- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz gabor9991 #89288 üzenetére
Ez attól függ, hogy mikor kapod el a dízelt. Ha egy CR-t úgy használsz 150k km-en keresztül, hogy pont beleesik a DPF/kéttömegű/turbó/magas nyomású problémakörbe, akkor hamar szállnak a fél milliók vagy több…
Összességében nagyjából ugyanott van az ember.
Azt kell megvizsgálni, hogy képes-e az ember a dízel mellett félrerakni a fogyasztásból megmaradó pénzt. Ha nem, akkor inkább vegyen “egyszerűbb” autót.
Illetve fontosak a preferenciák is. Inkább 1500-3000 közötti fordulaton érkező erőre van szükség, vagy “délutánira” (4-től 6-ig). Vagy minek kedveli jobban a hangját. Pl. én 2,5 éven át sem tudtam megszokni a traktorhangot. Stb…megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest