Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Krystal_s

    addikt

    Egy mobilnetnél mi számít gyenge jelerősségnek? Mi az az érték, ami stabilnak és jónak mondható?
    2,5 - 3 km távra a toronytól vidéki részen, ahol nincs túlterhelés, emeleten elhelyezett Yettel Router (ZTE) és mind a 3 led világít, a menüben 5 vonal az erősségnél, vagy 4, a dBm 90-100 közötti jónak számít, vagy még így is lehet azt mondani rá, hogy gyenge?
    4G ECIO/SINR mennyire számít?
    Ezek milyen értékek?

    Már nem csak telefonon lett megkérdezve, hibának bejelentve, hanem írásban (részletesen leírtam mindent) is kértük nézzenek utána mi a gond, amiért ledobálja a sávokat és magától egyáltalán nem kapcsolódik vissza. Állítottak-e valamit stb., 2 hete 3 sáv helyett már csak max 2-re csatlakozik, de este 11 után és reggel 6-7 körül (van, amikor 1-2 napig nem) ledobja és a B8 marad, amivel nem lehet netezni.
    Állítólag itt nincs éjszakai korlátozás. Nálunk egész nap 2 sávra (korábban 3-ra) kapcsolódik akkor is, ha senki nincs a gépeknél. Nem szabályozza le és majd vissza, ha szükség lenne. Amikor ledobja a sávokat, akkor akármit indítva sem csatlakozik vissza magától még egy sávra, hogy használható legyen.
    Van itt olyan, akinél ez így működik és naponta forgatja a Routert, hogy jó legyen?
    Jó lenne valahogy kideríteni központi hiba van, vagy a Routert kellene cserélni, de szerelő nélkül ezt egy felhasználó hogyan tudja meg? Persze akinél be sem kapcsol az egyértelmű, de ha csak vmi antenna gond van?
    Sajnos mivel már nincs szerelőjük, akit ki lehetne hívni, vagy csak beszélni lehetne vele....
    az új Otthon Net óta mindig az a válasz, hogy azért volt a 3 hónap próba. Vagy megoldod, vagy vidd vissza... De előfizetés közben is lehetnek eszköz, vagy akármilyen problémák, olyankor mi van? :F

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák