- Milyen TV-t vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- SONY LCD és LED TV-k
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Steam Deck
- Egérpad topik
Hirdetés
-
Ingyenes az Epic Store-ban az Industria
gp Extraként a LISA: The Definitive Editiont kapjuk meg ajándékba.
-
Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
ma Nagy az aksi, gyenge a hardver, amiből hosszú üzemidőre lehetne következtetni. Tényleg így van?
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor9991
őstag
válasz 4Grider #59972 üzenetére
Azt mondta az ügyintéző, ha nem szeretnénk panaszt tenni akkor jóváír 3000 forintot az egyenlegemen, ha panaszt akarok tenni, felveszi de 30 nap amíg kivizsgálják és az eredmény ugyanez lesz, fel fognak ajánlani 3000 forintot az okozott kellemetlenség kompenzálására.
Valami oka nyilván van, hogy hónapok óta reggel/délben/este úgy kezdi az automata, hogy pillanatnyilag túl van terhelve a rendszer.
És nem próbálják megoldani, ha valaki reklamál adnak neki jóváírást.
A célérték valami 5 perc körüli igaz?
Akkor mi van, ha folyamatosan 20-40-40 percig várakoztatják az ügyfeleket és ezt még a rendszerük rögzíti is?
Kaphatnak emiatt valami komolyabb büntetést?
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)