Hirdetés
-
Kezeli az új DirectX 12 funkciókat a friss AMD Software
ph A 24.6.1-es, WHQL aláírással rendelkező szoftvercsomag az AI-t sem hanyagolja el.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
dssport
tag
válasz
gergo5991 #69950 üzenetére
tanulni/tanítani a páromat gondoltam ezzel. Az elmélet az volt, hogy ha elakad itt-ott érintőre vesz egy fát vagy oszlopot parkoláskor akkor nincs dráma. Én lassan 14 éve nap mint nap vezetek.
Munkába járásra (ha megbízhatóan jön megy indul megáll a városban) azért lenne ez opció mert nyilvános utcai parkolót használunk jelenleg is és ezt szintén nem annyira sajnálnám ha reggelre éri valami.
Plusz jelenlegi TDI városban pikk pakk televeri a DPF-et korommal és unok pályára járkálni vele. Meg unom, hogy nem lehet 2 percenként leállítgatni ha úgy van dolgom. Hiába nem fogyaszt, mindenhova körgyűrűn megyek... (belvárosban élek, nem vagyok autó függő amit lehet gyalog vagy biciklivel intézek, de esőben hóban cipekedés közben nem akarom szívatni magam ha nem muszáj)
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz
gergo5991 #69950 üzenetére
Clionál előbb volt a váltás, itt már van utascella, élhető a passzív ütközés védelem, nem gyűri rád a kasztnit a motor. Swiftnél ugye csak a vasalóval jött be 2005ben, de az nem ez az ársáv.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin