- Kezeli az új DirectX 12 funkciókat a friss AMD Software
- Ergonomikus, vezeték nélküli chiclet billentyűzet a Kensington értelmezésében
- Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
- Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
- Ezért működik ma csak Snapdragon X-en az Auto SR
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
The First Descendant - Karakter előzetesek a megjelenésig
gp Alig néhány nap van már csak hátra az indulásig, érdemes közelebbről is megnézni a választható szereplőket.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
Jó kérdés én is most több forrásból próbálok infókat összeszedni e téren , rönóék szerint ez a visszahúzó rugó lesz ami megadja magát x idő után nem túl drága alkatrész.. de hogy erről meg bizonyosodjak be kell feküdnöm ma a kocsi alá hogy lássam mi a helyzet.. remélem csak ez főleg hogy most cseréltem váltóolajat stb és nem örülnék ha a váltóval lenne valami probléma..mondjuk jót beszélgetem rönóékkal és mondta hogy ez nagyban köszönhető a jó magyar utaknak (ugyan is nekem 1,5 évig semmi ilyen jelenségem nem volt mivel előtte a német utakon cirkált) és hogy a rönó ezt már az új autóinál figyelembe vette és pl a m3-ak már erősebb futóművekkel jönnek ki a gyárból hogy bírják a strapát..
-
SZATA: 6-7ezernel meg egyaltalan nem szukseges, de ha van ra penzed/idod, artani biztos nem art. De majd a szerelo megnezi, es a szinebol eldonti.
A valtonal nincs eloirva csereperiodus, de szinten azt tudom mondani, hogy nem art. De ha eddig nem volt cserelve, mindenkeppen megerdemel egy cseret. Amikor majd a "dugot" kiszeditek belole latszani fog rajta, hogy van-e femreszelek, ami a fogaskerekekrol kopott le, mivel magneses a "dugo". Ha ugy nez ki, mint egy sundiszno, akkor le kell csereltetni. Meg erdemes megnezni, hogy nem hianyzik-e belole, es ha masnem, akkor utantolteni. De nyilvan a legjobb megoldas az egeszet lecserelni.
Az olajok es szurok csereje mindennel egyutt olyan 25-30eFt. -
FerNandor
őstag
ja, ha nem szintetikus az olaj, akkor érdemes lecserélni, de én évente akkor is lecserélném 1x, sokat áll, elöregszik stb.
új váltóolaj se árt neki, ha cseréled, de nem muszáj most, ha akarsz várhatsz vele pár hónapot. ennyi már úgyse számít.
ha jól tudom fékfolyadékot is szoktak cserélni, ennek is megvan az intervalluma, pár év, szóval nem csak fékcserekor.SocketA tök frankó, elég jól fütenek a panelban, rákapcsoltam a radiátort és már meg is száradt a szivacs. még a hátsót kell kicsit megszárítanom, aztán rakom össze.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
mycso
Topikgazda
-
tresh
addikt
ngk-t bele és nincs gond..ja meg azért 15-20k ként pl amikor olaj csere van én mindig kiveszem és ellenőrzöm ez a legkevesebb
azért 80k nál még minidig gyári gyertya hát
más: voltam 14be kipufogósnál szépen megcsinálta a hibás rész8kemény 3k-ért) és most újra csend honol az autó alatt...szerencsére a többi része hibátlan volt a rendszernek mert cserélték már (bosal-ra).. mondta hogy így jó darabig el lesz a verda de ha gondolom egy 20-asból kicseréli a középső dobot is aztán valószínű az autóm hamarabb fog szét esni mint a kipuff
-
rob210
Topikgazda
Ezek a táblák annyira nem érnek semmit.
Nekem ilyenem van 175/75 ös méretben és nem hogy zajosabb sokkal halkabb a télimnél.
A fogyasztásom meg nem a gumin múlik.
Legalábbis ez az én véleményem.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
SZATA
senior tag
-
Rambovits
senior tag
Én úgy tudom, hogy 10000 km vagy 1 évente kell cserélni (az enyémnél). De van olyan autó, ahol 15-20 ezres olajcseréket írnak elő. Hacsak a tied nem ilyen akkor te mindkettőt túllépnéd így. Pláne városi használat mellett nem ajánlatos tovább halogatni.
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
csaszi72
aktív tag
Ha egy bizonyos sebesseg tartomanyban van akkor esetleg szalszakadasos a gumid. Katyu siman okozza.
Kis szerencsevel latsz a gumin egy puklit.
Ha kanyarban erosodik az bozony kerek csapagy. Egy társadalom civilizáltságának mértékét a rabokon lehet lemérni.(Dosztojevszkij)
-
rob210
Topikgazda
Szerintem a hővédő lemezeddel lesz a baj, de így ahogy leírtad sokminden lehet.
Nekem akkor csinálta amikor a hővédőlemezem kezdett leszakadni a katalizátorról és a féltengely bilincse elkezdte csiszolni.
Kanyarban balra erősödött, jobbra elhalgatott. (ahogy a motor billegett)
Ha fémes hangot hallasz akkor szerintem az lesz.Renault power
-
FerNandor
őstag
-
SZATA
senior tag
-
rob210
Topikgazda
Na ez az a cucc amit vaterán sosem vennék meg.
De akár még eredeti is lehet.Fém vagy műanyag kannás?
Mert a műanyagból hallottam, hogy volt már gagyi, de a fém még minden esetben eredeti volt.Én a 14.kerben veszem egy kis autósboltban.
Nincs nagy árukészlet de telefonálok ami kell másnapra bent van.Renault power
-
rob210
Topikgazda
A zsu-val partner kiskereskedő.
Ahol egyébként jobban jössz ki mint azzal amit linkeltél.
Egyébként bocs azt hittem már írtam, mert nem titok
A telepes utca 108.- ban vannak 14.kerület.
Megrendeled és vagy házhozviszik, vagy bemész érte a boltba.
Ha szállítással kéred az plusz egy nap.
Itt egy lista hol van még viszonteladójuk és saját üzletük.Holnap ki lesz kint a WSR en?
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
SZATA
senior tag
Erre valaki?
Az is érdekelne hogy 4 vagy 4,8 liter kell bele, mert olvastam mindkettőt?! (D4F712)