Hirdetés
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Autóhifi
- Vezetékes FEJhallgatók
- ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Milyen monitort vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Home server / házi szerver építése
Hirdetés
-
Unknown 9: Awakening - Amit a játékról tudni érdemes
gp A PC-re és konzolokra szánt alkotás jövő hónap közepén érkezik.
-
Szivárvány
lo ...
-
Greenwashing miatt támadják az olaszok a Sheint
it Olaszország vizsgálatot indított a Shein weboldal és app ellen, greenwashing vádjával.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
Topikgazda
válasz zsizsef #19740 üzenetére
Hali, ha a csomagtartó ajtó tetején lévő műanyagra gondolsz, az nekem is mozog-zörög, csak a lélek tartja, meg ahogy renaultos fórumokon olvastam, mindenkinek ilyen. És nem is lehet javítani, csak cserélni.
Várjuk a részleteket, hogy mi ez és miért, mert akkor viszem én is a renaultba, hogy cseréljék ki.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
cila1
aktív tag
válasz zsizsef #19971 üzenetére
Nekem csak elkezdett világítani a motor illetve a service lámpa.
Ezért nézettem meg és akkor azt írta ki a műszer,hogy vezérlő kerék .....jeladó hiba.
Annyit tapasztalok,hogy fokozatos sebességnél kicsit rángat illetve döcög de nem vészesen.
Jól indul jól gyorsul tehát semmi gond nincsen.Nem kerreg nem zajos.
Nem lehet hogy koszos lehet az olaj ?
17000 van benne. -
rob210
Topikgazda
válasz zsizsef #33496 üzenetére
Csere megoldható 10 perc a hibakódot ha dobja akkor kiolvasható egyébként a gép is csak a tüneteket mutatja.
De gépes téren nem vagyok túl tájékozott ebben majd más segít.
Lehet ki lehet valahogy olvasni, de úgy tudom amíg nincs hibakód nincs a gépnek mit kiolvasni.Renault power
-
Josi
aktív tag
válasz zsizsef #34176 üzenetére
De igen.
Én épp kifogtam azt a szériát a PX4-ből aminek a vezérlője zavarhatja a rádiót.
Viszont jó fej a csapat, díjmentesen cserélték a PX5-re. Csak még nem volt időm átszereltetni.
Viszont most van nakik megin PX4, és ez elvileg nem zavar.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
-
-
Hugo85
aktív tag
válasz zsizsef #34191 üzenetére
A gáztöltet valóban lehet más (kripton, xenon keverékek, stb.) de ezek rendes izzószálas, halogén gázzal töltött izzók nem ívkisüléses "xenon izzók".
A felvett teljesítménye szabvány és mivel elvileg több fényt ad (valójában ha minden igaz csak jobban fókuszálható és más színhőmérsékletű mivel a megadott fényteljesítménye is szabványos érték vagy ez hozza a szabványt, a többi meg nem) így nem adhat le több hőt mint egy bármelyik szabványos izzó, így biztosan nem károsítja a foncsort/búrát.
Illetve a GE és Osram izzók biztosan minőségi, UV szűrős kvarcüvegből vannak, ami nem feltétlen igaz a kínai vackokra, pedig polikarbonát lámpaburához kötelező az UV szűrő.
[ Szerkesztve ]
-
-
Hugo85
aktív tag
válasz zsizsef #34454 üzenetére
Ha jól olvastam az RN 0720 nem visszafelé kompatibilis minősítés, az kifejezetten DPF-es dízelekhez van, ha jól tudom a C-s ACEA szabványok is a modern dízelekhez készültek. Az RN 0710 ugyanakkor visszafele kompatibilis az RN 0700-al.
Kizártnak tartom, hogy kárt csinál, de felesleges, abba a benzinesbe inkább valami RN 0700-as kellene.
Találtam egy hasznos összefoglalót, itt összeszedi a muki a 2. hsz-ben, hogy mely más gyártói szabványok vannak nagyon közel a Renault-os minősítésekhez.Szintén itt írja, hogy ha pl. szívó benyába/dízelbe RN 0710-est teszel a sima RN 0700-as helyett az járhat némi fogyasztásnövekedéssel mivel az RN 0710 már turbós motorokhoz van és így kellenek neki bizonyos adalékok a turbó magasabb hőterhelése miatt.
-
mycso
Topikgazda
válasz zsizsef #34510 üzenetére
Ez OK, te többet csattogni (azaz lezár-kinyit egymás után) akkor tud, ha pl.: rosszul van az ajtó bezárva, vagy ahogy a kolléga is írta, pl.: a zár rosszul záródik (fizikailag). Valami koszos, vetemedett, beleér valami valamibe, stb. ...
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
tresh
addikt
válasz zsizsef #35275 üzenetére
Hengerfej alatt a tömítésnél keresném a hibát.(így elmondottak alapján / kép) km mennyi az autóba?
Nagyon kéne neki oda egy gőzborotvás mosás hogy kiderüljön honnan jön az anyag. Ha onnan akkor hengerfej(HF) le síkólás+új tömítés plusz egy vez.csere se ártana neki.. ez a legrosszabb esetben valahogy így nézne ki. -
mycso
Topikgazda
válasz zsizsef #35504 üzenetére
Nekem hátul Delphi volt és most is arra cseréltem. Ez van a minőségi tárcsák közül emberi áron (csapággyal együtt kell m2-nél). Jól fog, hangtalan, egy baj van vele, hogy kb. 80k km-ert bírt, egy garnitúra betét fogyott el rajta, míg elől a gagyi brembora most lesz rárakva a második garnitúra betét és annó egyszerre lettek cserélve. (bár nyilván betétfüggő is, mintha hátra annó lpr betétek mentek volna)
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Josi
aktív tag
-
Josi
aktív tag
válasz zsizsef #39048 üzenetére
Nálam a szintjelző nem változik, ha gázzal megyek.
Az enyémben van fedélzeti számítógép, az pedig a befecskendezett üzemanyag mennyiségéből számol.
Ezért lehet nálam, hogy akár fél tanknál is kigyullad a kevés üa. jelzője.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen