Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zsizsef

    senior tag

    válasz rob210 #45198 üzenetére

    A lényeg, hogy a másik oldalon célszerszámmal a vezérmű tengelyek rögzítve vannak. A főtengely is ki van rögzítve ahogy kell. Az okoskeréken gyári festés van a pozició beállításhoz. A leirat szerint a baloldali kerék rombusz jel függőleges tengelyének párhuzamosan kell állnia a fehér jelzés tengelyével ( a kerék mögött látható egy bemélyedés, a fehér jelnek oda kell esnie). Ehhez képest ha szemem nem csal, nem kis eltérés van. Anno véleményed szerint egy foggal el van rakva a vezérlésem. Ez nem egy volt, hanem kettő. Azért nem volt gond, mert az okoskerék kompenzált. Okoskerék cserénél a kerék szabadon forog a vezérmű-tengelyen, azt feszítés előtt pozicionálni kellett volna. Érthető voltam? :)

Új hozzászólás Aktív témák