Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rossifumi46

    csendes tag

    Helyzet a következő:
    vásároltam 17500ft értékben a kedves eladónak átutaltam a pénzt 09.02-án (múlt hét kedd)
    pénteken kaptam egy mailt hogy a futárcég (trustfutar) hétfőn hozza a csomagot. hétfőn kaptam
    egy emailt hogy szedán ma 09.10 én hozzák csomagot ma sem kaptam meg.
    ez eladó tanácsolta hogy vegyem fel a kapcsolatot a futárcéggel akinek csak egy email címe van azt is az eladótól kaptam. semmilyen infót nem találtam a neten erről a cégről.

    jó irtam egy mailt a "futárcégnek". azt mondták hogy ők próbáltak hívni ma de nem vettem fel a telefon.
    nos ez nem igaz mert 0 nemfogadott hívásom volt ma, senkivel nem beszéltem 1 percnél hosszabban
    és a hívásvárakoztatás is be van kapcsolva.
    jó nembaj azt írták a mai nap megint kifogják hozni a csomagot. nem hozták. újabb email,
    válasz: technikai próblámájuk van nem tudják mikor hozzák.

    kicsit már ideges vagyok. írtam az eladónak hogyha holnap sem kapom meg a csomagot akkor utalja vissza a pénzt a csomagot meg kérje vissza a futárcégtől ha megvan még egyátalán.

    ő erre azt felelte hogy ő nem kérheti vissza a futárcégtől a csomagom mert nekem van jogom hozzá mert az enyém. az a probléma hogy semilyen papirom nincs róla + semmi elérhetősége nincs a cégnek.
    kértem az eladót hogy küldje át a papírt amit kitöltött a csomag átadásakor a futárcégnek.

    nem küldete még át de állítóla fogja.

    szte,m itt érik egy átbaszás vagy valami.

    Mit lehet tenni ilyen esetben?

  • Rossifumi46

    csendes tag

    válasz raziel01 #1478 üzenetére

    Ebből valószínűleg feljelentés lesz amit még ma megfogok tenni.
    erre a címre mehet emyilben?
    police@bm.gov.hu

Új hozzászólás Aktív témák