hűségidő lejárta előtt tudsz telefont váltani, tehát az október 27 -et meg kell várnod, ha telefont is szeretnél.
-
#86973952
törölt tag
válasz matyi012345 #30900 üzenetére
Mert a telefonra a csomaghoz tartozó kedvezményt kapod. Régen ha jól emlékszem mindenhol ki kellett várni a 2 év végét. Különben már a szerződéskötésed után 1 nappal is válthatnál, aztán halmozhatnád a telefonokat kedvezményesen. Ez nem lenne logikus.
Minden előfizetéses csomagban kedvezménnyel kapod a készüléket, ha teli áron vennéd akkor lehetne érte panaszkodni, így viszont érthető, hogy csak új előfizetéssel vásárolhatsz (vagy ha engedélyezi a hűségidőn belül néhány hónappal hamarabb). Azért annyi a telefon amennyi, mert csomaggal veszed meg.
-
#86973952
törölt tag
válasz nonsen5e #30909 üzenetére
Pirosnál most is van, X -ben legalábbis minden ok, meg a kék is.
dragonfx:
Legnagyobb előfizetésnél kevesebb a diffi. DE azt nem kell elfeledni, hogy ők nem GSM bolt. Kommunikációs szolgáltatást értékesítenek, amihez járhat telefon, amit a különböző csomagok áraznak be. Amúgy meg nem kötelező náluk venni, semmi sem kényszer. -
#86973952
törölt tag
-
#86973952
törölt tag
válasz zeon.hu #30919 üzenetére
Na igen. Én azt vettem észre, hogy mostanában egyre többen kerülik a szolgáltatónál előfizetésbe vett telefonokat. Pont a letiltás miatt. Egyébként itt jön be egy érdekesség, amikor gyárilag független készülékek kerülnek ki nem max. áras tarifacsomagok mellett... Ami mostanában már nem ritka.
Rick4:
Ez ritkáb esetben, de teljesen igaz. Ezzel is jól lehet keresni vagy jobb telefont szerezni.Azon mondjuk "röhögni" szoktam, amikor jönnek oda hozzám, hogy "huuuuu milyen jó áron vettem a telefont". Amikor megkérdezem melyik csomagban, utána meg azt neki, hogy "a 4.000 HUF -os készülékdíjat (24x) még add hozzá az árához", akkor legörbül a szája. Persze lehet ezt majdnem vagy teljesen kamatmentes részletnek is hívni (sok esetben), de az emberek sok mindenen nem látnak át, pedig kiszúrja a szemüket.
Gertrius:
Nekem sem küldenek, sms -ben értesítenek, meg ott az online felület. Szerintem működőképes.[ Szerkesztve ]
-
#86973952
törölt tag
válasz nonsen5e #30923 üzenetére
Nekem mondjuk minden csoportos beszedésre van állítva, értékhatárosan. Úgyis látom, ha valami nem oké, így felesleges számlákat bontogatnom. Vodás csomagom az egyetlen mobilos előfizetés, ami nem fix díjas korlátlan, arra meg nem nehéz odafigyelni, főleg hogy azt is fixen előfizetési díjon tartom.
-
#86973952
törölt tag
válasz atthany #30929 üzenetére
Nem igazán hiszem. Legalábbis erről lehetett néhány helyen olvasni, ezt meg nem nagyon cáfolták meg. A Power meg már 3 - 4 hónapja létezik a kinti kínálatban, szóval lassan kifutó lesz. Turbo is kb. azóta. Valószínűleg tervben volt, azért elérhető hozzá magyar kézikönyv. Vagy csak szimplán nem veszik számításba, ha európai terjesztés, akkor kiadják rá a szükséges nyelveket. Aztán ki tudja...
Egyébként pl. kinti Vodánál nincs Alcatel (ha jól emlékszem ő gyártja a Smart -okat, illetve a TCL), legalábbis a németeknél. Ide meg behozzák az olcsó Alcatel -eket is, mellé meg a gagyibb Smart -okat.
[ Szerkesztve ]
-
#86973952
törölt tag
válasz Bogyi007 #30931 üzenetére
Az a lényege ennek ennek, hogy ingyen szeretnétek beszélni? Kicsit kavarosan írtad le. Kéknél van olyan extra (1.000 HUF körül fejenként - havonta), aminél egymással ingyen tudtok beszélni. Szerintem ez Magentánál is így van. Olyan esetben jól jön, amikor egyik sem korlátlan hálózaton belül, de az egyik előfizetéses, akkor már lehet ilyet kötni, legalábbis Kéknél tuti. Így tehát elég feltöltőt vásárolni, csak amikor levonják a havidíját ennek a + cuccnak, akkor jó ha van rajta annyi pénz.
[ Szerkesztve ]
-
#86973952
törölt tag
válasz Bogyi007 #30935 üzenetére
Azt írtad a párod a T-nél lesz. Ezért gondoltam, hogy ez így egyszerűbb. Korlátlan ingyen beszélgetés 2 szám között aztán kész. Ennyiből az nem derült ki, hogy a párod ingyen hív -e téged vagy nem. Azt hittem fordítva szeretnétek, hogy te veszel oda SIM -et. Persze így egyszerűbb, logikusabb a Vodás feltöltővel. Pirosnál is van szerintem ilyen. Nálunk egyszerűbb volt az, ha ő is ingyen tud hívni, nem nagy költség.
Egyébként Vodánál nekem is csak ez a csomag van, oda ez elég. Csak privátra használom. 150 percet meg én sem használom ki teljesen, sőt.
Éppen a műszakin vártam a kocsira, aztán gyorsan be kellett fejeznem, kicsit félre értelmeztem amit írtál...
[ Szerkesztve ]
-
#86973952
törölt tag
Nem néztem hülyének senkit, de az emberek többsége nem lát el eddig. Sajnos, ez volt a lényege. Csak azt látják, hogy húú veszek egy telefont jó olcsón. Kb. így szoktott az emberek többsége hitelt is felvenni, eszetlenül sajnos, ezt tapasztaltam ingatlan-hitelezésnél, de ez már más tészta.
Az emberek többsége meg nem fogja megsokszorozni azt a pénzt. Persze vannak ilyen tudatos vásárlók. Vállalkozói hitelek is pont ezért lehetnek jók, mert abból fedezni egy beruházás egy részét, néha a kamatok ellenére is kedvezőbb, ha a pénzed dolgozik közben.
[ Szerkesztve ]
-
#86973952
törölt tag
-
#86973952
törölt tag
válasz membrandj #31005 üzenetére
Kéknél én szoktam cseréltetni, ingyenesen. Egyébként kint is van a weboldalon náluk, hogy 2 évnél idősebb kártyát díjmentesen cserélnek:
"A kártyacsere az alábbi esetekben díjmentes:- programhibás SIM kártya cseréje,
- 50/100/160 memóriás (régi) SIM kártya cseréje új típusú SIM kártyára,
- 2 évnél régebbi SIM kártya esetén."Korábban írták itt, hogy a Vodánál is díjmentes 2 év után. Tehát akkor pirosnál nem tudom mi az igazság. Ezt a Telenor sem nagyon híreszteli.
-
#86973952
törölt tag
válasz membrandj #31009 üzenetére
Az hogy a Vodánál mit mondanak és mi a valóság, az két külöböző dolog, sajnos. Amúgy az ÁSZF -ben nem a hűségidőre vonatkozóan, illetve egyéb esetekre írják?
Egyébként nem ez lenne az első dolog, ahol nem szeretnék lenyelni a költségeket. club1 írta korábban, hogy saccra 500 HUF -ba kerülhet nekik egy kártya: (#30665) club1. Tehát simán kifizettetik, ezt is el tudom képzelni.
[ Szerkesztve ]
-
#86973952
törölt tag
válasz membrandj #31015 üzenetére
A legnagyobb problémma egyébként azzal van, hogy a szolgáltatónál nem azt mondják, hogy ingyenes a csere, hanem azt, hogy kivágják, mert az ingyen van. Ebbe már többször belefutottam. Ezért sok ember azt írja, hogy nem ingyenes. Amikor mondtam csajszinak, hogy a két dolog nem zárja ki egymást (tehát az is ingyen van NEKEM), akkor meg csak mosolygott. Ez nem pirosnál volt így. Nem volt kérdés, hogy igazam volt -e.
[ Szerkesztve ]
-
#86973952
törölt tag
válasz Zsocy155 #31059 üzenetére
Ilyen számokat én elvből nem hívok vissza. Főleg előfizetéses számról. Egyébként lehet akár politikai vagy más egyéb gép által kezelt "marketing" szám is. Ilyenkor ezeket nem lehet visszahívni, mert azt jelzi, mint ha nem tartozna hozzá előfizető. Egy cégnél sok ilyen szám is lehet.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fiio Q15
- Dell Latitude E5470, 14" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garanci
- HP ZBook 17 G5, 17,3" FHD IPS, I7-8850H CPU, 32GB DDR4, 512GB NVMe SSD,1TB HDD, P3200 6GB VGA, WIN 1
- HP ZBook Fury 17 G7, 17,3" FHD IPS, I7-10750H CPU, 32GB DDR4, 512GB NVMe SSD, T1000 4GB VGA, WIN 10/
- HP ZBook 15u G6, 15,6" FHD IPS, I7-8565U CPU, 32GB DDR4, 512GB NVMe SSD, 4GB VGA, WIN 10/11, Számla,
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen