- Ősszel jönnek az új Intel chipek
- Milyen hangkártyát vegyek?
- OLED TV topic
- Milyen monitort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Milyen asztali médialejátszót?
- Alacsony profilú RX 6400 az ASRocktól
- Philips 27B1U5601H: sokoldalú monitor irodába és tanulásra
- Vezeték nélküli fülhallgatók
Hirdetés
-
Három hónap hajlíthatóval (de most macskák helyett Mazdák)
ma Negyedév eltelt, mióta letettem az iPhone-t. Jól bírom, csak egyszer viszketett a bőröm alatt.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mynames
senior tag
válasz Füge007 #1694 üzenetére
Akkor neked alap moci (65le)+intercooler (15le)+nagyobb befecskendezési nyomás. sirály.
Azért 120lóval már nagyot léphet...mennyi a vége pályán, ami tartósan nem fáj neki?
Nálam 140 fölött megjön az étvágya a vasnak és kezd zavaróan zajos lenni.Én már nézegettem az angol ebay-t, ott is volt olcsóbbért emlékeim szerint a 4-es csomag vmi Ł 450 körül volt. az is jó ár. A kintről az nálad mit jelentett?
-
-
AMD Power
titán
válasz Füge007 #1794 üzenetére
Én szerintem ezt fogom csinálni. 2-3 tankolás után egy ilyen adalék.
Castrol Magnatec Dieselt használok az azért elég jó. Jövő nyáron ha lejár az egy év akkor újra csere. 10000km úgyse rakok egy év alatt a kocsiba.
Szerintem....
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_samsung_watch_active_2_44mm_acel_hazas_okoso/friss.html
-
nemma
addikt
válasz Füge007 #1865 üzenetére
Nekem nincs vele semmi bajom, magamnak nem vennék, de kell ilyen is.
Az pedig, hogy sok twingóst veszt el ezzel a Renault, szerintem hülyeség, így is sokan fogják venni, és olyan miatt bosszankodni, hogy más lett, szerintem nem érdemes.
Ennyi erővel az első Mégane-nal is sok márkabuzit elvesztettek, akiknek 19-esük volt, mert vacakabb volt a motor és nem volt olyan szögletes. Szerintem tökre nézőpont kérdése, lehet, hogy épp ezzel a formával most még olyan embereknek is megtetszik, akik a Twingo-ra eddig rá sem bírtak nézni.Viszont kicsit lehetnétek elfogultabbak, nézzétek a kocsi orrán lévő jelet! Mi kell még?
-
Ebit
addikt
válasz Füge007 #2059 üzenetére
Elméletileg, mindegyik autóhóz van egy " kisérő lap", amit új autó esetében, rögziteni kellene a problémákat, sérüléseket,és a tulajnak át kellene adni.
Az átadás előtti tárolás körülményei,is problémásak,Budaörsnél, több száz autó /Ford, Nissan, Suzuki,Skoda/ áll a szabad ég alatt. -
Louies
tag
válasz Füge007 #2143 üzenetére
találtam használtan olyan 50k körül mennek gumival(igaz a gumi elég trééé rajta).
Nekem a 14" alu nagyon jól fekszik. csak váltásnak kellene egy 15"nyárárá. ÁS gyári 5külöset szeretnék.
Várom további tapasztalatokat....''Okos ember leírja, ha érdekeset hall, a buta nem, mert azt hiszi, meg tudja jegyezni.''
-
Ebit
addikt
válasz Füge007 #2159 üzenetére
Twingót látják a legkevésbé, ő szinte csak kötelező szervízen, illetve ha törik. Sajna a többi típus gyakran látott vendég. Az új modellek esetében jelentős javulást várnak a fúzió eredményeként, a szervízes ismerőseim szerint a Japán mérnökök munkája már érződik a kocsikon, futómű, váltó, motor.
Szerintem a twingo esetében, általában alacsonyabb a futásteljesitmény, valamint a felszereltség.
Japán mérnökök..? Ők vették át az általad irt egységeket a nissanhoz.
-
Ebit
addikt
válasz Füge007 #2161 üzenetére
Én nagyon sok Renöt /főleg Cliót, és Thaliat/ ismerek, amiknél ugyanez a helyzet, a kopó, és kőtelezően cserélendő alkatrészeken kivül, nincs velük, más probléma.
A lényeg, hogy mindig más nemzet, márka tud valamit jobban megtervezni, legyártani, ez a helyzet jelenleg az 1.5 dci különbözö verzióival. Érdekes modon korábban a japánoknak pl Isuzu voltak jó diesel motorjai, amit több európai gyártó is átvett, egy biztos a kooperáció mindenki számára előnyős.
-
mynames
senior tag
válasz Füge007 #2159 üzenetére
Clio 2-n láttam már 205/45-is, annál durvább nem is megy fel. Na azért amit irtál azért nem érdemes itthonra drága felnit venni, én ezt végiggondolván vettem Alessiót, jó az ezekre a szar utakra.
dCi problémák: a teljes nagynyomású rendszer úgy ahogy van. Én újonnan vettem a dcim 5 év lesz nyáron de még csak 43000 kmt termeltem bele, de 90 ezernél kiszállok
[ Szerkesztve ]
-
Ebit
addikt
válasz Füge007 #2170 üzenetére
Renaultosok csinálták, felülírták a programot egy gyári sport programmal,
Szerintem, itt lehetett a probléma, mert a sport verziókban, egyedileg bemért alkatrészeket tesznek be/ tiedén, ha jól emlékszem van töltölevegő- hűtő/
Az átalakitás nélküli befecskendező rendszerrel is előfordulhat probléma,és ilyenkor zsebbe nyúlós tétel.
A vezérlő progi átirását, csak az autó , konkrét fékpadon való átmérése után érdemes megcsináltatni, mintegy optimalizálva a gyártó által, az autóba épitett alkatrészeket.
-
Ebit
addikt
-
Ebit
addikt
válasz Füge007 #2174 üzenetére
Konkrétan az EGR szelepet rendszeresen tisztitani kell/kiszerelve, kémiailag,mechanikusan/ + üzemanyagrendszer tisztitó de amikor szakadt, kuka.
Progi részét értettem,de a fékpadi bemérés gondolom kimaradt, és az Rs-nél , nem csak ott variálnak.
A végnyomás a II-es verziónál, inkább 1400 bar főleg a 80-as és 100 Le verziónál, hogy a meghibásodás szerintem nem jellemző a befecskendező részre,de előfordulhat, mert komoly teljesitmény határon üzemel.
-
Ebit
addikt
válasz Füge007 #2177 üzenetére
Kúlőnbséget érezhetsz elég kicsitt változtatni a turbónyomáson, végnyomáson, amiről én beszélek, az a motor optimalizáció, az egyedi konkrét autóhóz irt progi, ahol szerkezeti részek bemérésével, keréken mért teljesitménnyel /előtte-utánna/, valamint emisszió figyeléssel végzik.
Én egy alap 65 Le dci-t használok, és szerintem gyári állapotában is korrekt.
A leszakadás is előfordulhat, de az elektromos szakadást értettem.
[ Szerkesztve ]
-
Louies
tag
válasz Füge007 #2231 üzenetére
Nekem is így kezdődőt.
Itt megtalálsz mindent. A PDF file nagyon hasznos amikor már kezedben a motor. Nézd a képeket és ne agodj lehet nem ugyanaz a te villanymotorod, de az elve ugyanolyan és ez a tutorial jó hozzá. Nekem sikerült. 1óra alatt megcsináltam.''Okos ember leírja, ha érdekeset hall, a buta nem, mert azt hiszi, meg tudja jegyezni.''
-
mynames
senior tag
válasz Füge007 #2454 üzenetére
Most nem hasonlítgatás meg semmi, de mikor Skóciában voltam az invernessi Ness-motors Renaultnál ott valahogy senki nem akart átb@szni...még a kinti Lagunámmal voltam ott, mindennek megvolt az ára, drágább is volt mint itthon, de a korm.összekötő cseréhez nem kellett féktisztító... ...de hát ezért is tart MO ott ahol most tart...
-
ABE
őstag
válasz Füge007 #2501 üzenetére
Ez egyértelmű, hogy a dízel csak hosszú távon tudja összköltségben lenyomni a benzinest. Viszont az valahol elgondolkodtató, hogy bármikot beüthet a ménkű, amire tartalékolni kell... Na de nem flame keltés a célom, benzinesnek és dízelnek is megvan a maga előnye/hátránya.
-
ABE
őstag
válasz Füge007 #2505 üzenetére
Persze-persze, bármelyik autónál előjöhet drága hiba. Ha más nem, hát az elektronika be tud halni. A nagy futásteljesítményhez persze az is hozzátartozik, hogy ha valakinek az autó munkaeszköz, akkor nem szabad kiesnie a forgalomból. De ha tényleg sokat kéne menni, én sem vetném meg a dízelt. Próbáltam már kis és nagy dízelt is, erőset és gyengét, de valahogy nekem mégis a benzines adja a több élményt. Csajom mindig meg is szól amikor a szívódízel 2-es Golfját vezetem, hogy ez nem benzines, minek pörgetem. Ilyenkor azt válaszolom neki, hogy valakinek ki is kell kokszolnia a motort.
-
AMD Power
titán
-
AMD Power
titán
válasz Füge007 #2884 üzenetére
GOD nem így gondolja....
Shell V-Power: Emelt cetánszám, csökkentett kéntartalom, némi adalékkal. Az egyetlen nem magyarországon előállított prémium-Diesel, ezt nem itthon állítják elő. Ez a győztes, a legjobb fogyasztáscsökkentő és teljesítménynövelő hatása ennek van, bár visszatartó erejű lehet az ára, amely a legmagasabb a kategóriában.
Én egyikőtök véleményét se vonom kétségbe. Nincs összehasonlítási alapom.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_samsung_watch_active_2_44mm_acel_hazas_okoso/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz Füge007 #2984 üzenetére
Tudom tudom... Bátyám a 89-s Peugeot 309-el is volt Horvátban.. tavaly és tavaly előtt meg a szintén 16 éves Toledojával volt kint... tavaly 2 hét alatt 3000km ment vele.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_samsung_watch_active_2_44mm_acel_hazas_okoso/friss.html
-
Lejszi
senior tag
válasz Füge007 #2999 üzenetére
tudtam h vkitol megkapom höhö
az az igazsag hogy ez egy nagyon jo lehetoseg volt ez az auto es en eltem vele.
1,3-ért sikerult hozza jutnom
1,4 8V
dupla digit klima, multi kormany, sok sok extra minden szir szar van benneaz ilyen felszereltsegu auto 1,6-1,8 ért mennek. 2006 dec-i.
-
tibi666
senior tag
válasz Füge007 #3205 üzenetére
semmi erős nem volt benne, csak a színtiszta igazság.
majd ha nem tudsz megállni a gagyi gumijaiddal, kicsit többe fog kerülni a játék.ez a kint felejtett táblás dolog is urban legend kategóriába kezd átmenni szerintem.
én évente legalább 30 ezer km-t vezetek, de nem találkozok ilyesmivel.[ Szerkesztve ]