Hirdetés
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Melyik tápegységet vegyem?
- Hobby elektronika
- Milyen TV-t vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Apple notebookok
- Milyen videókártyát?
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
Hirdetés
-
A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
ph Három Hall-effektusos kapcsolóval megpakolt jószággal gyarapodott a cég portfóliója, és az egyik vezetékmentes.
-
Miniatűr csúcstelefonnal készül a Vivo
ma Persze lehet, hogy az X200 Pro mini képernyője nagy lesz, csak nem túl nagy.
-
Kaliforniában sem kell okostelefon az iskolákba
it Új törvény keretében korlátozzák vagy tiltják ki az iskolákból az okostelefonokat az amerikai államban.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz LamerGyuri #60754 üzenetére
Az autószínének megfelelő, külső , memóriavesztős, vízálló fólia az egész lényege. Amit felszabok 5 perc alatt és letépem 5 másodperc alatt. Nem kell ide semmilyen maszk...
------------
(#60753) orosziem81
Most, hogy itthon vagyok ennyi ideje, már nagyon nincs is kedvem ezek után menni, de sehova.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #60759 üzenetére
Áááá nem, sőt!
Írtam többször is, hogy szinte alig látom a családom emiatt. Szerintem én már többet ne nem is akarok menni. A renault-os pályafutásomnak (is) év végén vége. Elég volt a dízelből is, csendet akarok végre, attól függetlenül, hogy az enyém elég csendes jószág, köszönhetően a több, mint 90%-ban tankolt külföldi naftának és a xadonak...De elég volt ebből is. Csend, erő és finom futást szeretnék, vezettem azóta jó pár jószágot, ami tudja ezt. és a befutóm is úgy néz ki megvan[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Gombinyó #60769 üzenetére
Nem, ugyan elektromost akartam, de benzines lesz. Majd megírom, ha biztos.
--------------Az előbb olvastam faszbuk laguna fórumban. Egy csajszi írta...hát olvassátok Ti is, már aki nem tag ott.
Vannak itt érdekes dolgok...Sziasztok!
Elore is bocsanat a hosszusag miatt,es a paromtol is amiert posztolok de az igazsag erzetem erosebb.
2015.novembereben a hasznaltauto.com-on hirdett 2002-es Renault Laguna 1.9DCI-re esett a valasztasunk,melyet Dunakeszi Fő út 1. Fő úti autokereskedesben Dr.Brichter Zsolttol vasaroltunk meg 970.000Ft-ert kp-ra.
A hirdetesben az allt,rendszeresen szervizelt zsir uj garett turbo nem gyari felujitott hanem zsir uj turbo suvit benne,elektromos ablakemelok..futes szabalyozo..minden patent keves km..almaid autoja..
Megvettuk en sajnos nem voltam jelen oromkodtunk elso sajat autonk kombi,szep es jo..
Egy honapon belul elojott a turbo hiba,amikor a ferjem visszavitte,hogy ez igy nem fasza.."megcsinaltak"kapott egy papirt,hogy innentol kovetelozes nincs oszt jo napot..
Eltelt par honap..szep sorban jottek elo a hibak...generator..elektromos ablakemelo..FUTES..megint turbo..egr ..katalizator stb..
Kedves szerelok akik javitottatok a kocsinkat szeretnem megkoszonni azt az igazan profi szaktudast amit max piacon vettetek meg..egy dolgot nem ertek..mi a jo budos faszert huzzatok le az embert ha analfabeta vagy ahhoz amit csinalsz?
Novembertol 2016.aprilisaig 1.5milliot huztatok le rolunk ugy,hogy nem,hogy jobb lett volna a kocsi meg szarabb lett!!
Amikor a 4.szerelo bekozolte,hat ez bizony turbo lesz..elmentem az AH Turboshoz,hiszen fent nevezett kereskedo allitolag megcsinaltatta..ha ez igy van fel ev gari..LETT volna ha jart volna ott a turbonk..
Vissza a kereskedohoz..kertem a szamlat a javitasrol amit nem tudott megmutatni..majd nekem akart jonni,nekem egy nonek,hogy maganteruletre leptem..😂😂ami egy kereskedes..beult a kocsiba es elhuzott..
Megtalaltam a szamat hivogatom..o most kint van nemetben..jooo szemelyesen kell targyalnunk uram..sza r az auto vagy beszelunk vagy perelunk..
3.neki futasra sikerult elem allnia ugyanannak a palinak aki nekem akart jonni...
Az afas szamla 970 helyett 500rol szolt..szerintuk okirathamisitasert minket vennenek elo...hiheto..
Km ora 2005ben 115.000km-en allt a renault szakszerviz szerint..2016 aprilisaban 242.000 volt benne..de ha ilyen kevesett futott akkor ennyi hibaja nem lehetne...annyit sikerult elernem,hogy a turbot felujittatta lattuk ott voltunk..
Ezt kovetoen jart a laguna meg 4 ujabb szerelonel akik megint lehuztak masfel millioval ez is rossz az is rossz es persze a turbo..is..aminek ezidaig tul sok baja nem volt!!de nem is uj..csak felujitott..😂
Na hat tavaly junius elejen ajanlas utjan eljutottunk Kerepesre B.Jozsefhez aki kibaszott becsuletes es szereny..nezi a kocsit.. EGR..pillango szelep..jobb oldali szilent...elso ketto fektarcsa-fekbetet..futes szabalyozo pollen szuro.szimering...stb..persze az EGR uj reggeltol estig ultunk es vartuk a bardit hogy hozza az alkatreszt..ott hagytuk ket nap mulva mentunk.hopp 300.000 jo magyar forint...sose baszakodtunk amit kertek becsulettel kifizettuk...meg aznap TRELLER vitte vissza az autot..az osszes viz elfolyt..de akkor meg ez is az hopp meg 50.000.-
Oktoberig nagyjabol szep es jo minden igaz nyaron 130as temponal a klima kikapcsolt de ok mindent kibaszott becsuletesen megcsinaltak..
Oktober..folyik az olaj..vissza..hisz van garink igaz szamlat SOHA NEM kaptunk..megnezi..kesz.azert adjal 2000et ne ingyen dolgozzak...
2018.aprilis...komplett vezermuszij csere,allitolagos turbo felujitas meg meg valto es kuplung is..na meg a jo oreg kettostomegu..stb laza 580.000-600.000ert persze szamla nelkul!!!
Elhozzuk...epp hogy mentunk...mekinek egyszercsak puffanas kuplung beesett olaj elfolyt..TRELLEREN ismet a Laguna..egy tobb mint fel millas szereles utan..elektronikat is nezett..meg a cseh2-t is..
Majd a mi kurvaanyankat,hogy nem fizettuk ki a trellerest mikor friss szerviz utan meg egy nap se telt el es ment vissza a kocsi..persze semmit nem hajlando leirni mit csinalt meg..mostmar ertem miert..hamarosan te is fogos mr.kurva becsuletes
Azota oda nem visszuk ketszer vettek hulyere tobbszor nem..
Atnezettuk M.Mihallyal aki veegre korrekt volt megmondta a frankot..es eljutottunk Farkas Zolihoz aki 3perc utan megmondta azt amit a tobbi kokler lehuzos balfasz 3ev alatt nem tudott..
Lyukas intercooler..kilyukasztottak a turbo csovet csavar huzoval..motortarto bak stb..EGY NAP alatt megcsinalta a Laguna ugy ment mint meg soha eletunkben nem jottunk meg el szerelotol boldogan.
Sajnos es ez nem Zoli hibaja hanem az elozo 9 kurva becsuletes turbofeju majomnak koszonheto..a loerok visszatertek de a motor feladta a harcot..
A 90.000es uj EGR..amit egy napig ulve vartunk..becsulettel kifizettunk valakinek az egy havi fizetese..EGY BONTOTT ROZSDAS SZAR😡😡😡
Magyarul nem eleg,hogy kozel 1 millat raktam a zsebedbe meg te haborogsz hogy nem fizettem ki a trellert ami a te hanyag munkadnak koszonheto..nem eleg hogy szamlat nem adtal magyarul tisztan kerestel rajtunk 1millat..te mr.becsulet ATBASZTAL..
Egyet elfelejtesz..en tudom bizonyitani hogy nalad volt a kocsim..hogy ennyi penzt adtam es hanyszor hivtalak..
A tobbi 8 meg adja vissza a szakmajat mert max match boxot tudnak osszerakni,a turbo fetist meg valahol lattatok..mindannyian elmehettek a budos picsaba!!
A kereskedo meg oruljon neki,hogy nem rendesen szamlazott mert az eletet lepereltem volna rola!!
Neked Farkas Songo Zoltán halasan koszonom,hogy vegre egy hozzaerto kezebe kerult szegeny Laguna es koszonom,hogy meg halott allapotbol is ujra eleszted kerul amibe kerul..
Mr.becsuletes..neked csak annyit,hogy mindent bevizsaltatok amit elmondasod alapjan csereltel es amiert a penzt mi kifizettuk szo nelkul tavaly megmondtam velem nem erdemes szorakozni ezt hidd el..a penzt amit jogtalanul vettel el uj alkatreszre es bontottat raktal bele szep ki fogod csengetni az utolso forintig..[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Gombinyó #60774 üzenetére
Egyetértek, aki használtat vesz, az szánjon erre plusz 50 ezret, amit elbukhat, ha a meghízható és hozzáértő azt mondja, hogy ez úgy szar, ahogy van. Vagy, utána ne tépje a száját, ha átverték, ahol csak lehet.
1 milla az autó és még rákölt 1.5-öt és szar minden. Ebben az országban, mennyi kibaxott hülye van? És ezt még közhírré is teszik, de a másik végtermékek (eladó, szerelőőő?) se sokáig játszották volna ezt velem.-------------
#60778) gooool
Dehogy fog ez feljelentgetni, az is egy rakás pénz, csak valami idióta felbátorította, hogy aktuális hülyeként írja le a sztorijukat. Talán épp a férje. Mittomén, nem is érdekel, csak bemásoltam, de az a FZ autószerelő tényleg ekkora fenomén lehet? Ismeri valaki?
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz #47205632 #60879 üzenetére
. Tudjuk, hogy sok a kókler vagy szimplán hanyag szerelő
Nem jól fejezted ki magad! Lényegében, szinte az olyanok is, mint Robibá lassan (vagy egyre gyorsabban) eltűnnek, vagy sajnos kihalnak és manapság már, 10-ből 9.5 szerelőnek titulált akárki egy szemétláda, lehúzós, hozzá nem értő faszkalap, akikhez nem lehet vinni saját megrendelt cuccot, mert ezek azon is keresni akarnak. Ezzel van tele ez az kurva ország, mert a sok minden mellett ezt is engedik itthon...
Pont tegnap küldtem el hülye faszt a csába, mert az eredeti renault alkatrészek nem voltak jó neki, ő a unix-tól hozza, arra vállal garanciát. Nekem egy autószerelő? se játsszon alkatrész-kereskedőt, hanem javítsa meg az autót, de az minőségi munkával akár nagyobb rezsi díjjal, ezt tanulta ki állítólag. Akkor csinálja a szerelést, tudjon rendelni is, ha az ügyfél letojja ezt a részét, de hogy csak nála lehet alkatrészt is venni, na elmennek ezek a k anyjukba és remélem az ilyenek hamarabb kidöglenek, mint a tisztességes, hozzáértő szerelők.
Nagy tisztelet a kivételeknek!
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Xantomas #60975 üzenetére
gyakorlatilag hallottam ...amit az illető elméletileg hallott a Piri nénje szomszédjának a régi szobatársától...
De egyébként bárki mondta, egy nagy bullshit a hozzáértése. Legalább 300 ezret raktam a gépbe, ami csak xado és más semmi. Még a turbó melletti olajpárának is nyoma veszett 5-10 ezer után...Olyan bivalyerős és csendes most is, mint új korában sem, mikor kigördültem a szalonból. Régen én is azt hittem, hogy ezek baromságok, lehet, hogy van ilyen, de xadoék valamit k...ra tudnak, amit más nem!
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
OMW.ről már leírtam a véleményem, beletankolok és érezhetően a motor legszívesebben kiokádná a prémiumnak nevezett kotyvalékukat. Mol és shell premium keverve/felváltva, azt szereti nagyon az 2.0 dci-m, pluszban televágom egy mannol ilyennel, mielőtt tele nyomom, valami kegyetlen büdös ez a lötty egyébként, ha a kezedre rámegy, érezni fogod elég sokáig hiába mosod meg...Szóval, a motorom tök csendes, bent ülve, járni is alig hallani szinte dízel létére.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
csendesebb simább járású lett a motor...
Biztos azért, mert rosszat tettél neki. Nem is értem ezt az érvet, de akkor ne használd.
A munkahelyeden meg nem tudom milyen gépek vannak, de ott ha szarrá megy valami, akkor meg lesz javítva, függetlenül attól, hogy valami jót, jobbat, vagy még jobbat tenne neki, mert van rá pénz, nyilván. Most nem a xado-ról van szó. Engem meggyőzött, de hamarosan úgy sem érdekel már ez a része, hogy egy dízelnek mi a legjobb. Csendet és sima suhanást akarok még ezeken az utakon is...
----------(#60988) gixxergabi
Az a kesztyű egyébként ajándék, nem az adalék büdössége ellen van, de én is kesztyűben fogom és töltöm be már, ráadásul amennyit én rendeltem már a kauffer-tól, lassan konyítanék egy kesztyű boltot. :-D
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz #47205632 #60995 üzenetére
-Rossz motorba mehet vagy javít rajta vagy nem, pár ezrest megér.
Legalább hülyeséget ne terjessz, főleg annak tükrében, hogy ezek szerint sosem használtad.
-----------------------
(#60994) rob210
De innentől én is letojom ezt a részét, szerencsére az én motorom még jobb lett tőle, pedig nem volt sosem szar, sőt. Írom ezt úgy, hogy sosem hittem az ilyenekben...
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Mostanában elég gyakran olyanokat csinál a jószág, hogy beszállok, kártya be, az autó egyesben van, kuplung tövig be, enne ellenére kiírja, hogy nyomjam be.Hiába nyomogatom már át szinte a tűzfalon, nem indul. Továbbra is ezt írja...
De... bármelyik másik sebességben azonnal indul, sőt, ha kiveszem az először egyesben lévő sebességet, amire azt írja, hogy nyomjam be a kuplungot, majd visszarakom újra egyesbe, akkor már ott is azonnal indul.Tehát csak akkor játssza ezt el, ha beszállok, az autó egyesben, kártya be és azonnal indítanék.
Van amikor meg azonnal indul, csak most lett gyakoribb ez a hülyesége.
Ötlet? -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #61300 üzenetére
Jó, de hát mégis. Mi lehet ilyenkor az, ami nem érzékeli, hogy benyomom a kuplungot?
Mint írtam, ha kivágom üresbe, majd vissza egybe, de bármelyik másik sebességből is, azonnal indul.
Ettől függetlenül semmi probléma vele, továbbra is állat erős és csendben duruzsol, csak én megszoktam ezt az indítást. És ma elég sokszor eljátszotta ezt velem a városban. Nem tetszik neki a front-------
Van ilyen a használati utasításban? nemá...tényleg?
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #61307 üzenetére
Nincs benne ilyen leírás/felhívás. Ma átnyálaztam az egészet...
Egyébként azóta nem csinálta, beülök, autó egyesben, kártya, kuplung be, indít azonnal én nem szoktam semmilyen infóra várni, ha gondja van, vagy lenne úgy is jelzi, valamitől viszont mégis meghülyült azon a napon. -
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz vallas #61430 üzenetére
Nem tudom, hogyan tesztelted, de a leírásból ítélve ennek nem így kell(ene) működnie, bár az én autómat veszem alapul, mert most elég jó idő van még kint és főleg bent az autóban...
A fokozatok ugyan az erősséget állítják, de a benti hőmérsékletet is "nézik".
Pl hármas fokozatban, ha hideg van az autóban, valóban már-már forró és hamar melegszik, de ez kb 0 (vagy kevesebb benti)-15 fok között lehetséges inkább, viszont, ahogy emelkedik a hőmérséklet, függetlenül a kapcsoló állásától, fokozatosan a fűtés gyengül.
De a fűtés, akár meg is szűnhet, de ez inkább már 30 fok körüli benti hőmérsékletre jellemző. Akinek, pl nyáron bekapcsol az ülésfűtés, na ott az már nem működik jól. Nálam a műszerfal jelzi, hogy be van kapcsolva, de ha elérte a hőmérsékletet, függetlenül attól, hogy továbbra is világít a műszerfalon, érezhető, hogy kikapcsolt és az is érezhető, hogy újra bekapcsol, ha esik a hőmérséklet és minél erősebb lesz a fűtés, ha ez továbbra is a csökken.De az is lehet, hogy a Neked beszerelt az lényegében "csak" egyszerű manuális fűtés, bár 60 ezer körül azért ezt illene tudnia szerintem...
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Laguna 3...
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz LamerGyuri #61442 üzenetére
Én, nem tudom, hogy ez mennyire belátható, de a fotók alapján elég rendesen, tehát itt valami kicseszett nagy figyelmetlenség bejátszott. Függetlenül attól, hogy állítólag a lámpa fehéren villogott, valami ilyesmit olvastam a faszbukon... Sínekre mindig úgy kell felhajtani, hogy előtte körbenézünk, aztán utána gyorsan átmenni rajta, ha minden tiszta, már amennyire ezek az átjárók engedik, mert mindegyikre azokat fektetném, akik megépítették.
Németbe érezni valamit, amikor átmegyek, itthon a legtöbbnél szétesik a futómű... -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz vallas #61443 üzenetére
Szia!
Ma, nem olyan rég mentünk/voltunk vásárolni, direkt kipróbáltam, mert ugye tél óta nem is volt használva, meg kíváncsi is voltam.
Amikor beültem, 17 fok volt a beltérben és felnyomtam max-ra (3-mas), éreztem is, hogy fűt, aztán jól benyomtam a fűtést és már épp kezdett ömleni rólam a víz, amikor éreztem, hogy 25 fok (de lehet több ez pár fokkal) környékén a seggem alatt a fűtés kikapcsoltDe, mint írtam, ha az autóban hideg van, pl 0-5 fok, akkor hármas fokozat, valóban "tojásütő" fokozatra kapcsol, bár én tudom állítani is, hogy inkább hátrább fűtsön, akárcsak derékra menjen, vagy derék -segg, vagy csak segg etc... Nyilván, akkor ez valami luxusabb fajta lehet gyárilag...
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz kisgyerek85 #61502 üzenetére
Szép, illetve ronda!
Már csak azt nem értem, ha már nem nézett körül, miért f...ért állt meg a síneken?
Holott, ha tovább megy, kb majd 3 másodperccel később érkező IC nem rohan bele, simán megúszták volna...[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ez a IJS az ábra szerint egy elég feltörekvő spanyol alkatrészgyártó, vajon milyen minőséget gyárthat?
Csak, mert elég nagy a differencia egy corteco és IJS ékszíjtárcsa között. 50 ezer vs 17-18 ezer, sőt 16 ezerért is van itt
Bár én mindenből a legjobbat szoktam venni, de azért itt már elég jelentős a különbség.IJS
----------------------------Adjunk a drága üzemanyagnak, mi?! Megint hova a retkes ...izémbe emelik már, lassan 500 lesz a premium dízel...
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz #47205632 #61576 üzenetére
Volt valami különösebb oka, hogy ilyen használatra nem a V6-ot választottad?
Milyen V6? Ezt nem értem...
Egyébként meg Németeknél én kinyomom a szemét mindig, ahol nincs korlátozás.
Vagy úgy érted, hogy eleve azt kellett volna vennem 2009-ben? Ez a nissan féle 2.0dci motor az egyik legjobb a világon, nem tudom, hogy csinálták, hogy tervezték meg ilyen jól, de brutális tartalékai vannak ott eldugva a háttérben, csak ugye elő kell csalogatni, ahhoz meg "agyátmosás" kell.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz #47205632 #61587 üzenetére
Jah, értem. Nos, amikor megvettem, akkor egyáltalán nem volt olyan a képben, hogy valamikor ebbe az autóba nagyon sok autópálya km kerül. Csak tetszett formája, és főleg az, hogy alig volt látható ilyen az utakon, manapság pedig egyre többet látni belőle. Nyilván, kintről behozott és leharcolt típusok a legtöbb, visszaállított kilométerórákkal.
Az ATC tuning és ezért lett megcsináltatva, lényegében azért vittem oda, mert nagyon untam, hogy 2 ezer felett indult meg igazán, ez a 131 lovas változat. Rátették mérőpadra, erre 157 lóerőt nyomott ki lazán. Mondta is a srác, hogy több papíron lévő 131 lovas került már hozzájuk, de ezek alapból mindig többet teljesítettek, mint a papíron tényleg 150 lovasok és csak maga reranult tudhatja, hogy miért van ez így, hiszen a 96 és 110kW 2.dci motorok közt a legapróbb biszbasz is megegyezik, vagyis kottára ugyanaz.Ekkor mondta, ha akarom felhúzhatják a motort 200 lórerő főlé is és higgyem el, ha mindig megkapja időben a szükséges olaj, üzemanyagszűrő és légszűrő cseréket, ez meg sem kottyan neki, mert egy rakás Navara-t (ha jól emlékszem) tuningoltak már, amiben ugyanez a motorok vannak. Kis gondolkodás, oké akkor nyomjuk meg a lóerőt, szétszedték, na akkor már megbántam az egészet. Konkrétan csak a motor nem lett kiszedve a helyéről.
Azt mondta a srác, hogy 250 főlé tudná húzni, de azt nem ajánlja, mert akkor már egy rakás átalakítás is kellene. 223-ig viszont és 470 nm meg simán bírni fogja gyári alakatrészekkel és menni fog mint a vadállat, meg kevesebbet is eszik majd a megszokottnál. És igaza lett. 3 éve ezen én semmit nem csináltam, csak a futómű, de hát azt mindenki tudja milyen. Nem erre az utakra való, főleg a lagesz hármasé nem.Viszont akármennyire csendes az enyém dízel létére, már nagyon unom ezt a hangot...
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Gyárilag egy narancssárgás lötty (bár mindenhol zöldnek írják) való bele és nem tudom miért írják a glacelf-et, mert ami kapható és számra és a renault által kiírt összetételre is pontosan megegyezik az a FEBI 26580 .
Glaceol RX type D, Renault Typ D etc...Amikor anno a kerekedésből kihoztam, akkor is narancssárga volt benne a fagyálló.
Te fogod csinálni? Mert ez nem éppen a "csak" leeresztem és feltöltöm kategória.
Van egy sorrend és ajánlatos betartani nagyon is. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz bobooo #61630 üzenetére
Nincs mit. Ők írják jól, inkább citromsárga és narancs keveréke, néha egy kis zöld árnyalattal, valahogy így lehetne jellemezni a színét, de kapásból narancssárgát mondana mindenki.
Az a "mittomén" hány ezer oldalas szerelési manual-ban van leírva, hogy ez a fagyálló való bele, mármint a 2.0dci motorok esetében, nyilván akkor a többibe is ilyen, vagy hasonló kell.
A fagyálló csere az egy jó nagy szopás a lagesz hármasoknál, ha kicsit is el van cseszve máris ugrott a fűtés nagy százaléka, emiatt szervizben lett lecseréltetve ahogy kell...Egy részlet a leírásból és ahogy csinálták nekem, mert én ott álltam ám január végén a kinyomtatott papírral a kezemben és amit közben a szerelő is olvasott! lol De pontosan úgy, ahogy kell megcsinálta a társával együtt, természetesen ilyenkor termosztátot is cseréltettem, de baja nem volt, viszont egy filléres tételről volt szó, akkor legyen az is új.
Szóval, pontosan már nem emlékszem minden pontra, de nagyjából így nézett ki a dolog...
A turbó kábelétől a tkm tudja milyen kábelig le kell csatlakoztatni, Leengedni a régit, teljesen átmosni, majd az utolsó cseppet is, sűrített levegővel ki/felszárítani kompresszorral. Feltöltés után vissza minden majd egyenként nyitni a megadott sorrend szerint a szelepeket (3 db ha jól emlékszem),
Utána 1500-2000 fordulaton járatva...min 20 percig két venti bekapcsolást megvárni etc...
A legtöbb "autószerelő" ennek a felét sem végzi el. Nálam előtte is tök jó volt a fűtés (de ezek szerint tud jobb lenni is), de a csere után olyan fűtés lett/van télen, hogy alsógatyában lehet ülni bent és azt nagyon hamar el is éri.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Vidd a szerelési útmutatót kinyomtatva és nyomd a kezébe, hogy úgy csinálja meg, ahogy ott le van írva...
De ha nem állsz ott, én kötve hinném, hogy ezt pontról-pontra betartja majd, bár lehet, ha nagyon jó ismerős a szerelőd.Itt Pécsen mindenki egy oltári nagy lehúzós, hozzá nem értő balf....fék!
Elegem van már mindegyikből!Tudom, hogy a total glacelf piros ezért nem is értem, hogy miért azt írja oda, mert én is láttam, de ennek nincs ott az a tanúsítványa, hogy Glaceol RX type D, Renault Typ D , ha az olajnál mindenki figyeli, hogy rönó kompatibilis legyen, akkor itt miért is nem? Bár nem hinném, hogy ettől az még nem lenne belevaló, de ha már létezik olyan, amit kimondottan erre gyártanak, én azt tenném/teszem bele.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
83 van benne és direkt, mert nyáron a venti sem kapcsol be szinte, télen is jobban bevált nekem, viszont ezzel az volt szopattyú fagyálló cserekor, hogy brutálisan kellett járatnom az autót, mire eltudtam érni, hogy a venti megmozduljon. mintha be betonozták volna oda középre a mutatót és nem akart feljebb menni. Lekapcsolva a fűtés meg minden, de meg sem akart mozdulni, annyira jól hűtötte a motort a keringés. Az egész reanult műhely zengett már, mire végre bekacsolt a venti. Nekem nem kell 89 fokon nyitó és most is azt mondom/írom, hogy egyszerűen nem való ennek a motornak. A 83-84 közötti az igazi (számomra) és soha nem tennék bele másikat.
Jah, termosztát, ahogy Robi is írta, komplett csere volt, raktárból hozta ki a srác...
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #61640 üzenetére
írj privátban egy alváz motor számot és este megírom melyik szíj kell neked.
Ha 89-est akar, akkor ez kell neki. például a sok közül...
Elcseszni szinte nem is lehet a rendelést a kauffer-nél. Elég ha beüti az 4 jegyű alváz kódot, pl nálam KT0K.
De a motorja kottára ugyanaz, mint az enyém, ott lesz az ő szekere is az alkalmazható fülnél.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #61653 üzenetére
Jah, értem. Köszi.
Egyébként azon részen (is) az összes hóbelevancot kicseréltetem nemsokára. Néha van morgás, néha nincs, de a generátor szabadonfutó biztosan kezd döglődni, mert néha indítás előtt hallom azt a jellegzetes hangot.
Ezért onnét megy minden a levesbe és kerül a helyére új, de egyelőre semmire nincs időm meg főleg szerelő is kellene találni valahol a környéken.
Az biztos, hogy teszek most egy próbát ezzel az IJS group által gyártott főtárcsával, mert egyébként sztráda szerte dicsérik, épp néztem, hogy ugyanez Corteco-ban 50, Dayco-ban meg 80 ezer a kauffernél. Tehát 17 ezer vs 80 ezer? Azért az már röhej kategória, elhiszem, hogy ezek bevált márkanevek, de ennyi az durva. Hacsak 20 ezer lenne a különbség, dayco-t venném egyből...
Az alsó pajzs nekem hasas lett és csak egyre tudok gondolni, hogy miért, a pályán lévő nagy sebesség miatt bekerülő levegő miatt. Tehát mindenhol minden csavar fogja, mégis megnyúlt mint egy ruha!
Akkor vettem észre, mikor egy erősebb huppanónál leért. Furcsa! Egyébként filléres tétel, 10 ezer környékén már lehet venni... -
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ez az a jellegzetes indítás előtti dolog, amit generátor szabadonfutó kiad, amikor a végét járja 9 másodpercnél hallani, épp mielőtt beröffen a jószág.
Nálam van amikor nincs is, de van amikor többször is hallom.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #61692 üzenetére
És most ez alapján kellene általánosítani?
Az ATE is mindig a top, ha alkatrészt kell ajánlani, mégis lecseréltem az egészet Bosch-ra betét, és Zimmrman tárcsák elől, hátuk skf és bosch betétek, mert nyikorgott mint egy hülye ribi. Nálam két febi alkatrész van a szekérben, évek óta semmi gond velük. De olyat is hallottam=olvastam, hogy ezeket is hamisítják, remélem csak pletyka... -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz NdrewSunix #61698 üzenetére
Ha a gyári DIAG-ot vesszük 100%-nak, ami pontosan kiír mindent, akkor ez inkább max 30-40% amit ki tud jelezni és törölni is. De általános használatra elég jók, pl monitorozni a motort.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz NdrewSunix #61703 üzenetére
Azokat tudod törölni, de szerintem 1-2 nap és újra ott lesz, vagy már pár órán belül, de az is lehet, hogy el is tűnik.
--------------
Más...
Nekem meg "bemászott" valami a ventihez, mert valami cicereg első fokozaton, ha gyorsabban megyek, akkor minél jobban, ha lekapcsolom, megszűnik. Viszont valamikor már kattog is hármas felett, de 5.ös körül már annyira nem hallható, gondolom elnyomja a venti zaja...
Ha belső keringetésre teszem, akkor még hangosabb, hogy ez most falevél, vagy annak maradványa, esetleg büdös bogár, mert abból is annyi van mint a retkes k élet, azt nem tudom. Aláhajolva a pollenszűrő (anyós ülés előtt, műszerfal alatt hallhatóan onnét jön legjobban ez a cicergő/kattogó a hang, de nyilván fent is hallani a kiömlőnél.
A tkm tudja, hogy ezt most mennyire macerás szétkapni, de már a pollencsere is megér egy misét a lagunánál, viszont a hang az rohadt idegesítő, emiatt muszáj lesz, bárcsak egy kicsit lennék süketebb, de sajnos, vagy nem sajnos, de batman füleim vannak. Olyan hangokat is meghallok, amit már nem kellene az orvosi mérés szerint.Valaki egyébként kapta már szét a belső ventit lagesz hármason? Ha szerencsém van, talán elég lesz egy szűrő csere, vagy egy kiadós zsírozás a ventinek...Videó is jöhet, ha van róla....
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz mdav88 #61710 üzenetére
Ez igaz, de akkor is macerás, meg közben kitörik az ember dereka, meg a nyaka. A lényeg, hogy nagyon elb....tt helyen van.
Sajnos az autó mostanában pont olyan helyen parkol, hogy rengeteg falevél esik rá, győzőm kiszedegetni naponta. Emiatt eltudom képzelni, hogy 150+ felett "benyalt" oda valamit.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Mágus2 #61713 üzenetére
Szerintem se, de a pollenbe beragadt falevél, vagy más cicereghet még, mert erre már volt példa. Ettől függetlenül ki lesz szedve venti és kap egy jó zsírozást, ha az nem segít kivágom a kukába és kap egy újat, de nekem ott "hóttcsend" legyen!
-------------(#61712) mdav88
A "tervezőjével" cseréltetném ki mindig! Idióták...
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #61728 üzenetére
Előtte nem látod, hogy nincs már benne zselé, pont ez a baj, hogy emiatt nem tudod csak úgy kiszedni és megnézni, csak érzed, hogy az autó remeg főleg alapjáraton, de állítom, hogy az enyémből már a fele zselé, vagy több eltűnt. Köze nincs már ahhoz a selymességhez, mint csere után.
Eddig 2 évente kellett ezt a zselést cserélni, úgy látszik most már 1 évet se bír. Az alsó tartót sem látod, ha nem bontod az alját, a felsőt lehetett látni, hogy szét volt repedezve már a gumi. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
De itt pl látható, csere után az első képen a cserélt, a másodikon meg az új, ami szinte púpos a zselétől...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Elden Ring
- Itthon is elérhető a OnePlus 11 és a Buds Pro 2
- Háztartási gépek
- Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- BestBuy topik
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Hivatalosan is bejelentették a Horizon Zero Dawn Remasteredet
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen