Hirdetés
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
Hirdetés
-
Mozgásban a Hell is Us
gp Ahogy arról már korábban szó volt, a megjelenést 2025-re halasztották a fejlesztők.
-
A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
ph A cég kínálata egy 1440p-s/480 Hz-es OLED és egy 4K-s/160 Hz-es IPS kijelzővel gyarapodik.
-
Újabb Redmi Watch 5 érkezett
ma A Lite modell AMOLED panelt, BT hívást és GPS-t kínál fillérekért.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geri89
aktív tag
válasz polonic #57326 üzenetére
Az Euro IV-et DPF nélkül is teljesíti az autó. Az Euro IV szabványt 2005 januárban vezették be, az Euro V-öt 2009 szeptemberében. Tehát a 2007-es Megane II ph2 más nem is lehetne, mint Euro IV-es, DPF-től függetlenül. Simán lehet, hogy a dpf-es verzió teljesíti az Euro V követelményeit, de mivel a típusbizonyítvány Euro IV-re szól (hiszen akkor csak az létezett), így a forgalmiban nem lehet más, mint Euro IV.
A fentiek tükrében úgy gondolom, hogy nem lenne törvénysértő a dpf kiiktatása, hiszen az Euro IV-et anélkül is teljesíti az autó. Az, hogy ausztriában miért került bele gyárilag az jó kérdés..
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen