Hirdetés
- Színpadon a hardverzenekar
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Külső 3,5'' mobil rack-ek topikja
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- OLED TV topic
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
Silent Hill 2 Remake - Középpontban a PS5-ös kiadás
gp A sokak által várt felújítás premierje már nincs vészesen messze.
-
Őszi WTCR-es AC bajnokság az Elantra/Cupra duóval okt.3-án rajtol!
lo Az idei őszi Assetto Corsa bajnokságunkban, a jelenkori túrautós bajnokság krémjét, a WTCR-es autókat keltjük életre....
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
denesh1
újonc
Sziasztok. Új vagyok a fórumon, üdvözlök mindenkit.
Segítséget szeretnék kérni.(Megane 2 1.5 dci 86 le) Eddig nem tapasztalt probléma adódott. Alapjáraton hideg motornál lettem figyelmes egy csattogó-szuszogó hangra, melegen már nem hallatszik. Utánakerestem, valószínű h valamelyik injektor tűzkarikája ereszt, és ott kifúj a henger.
- jártatok már így?
- szerintetek mennyire veszélyes hiba ez? Az autót használnom kellene a jövő héten, időpont csak utána van.
- nehezen/drágán javítható?
Köszönöm a válaszokat. További szép napot.
-
denesh1
újonc
válasz diablo1984 #57145 üzenetére
Köszönöm a választ.
Szerelőm sajnos nincs, random keresgéltem, de nem sok bizalmam van. Ha nem reménytelen, megpróbálnám itthon. Ha nem javasolt, akkor viszont várnom kell. Ha egy hétig így használom, lehet nagyobb baja? -
denesh1
újonc
válasz diablo1984 #57147 üzenetére
Csak munkába járás, 50km/nap. Azt sem tudom pontosan, mióta van így. Tegnap figyeltem fel a hangra, de azt csak hidegen hallom, indítás után pár perc múlva megszűnik. Mondjuk nem értem, miért
-
denesh1
újonc
válasz gixxergabi #57149 üzenetére
Csak spéci kiszedőszerszámmal lehet nekiállni, vagy kulccsal is kimozgatható?
A magasnyomású cső lekötéséről is lehet mindenfélét olvasni. Hivatalosan nem is szabad visszatenni, cserélni kellene. De látom, hogy nem szokták[ Szerkesztve ]
-
denesh1
újonc
válasz diablo1984 #57151 üzenetére
Más is okozhat hasonlo tünetet? Izzitogyertyanal kifujhat esetleg...
-
denesh1
újonc
válasz molnarpeter #57153 üzenetére
Kecskemeten.
-
denesh1
újonc
válasz diablo1984 #57155 üzenetére
-
denesh1
újonc
válasz molnarpeter #57157 üzenetére
Ne haragudj, nagyon új vagyok. Hol tudom megnézni a privát üzenetet???
[ Szerkesztve ]
-
denesh1
újonc
https://www.youtube.com/watch?v=AYnwE6D14HI
1:20 tól válik érdekessé. Füst és vmi fehéres trutyi.
-
denesh1
újonc
válasz diablo1984 #57162 üzenetére
Ha cserélni fogom, akkor természetesen mindet. A gázolaj a nagynyomású cső csatlakozásánál szökhet? Egyébként a fröcskölés lehet wd40 is, azt fújtam előtte az injektor köré, hogy lássam, melyik fúj ki.
-
denesh1
újonc
válasz diablo1984 #57164 üzenetére
A képek a wd 40 előtt készültek. Szóval igen, nedves volt az injektor.
Az injektor rögzítőeleme alól jövő fehéres folyadékra valami ötlet? Mi lehet? 2:10-től látszik.
-
denesh1
újonc
válasz diablo1984 #57166 üzenetére
Szerintem sem. Nem is értem, milyen folyadék lehet ott.
-
denesh1
újonc
Most néztem meg újra, ugyanannál a hengernél az izzítógyertya tövénél is kifúj.
-
denesh1
újonc
válasz diablo1984 #57171 üzenetére
Én is így tudtam. Mégis kifúj mellette, egyértelműen látszik (oda is jutott wd 40) Videot sajnos nem csináltam róla
-
denesh1
újonc
Sziasztok.
Régóta nem írtam ide, de most van egy gondom, amivel kapcsolatban a segítségeteket kérném. Az autóm (Megane 2 2006 gt 1.5 dci 86 le) mostanában menet közben jobb előlről búgó hangot ad. Szaggatott, huhogás szerű, viszonylag halk, de kivehető. Csak sebességben hallom, már lassúbb tempótól. Kanyarodás nem befolyásolja észrevehetően. Kinyomott kuplungnál vagy üresben azonnal elhallgat. Eddigi tippek kerékcsapágy vagy féltengely támasztó csapágy. Utóbbi kotyog is tengely irányban. Video: https://www.youtube.com/watch?v=EfBA5eP1acA
Ez rendben van így? Lehetséges, hogy ez a hang forrása? Ha igen, mennyire bonyolult a csere? Köszönöm a segítséget és bocsi h hosszú lett. -
denesh1
újonc
-
denesh1
újonc
válasz rob210 #61927 üzenetére
Üdv.
Ma megnéztem a váltóolaj szintet, rendben van. Az olaj színe narancssárgás, nem zavaros.
Sajnos mást is észrevettem. Az olajszűrő háznak van egy csavarja, 20-as méretű. Ennek a feje alól olaj szivárog eléggé jelentős mértékben. Mi erre a megoldás? Sajnos a kézikönyvben sem találok róla infót. 1.5 dci 86 le. Köszönöm.
(ezen a képen látszik a csavar) -
denesh1
újonc
válasz NdrewSunix #70601 üzenetére
Üdv. Volt hasonló gond nálam is, m2 1.5 dci 86 le. Befecskendezési hibát nem írt, de minden más ugyanez. Vezérmű tengely jeladó vagy főtengely jeladó volt a bűnös.
-
denesh1
újonc
válasz NdrewSunix #70635 üzenetére
A vezérlés cserétől függetlenül is kivehető a szenzor, csak nehezen elérhető, kevés a hely. A másik jeladó a fogaskoszorúnál van, állítólag annak a hibája is ilyen tünetet okoz. A beírt hibakód elm 327 hibakódolvasó szerint p0340 crankshaft position sensor A cirquit. Legalábbis nálam ez volt
-
denesh1
újonc
válasz NdrewSunix #70630 üzenetére
Első gombnyomásra semmit sem csinál, vagy teker a végtelenségig de nem indul be?
-
denesh1
újonc
válasz NdrewSunix #70643 üzenetére
Akkor ez mégsem ugyanaz. Az enyém tekert, de nem indult, aztán stop és második gombnyomásra szépen beröffent.
-
denesh1
újonc
Sziasztok. DRL-t szerelek be Megane 2-be (2006, 1.5 dci 86le). Az lenne a kérdésem, hogy hogyan/hová lehetne a legegyszerűbben gyújtás utáni +ra rákötni a DRL vezetékét? Köszönöm a segítséget.
-
denesh1
újonc
válasz LamerGyuri #74146 üzenetére
Köszi. Ezek szerint egységesen sárga színű a gyújtás utáni +? Milyen autóba szerelted? Ha lehet, én is a motortérben keresnék, mert a tűzfalon képtelenség átjutni.
-
denesh1
újonc
válasz LamerGyuri #74148 üzenetére
Ott azért több hely van. Nálam kb semmihez nem lehet hozzá férni, de keresek egy sárgát valahol. Köszi!
-
denesh1
újonc
válasz MC Pite #74169 üzenetére
Üdv. Köszönöm a választ. Azt, hogy mennyire nívós, nem tudom, 12ezer volt akciósan a szett, láttam sokkal olcsóbbat és drágábbat is. Azért ezt vettem, mert pontosan befér a lökhárító rácsba. Adtak hozzá egy köteg kábelt meg egy vezérlő egységet. 4ledesek a lámpatestek elméletileg 800lm-t tud(?)
-
denesh1
újonc
válasz MC Pite #74214 üzenetére
Üdv. Már felraktam:) A ház elég vastag aluminium, nem műanyag. Mosható magasnyomásúval. A jelölések benne vannak. A lument nem tudom mérni, papir szerint 800, en csak azt látom, h pirít rendesen. Teljesen jól működik egyébként, kapcsol fel le amikor kell, még az autómata lámpakapcsolóval se kavarodott össze. Hogy meddig bírja meglátjuk. 1év garija van (vagy2, majd megnézem)
Végül a tempomat üres csatlakozójának a sárga vezetékére kötöttem (gyujtás utáni +) -
-
denesh1
újonc
válasz MC Pite #74282 üzenetére
Tényleg jónak tűnik, masszív és nehéz. A foncsor is jól néz ki, nem az a tipikus "lépcsős". A dimmelést nem használom, helyzetjelzőre lekapcsol teljesen. Nem mértem ampert, de ha lesz időm megmérem. Miért és hogyan kell relézni? Azt hittem, hogy a relézést kiváltja a vezérlő modul...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen