- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Most kezdik árulni Európában a Hisense új Mini LED tévéjét
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Autós kamerák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- TCL LCD és LED TV-k
- RAM topik
Hirdetés
-
Megtévesztő AI-kampányok ellen küzd az OpenAI
it Egyre több a megtévesztő tevékenység és kampány, ami az AI segítségével készül – néhányat már elkapott az OpenAI.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Bemutatkozott a Redmi 13 4G
ma Ne keverjük össze a Redmi Note 13 4G-vel vagy a Redmi 13C 4G-vel.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz rob210 #20017 üzenetére
Nem neked megy rob csak folytattam a gondolat sorodat
Valamit nem tudok meg érteni havi szinte 50k elversz a kocsira üzem anyag nélkül Azt az autót a sérülést leszámítva egy 100kból patentre lehet csinálni..csak végre szakembernek kéne hozzá nyúlnia..
Coupe e46ot 1,5 misiért max romot veszel.. és mind benya 250k km-el Na és ott aztán nincs az hogy megveszed nem kell költeni és hajtod a vak világba..és ha valami elromlik és hozzá kell nyúlni nem bántás ként de nem lesz olcsó mulatság.. gondold át ezt nagyon én elhiszem hogy nem vagy megelégedve a rönóddal vagy nem tetszik stb szíved joga de abból ilyen árból csak sz@rabba fogsz átülni..amire szintén költeni kell... nem igazán értelek tényleg ne haragudj de dobjál ki rá 150k-t cakk pakk abból hibátlanra lehet varázsolni azt az autót.. és már sokszor mondtam meg ismétlem magam nem a kora számít az autónak az én 98-as megane-omat nem egy nála jóval fiatalabb kocsi meg irigyelhetné mind műszakilag mind külsőleg...
autónál műszaki állapotot veszünk és azokat a dolgokat javítjuk meg elsőre a többi másodlagos..ergo ülhetsz te 5 évnél fiatalabba lehet rosszabb lesz mint a mostanid.. de tanácsként ha elfogadod és váltani akarsz mindenképp akkor vigyél magaddal eg y rendes szakit aki átnézni az autód több szem többet lát[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz SocketA #20023 üzenetére
Na akkor tisztázzuk Uram
Természetesen anyag árra írtam és kihozható ennyiért ha jól csinálod..
- Vezermuszij szett, vizpumpaval (Gates kerult bele) 50eFt
- Gates szett+dolz vízpumpa 49k listaáron
- 2 db elso lengescsillapito, mivel a jobb oldali utve volt, 1 fokkal felre allt. 46eFt
- KYB (japán cucc) 2db 40k listaáron
- Katalizator +Hatso kipufogo 67eFt
- Walker hátsó dob 30k listaáron (egyik legjobb) ..katalizátor meg ha tényleg ramaty akkor kuka helyére cső és ha lesz keret veszel utángyártottat
Na adjuk össze : 119k lista áron ebből bárkit találsz akinek leugrik min 30%-ék ergo végeredmény 83,5k anyag oldalon jöhet a díj egyedül max a vezérlés cserét kell megoldani kb 15-20k max a többit otthon kicseréled nem nagy karate akkor akárhogy számolom 100k a vége a mókának
Az a felületi rozsda meg nudli ha rendesen aknán alá mászol lekezeled ahogy kell alvázvédő lefújod rücsivel kb 10k
A kuplung váltó téma pedig szétszedéses móka után derül ki mennyi..
De ha megnézed mióta van nálad az autó és időarányosan elosztod rá ezt a költséget akkor úgy hiszem igen baráti a dolog fog fogadni és 90%os autód van.. és én erre akartam rá világítani
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
válasz FerNandor #20029 üzenetére
lengéscsillapítóból direkt a legjobbat néztem és direkt lista áron írtam..
Az más kérdés hogy nagy kedvezményem van és így ált a legjobbat nézem alapul..a lényeg úgy is az hogy 100kból az az autó pikk pakk helyre áll és utána csak kopó dolgokkal kell tökölni
eTrade: hosszú évek tapasztalata alapján ( több mint 30éves szakmai tapasztalat faterom, 20 a legjobb barátom és én 10ével )
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz rob210 #20049 üzenetére
Mert a vásárlási szokásokkal még mindig gond van..egy dieselt autót kb 3 szor nézetném át magamon kívül másik 3 szakival akit tudom hogy ha bólint nem nyúlok mellé és megerősít..
Jelen esetbe én a márka szervizen úgy elvernék mindent és perelném őket hogy lefosnák a bokájukat és a minimum az lenne hogy ott hagyom az autót és ad egy újat
-
tresh
addikt
Estét Urak,
Na ma megkergettem az m1-en(Pest-Győr) kicsit a röncit tetszett neki, gumik is nagyon jól viselkedtek...elégedett vagyok vele>>>jól összeraktam Most már csak a hátsó fékeimet kéne "karban" tartani és kész vagyok..de az a baj hogy már szemezgetek az utódjával pedig most lesz 100%-os a gép mind1 valaki év vége felé nagyon jól fog járni ha minden jól megy meló terén mert akkor cserés lesz a drága
-
tresh
addikt
válasz rob210 #20109 üzenetére
Igen nekem is ez a nagy dilemmám..bár az utódja se kérdéses hogy csak m1 lehet és akkor ph1 2.0 16v coupe..tegnap sétálgattam kicsit és egy ilyen szépség kacsingatott rám:
Lehet velem van a baj de ez a forma hát nagyom meg fogott körül járkáltam hát fájó szível hagytam ott mert asszony már rágta a fülem hogy menjünk tovább Az a baj hogy ő is tudja hogy nem bírok magammal és vagy lecseréljük egy ilyenre vagy az enyémbe pattan át a cucc.. amúgy találtam olyan órát ami a m1 be van fogyi mérős és beszéltem barátommal ő is megerősítette hogy mivel az ecu ugyan az tudni fogja az enyém is kezelni. Egy a baj mérföldes a cucc -
tresh
addikt
Uram,
Az hogy ránézésre jó lehet azt jelenti 15 éve benne van a gyári ergo ideje mindet cserélni és akkor a menete:
1. kiveszed az izzót foglalatostul
2. órás kicsi csavarhúzó elővesz..
3.
4. a képen jelölt helyen két oldalt bedugod alá finoman az órás csavarhúzót és elkezded felfelé mind két oldalon feszíteni ( hogy ne pattanjon el a a kis fém rész ami a foglalatba van az egész műveletet egy zacsiba csináld..mert ha elpattan a zsacsiba marad)
5. visszatesz a fém foglalat bele az izzó és mehet vissza helyéreAkkor pár tanács: ha már csinálod csináld meg a sz összes izzóval mint én.. láttad az eredményét. Türelmesen nem 5 perces művele..ha ezek után sem világít akkor a csatik vezetékeit nézném meg nincsenek e megtörve.
-
tresh
addikt
Most így hirtelen talán azt próbálnám meg hogy lenulláznám az ecu-t aksi saru le pihi új óra be majd utána 1-2 óra és mehet vissza rá a nafta hátha csak az ecu szarakodik..haverom coupejában is volt óra csere igaz neki nehezebben akarta az igazságot de ez segített rajta Nem biztos hogy jó lesz csak tipp.. ha ez után se megy meg kéne nézni a jeladó kábele meg van e ami a fordszám.mérőnek adja a jelet.
-
tresh
addikt
Akku saru le>>óra csoport beszerel >>1-2 óra és vissza az akku saru.
De ahogy elnézzem a jobb oldali csatidnál kevesebb vezeték van és szerintem ez felelős a fordulatszámmérőért:
itt több van mint neked ha jól láttam a képeden.
Ecu-d tuti tudja max be kell kábelezni jó műszerész megoldja
De ne nekem legyen igazam
ráadásul ez a kép azt hiszem pont robéról készült tehát neki valószínűleg ezért megy
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz SocketA #20158 üzenetére
Attól függ ha gyári ajtó megy fel a helyére a szervizbe és normálisan fényezik (szkeptikus vagyok ergo kétlem) akkor a rönócsinálja meg. De ha van tuti fényező/lakatos aki tényleg úgy csinálja meg hogy megszólal akkor én azt választanám ugyan is egy elem lefújása ha tényleg profi munka 30k az ajtó se hinném hogy több
giigz: a jeladótól tán ?
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
by Mágus2 : A fordulat jelet a váltóra csavarozott lepke adja, amit cseréltél is ha jól emlékszem. Az nem csak felső holtponti jeladó, hanem fordulat jelet is ad.
by rob:Egyszóval a 8as megy a fordulatszám mérőre aminek mind a 7 szála az ecuba megy.
A jelet meg a felső holtponti jeladó generálja csak úgy mint a befecskendezési pontot is.
Tulajdonképpen egy impulzus amit az ecu alakít át ahogy írtad is.Na elég egyértelmű meg kell nézni hogy a FHJtól meg egy "drót" ecuba ha igen (szerintem tuti) akkor csak az ecuból kell kihúzni azt a szálat
(#20163) SocketA: Garanciát adnak a rönóék? ha igen és csak a rozsda végett akarsz matekolni akkor inkább vidd oda de ha csak garanciát vállalnak rá és hibátlan lesz az ajtó..
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz SocketA #20173 üzenetére
Igen, de ismétlem magam csak gyári ajtót szabad venni bontottan is és szak ember fényezte aki leszedi a régi festéket ha kell lemezig és újra alapozza festi lakkozza. Lehet drága lesz mondjuk a 30k anyag+munkadíja de minőség és ha jó a fényező a színnel és a réteg vastagsággal se lesz gond és nem fog leperegni rohadni az ajtó
-
tresh
addikt
én ezt nem értem miért ilyen olcsók Nem hiszem el hogy ennyivel rosszabb lenne egy cliotól.. komolyan már lassan megbarátkozok evvel a formával ennyiért turbódénes nagyon jó vétel
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
Nekem is van bal hátul egy ilyenem szintén valami parkoló zsonglőr csinálta(tesco)..párszor k.anyáztam remélem csuklott és itt befejeztem a történetet mert több idő utána járni és megkeresni stb mint ha nagyon zavar és lefújod..nem rossz indulatból mondom de megcsináltatod és x idő múlva fog újra egy ilyen fogadni az autódon mert a sok kretén nem tud parkolni..mondjuk ha vezetni se tudnak akkor nem tudom mit vár tőlük az ember..
(#20219) ThodEE: 60literes a tank a visszajelző meg tuti csal szal km alapján számolj és rögtön kiderül menni van a tankba De ha kattanásig tankoltad akkor bizony 60 liter közeli benya mennyiségnek kellene benne lennie
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
valakit ez 3k ért jó vétel ha moddingolni akar
-
tresh
addikt
Na ma megjött az új kulcsház a röncikéhez ennyiért bagó volt és végre szépen néz ki .Majd teszek fel képet hátha valakinek hasonló kell.
-
tresh
addikt
válasz rob210 #20289 üzenetére
És az autók azért rossz állapotúak mert nem szakszerviz végzi a javítást? Nem is azért mert a többség sz@rik rá és csak hajtja még szét nem hullik alatta Bármelyik márkaszerviznek meg mutatnám hogy néz ki egy korrekt munka ami pl az én kezem alól megy ki és azt ami az övékből (az már meg csak mellékes hogy fele annyiért oldom meg minőségibb alkatrészekkel) .. tuti van jó márka szerviz de én egyet se ismerek..és a ha fizetnének se vinném oda az autóm
-
tresh
addikt
válasz rob210 #20291 üzenetére
Igen bocsi el is felejtettem mondani.. azt mondta minden megoldható de egy látni kell kettő lehet hogy csak fél órás művel lehet hogy 1-2 napos.. az meg ugye azért már nem olcsó mulatság mert az autó áll (főleg ha használati eszköz). A probléma amúgy nem ismeretlen dolog neki de konkrét dolgot nem akart mondani se ár se idő terén mert bármi lehet
-
tresh
addikt
válasz imyourfriend #20302 üzenetére
Nem rossz bár 1.5 dci vel talán a clio-t tudnám elképzelni ha nagyon fontos lenen a fogyasztás/fenntartás. De én már megszoktam a benyát és elfogadtam hogy kb 7 litert eszik bőven jó nekem..bár ha összejönne egy 2.0lieters rönci kíváncsi lennék mennyit enne
-
tresh
addikt
válasz imyourfriend #20305 üzenetére
azért a 2.liter benya kb 10 et eszik
nekem a következő csak is 2.0 16v (150LE) coupe megane 1 lehet próbálom maga mindig meg győzni hogy ott a laguna stb stb de egyik se tetszik ennyire. Így most várok türelemmel hogy legyen egy használható példány belőle aztán lecsapok rá vagy is remélem de majd csak év vége felé
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Laraxior #20328 üzenetére
ha szakadt a vezeték vagy egyik gyújtó trafó néha rosszalkodik simán lehet alapjárati gond is (nálam pl igen sokat segített a csere / az más kérdés hogy be is döglött ) Vagy a másik dolog ami hirtelen eszembe jutott hogy az automatikus szívató túl sokáig marad rajta vagy folyton és akkor a fogyasztás is érthető hogy sok
(#20326) giigz:Ja örök életű csak nem a fos sagem meg valeo páros ahogy előbbi nálam is behalt
(#20327) eTrade: jó kis iromány a 16 voltosokhoz de 8v-nél ennél is egyszerűbb lekapni és kitisztítani is
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz rob210 #20333 üzenetére
bazd tényleg elfelejtettem hogy nálatok 1 trafós a móka (amúgy alapjárati ingadozást és egyeletlen járást tud okozni persze nem a ti esetetekbe )
Nem mellesleg és mindent darabokra szednék és kitakarítanám beállítanám ahogy írtad. Mondjuk az nem egy szar dolog hogy állítható az alapjárat 1.6 8v nál már ilyen nincs
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Most kezdik árulni Európában a Hisense új Mini LED tévéjét
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Politika
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Mobil flották
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs