- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
PROHARDVER!
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
msgt.fubar
senior tag
Sziasztok!
Kaptam ma egy tértivevényes levelet a Telekomtól, miszerint a nevemre vásároltak egy Domino Quick előfizetést. Telefonszám, aktiváló kód benne van, SIM kártya nincs.
A telefonszámot hívtam, természetesen nem vette fel az illető. Amint oda kerülök letiltom, annyi a kérdésem csupán, hogy milyen kárt tud ezzel nekem okozni?
Úgy olvastam 600 és 1800 Ft-os lebeszélhetőséggel lehet ezt megvenni benzinkutakon és egyéb helyeken. Jól gondolom ezt ott ki kellett fizetnie? Ezen felül tud bármilyen költséget rámhárítani?
Azt végképp nem tudom hogy fordulhatott ez elő, mert nem közkincs egyik személyes adatom se, csak a kiadó nemtörődömségére tudok gondolni.
Kérlek segítsetek! Köszönöm!
gottagofast
-
msgt.fubar
senior tag
-
msgt.fubar
senior tag
válasz msgt.fubar #45460 üzenetére
Felhívtam a +36-30-633-6366-os számot, ahol aktiválni lehet ezt a Domino Quick dolgot. Kis várakozás után egy meglepően normális ügyintézőhöz jutottam, akivel röpke fél óra alatt kinyomoztuk a dolgot.
Valóban vásároltak a nevemen egy ilyen kártyát, csak éppen egy velem megegyező nevű, évekkel fiatalabb (1992-es születésű), az ország másik pontján élő srác.
Először nem akarta elmondani az ügyintéző milyen adatokkal lett vásárolva a kártya, de amikor szóbakerült az esetleges bűncselekmény elkövetése, akkor elmondta őket. Sem a lakcím, sem édesanyám neve, sem a születésem dátuma nem stimmelt. Csak és kizárólag a nevem.
Mi derül ki ebből? Amikor megveszed ezt a Domino Quick-et, akkor fel kell hívnod egy telefonszámot és ott bediktálnod ezeket az adatokat. Azonban ha már szerepelsz az adatbázisban, akkor név alapján hozzá tudnak kötni a meglévő emberhez.
Ez történt most is, tehát a Telekom egyik munkatársa hibázott. Természetesen az, akivel én beszéltem adatbázis hibára hivatkozott. Bárhogy is legyen, a rejtély megoldódott. Köszi a segítséget!
gottagofast
-
msgt.fubar
senior tag
Nálam ma körülbelül 23:30-tól nem elérhető a mobilnet, Netplusz XXL csomagra vagyok előfizetve és legutóbb, mikor pár napja néztem még 4 GB felett volt a felhasználható forgalom. Ha weboldalt néznék a Chrome-ban (telefonon), akkor kis várakozás után kiírja, hogy időtúllépés miatt megszakadt a kapcsolat (timeout).
A Telekom app-ban nem látszik már, hogy mennyi adatforgalmam van, és számítógépről belépve a Telekom oldalán sem.
Ti tapasztaltatok ilyet?
gottagofast
-
msgt.fubar
senior tag
Készülékbiztosítást nem ajánlja fel új telefon megrendelésénél a weboldal. Erről tud valaki valamit? Én basztam el valamit, vagy ez az új módi? Ügyfélszolgálatos kisasszony szerint be kell menjek üzletbe 60 napon belül, ha szeretném.
gottagofast
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai