Hirdetés
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Elengedheti a köztes generációkat az Intel
- Vezetékes FEJhallgatók
- Házimozi belépő szinten
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Házimozi haladó szinten
- Ajánlatott tett a Qualcomm az Intelért?
Hirdetés
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
Amazon Fire TV Stick 4K Max
lo A Müncheni Országos Bíróság helybenhagyta a Nokia keresetét. A panasz szerint jogsértést követett el az Amazon. mert...
-
Elengedheti a köztes generációkat az Intel
ph Sok mérnöki erőforrást lekötnek a frissítések, miközben sokat nem raknak hozzá a meglévő platformokhoz.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
válasz AndrewTdi #39067 üzenetére
A kipu "szele" önmagában majdnem hanyattlökött minket.
A hangot meg hadd ne mondjam, "szabad füllel" milyen...
(Mondanám, de... nem tudom. Üt. Durva. Leírhatatlan, na...)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Na akkor most már a gépnél, így kicsit hosszabban is írhatok.
Először is köszönöm a lehetőséget! Tényleg élmény volt!
Olyasmi volt a Nexust vezetni, mint anno az 500-as tanulómotort.
Azzal az "apró", ám nem elhanyagolható különbséggel, hogy azt
sosem nyeleztem le, és nem is húzattam ki 120-130-ig...
Most meg ez olyan természetesnek tűnt. Lejtőn amúgy a Maja
is megfutotta most kb. a 120-at, be is villant a fordulatszámjelzőn
a piros, de nem volt időm megnézni, hogy mennyi volt pontosan...
Ja és a hang. Az valami eszméletlen. Rajta ülve, füldugóval fasza!
Mögötte haladva, füldugó nélkül (!) viszont egy kövér gáz már-már
fizikai fájdalmat okoz az emberben. Teszem hozzá, hogy ilyenkor
legtöbbször én is odacsavartam a Majának, de annak dörmögése
max. egy kicsit fokozta a fellépő hangorkánt (már-már belesimult).A hangot leírtam (a leírhatatlant) pár km után milyen a Nexus?
(Figyelem, szubjektív! A Majához hasonlítom: azt nyúzom 3 éve.)
Nagy. Nehéz. Jóval közelebb van egy igazi "nagymotorhoz", mint
a Maja - uis a Maja kicsi (pedig annyira nem), könnyű döntögetni,
viszonylag kicsi a súlya is. A Nexust nehezebb "táncba vinni", de
ha egyszer le van döntve, akkor le van döntve: észnél kell lenni!
Habár ezt nem nagyon tesztelhettem, mert (jobbára) egyenesben
jöttünk. Ami kanyar volt, az nem tűnt fel. A futómű nagyon penge:
az úthibákon átsuhan, ott, ahol a Maja már szét akar esni.
A fékek brutálisak, főleg az első... A kombi hátsót szokni kell, az
egy kicsit másképp működik. Az első kemény, de nagyon fog, és
jól adagolható: kell is ekkora súlyhoz + tempóhoz. (Furcsa is volt
visszaülni a Majára, és elsőre keresgélni a fék fogáspontját.)Ami nagyon "necc" volt nekem, az az üléspozíció: kerestem rajta
a helyem állandóan. FF mód kizárva - olyan a kasztni kialakítása,
ill. van egy feljebb lévő hely, de az nagyon nem jött ki a lábamhoz,
max. alacsony pilóták rakhatják oda a lábukat, vagy nem tudom...
A műszereket is "kerestem", mert amikor lenéztem, a megszokott
helyen csak a kormány volt (a Maján ott van a km óra, minden): ez
nyilván megszokás kérdése. Ami 10-15 perc alatt nem lehetséges.Megnéztem a csomagtartót is, tényleg pici... A gerincvédő nem
fér bele, mert rövid. A kabátról ne is álmodjak. Tudom - doboz...
(A sisakot épp ezért nem is írom, mert azt én is dobozban tartom:
habár bele lehet rakni a Maja csomagtartójába, de akkor protektor
nuku, mert ütik egymást. Vagy sisak, és más apróságok, vagy az
összes cucc - kivéve sisak. Ma amúgy protektoringben voltam.)Amiben szerintem sokkal jobb a váltós motornál, az a kezessége!
Elveheted a gázt, lesz motorfék, de nem fog blokkolni a kerék, stb.
Húzhatsz egy kövéret neki, de nem lesz burnout menet közben ill.
nem akar kerékre állni se. Az erő egyenletesen jön. Kiszámítható.
Lassú tempónál egy picit seggbe rúg, nagyobb tempónál meg úgy
húz, mint a gőzmozdony. Az ember olyan természetesnek érzi.Kiváló motor! Átmenet lehet a sportmotor és a robogó közt (habár
sportmotoron még nem ültem maradjunk pl. a Kawasaki ER5-nél):
melóba járni mondjuk overkill lenne: pl. jóval óvatosabban kell vele
manőverezni az autók közt, egyrészt a méret, másrészt az "extra
súly" miatt. Persze ez is olyan, hogy meg kell / meg lehet szokni.
A tükör picike, nagy a holttere. Sokszor keresnem kellett, hogy a
Maja (AndrewTdi-vel a nyergében) hol a fenében van? S nem azért,
mert lenyeleztem a Nexust, s otthagytam, hanem a holttérben volt.
(A Majának bumszlibbak a tükrei, cserébe kisebb benne a holttér.)Mit hagytam ki? Nem sok mindent lehet megtudni egy motorról
ilyen rövid szakaszon, rövid idő alatt. Így lehet, hogy a fentiek egy
része hosszabb távon irreleváns. Zárszónak Barátnőm kérdése:
"Ez egy robogó?" Hát igen. Nem annak néz ki. Durva, na![ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz runner 125 #39079 üzenetére
Nem. Pont azokért, amiket kvázi negatívumként leírtam.
Melóba bejárni túl nagy, túl nehéz, túl erős. Na jó, a túl erős
nem igaz: pont jól oda lehetne pörkölni a kekec autósoknak.
A legnagyobb bánatom az üléspozíció, és a csomagtartó.Bár a 400-as Maja (alias fotelrobogó) sem sokkal esélyesebb,
bár azt (még) nem próbáltam... Tuti jól megy, tutira pakolható,
de az is nagy, és az is nehéz -> tuti nem városba találták ki...
(Ha többet országutaznék, vagy esetleg rákapnék a túrázásra,
neadjisten Barátnőm is fel akarna ülni mögém, akkor talán.)Szerk: olyannyira nem túl erős, hogy a Majából sok esetben
hiányzik jó pár "paci" a komolyabb meginduláshoz, sávváltás
esetén a megfelelő helyre való beugráshoz. (A Nexus ezeket
a szitukat röhögve lekezeli.) Az más kérdés, hogy ha ezzel a
dobbal húz az ember egy kövéret, nincs autós, aki elkezdene
emberkedni. Első reakciója a szívroham, a második a félre
az útból! Aztán mire felocsúdna, hogy mi volt ez, már késő...A Majába nem lehetne kérni a Nexus blokkját + futóművét?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz runner 125 #39081 üzenetére
Élményrobogó.
Abszolúte. Nem egy reggel felkelek, és bepöfögök a melóba stílusú gép.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz SzlobiG #39074 üzenetére
Kívülről. És főleg nagy gázra. Füldugóval, rajta ülve szuper! (Kicsi
gázzal gurult előttem AndrewTdi: simán bírható? Odahúzott: hú vazze!)Most mesélhetném, hogy az Intruderes csóka hogyan nézett. Vagy az
út mentén álló busz sofőrje hogyan / miért fogta be látványosan a fülét
a Rákóczi úton. De ilyen értelemben leírhatatlan... Hallani kell. Élőben.Amúgy igen. A tompítójával elvileg az a baj, hogy nem fojt annyit, mint
a 4Road tompítója teszi a Maján, szóval nem lesz tőle sokkal halkabb:
meg is mutattam AndrewTdinek a mélygarázsban, hogy (visszadobtam
a tompítót) tompítóval a 4Road "semmi". Mint egy gyári dob. Csak egy
picit mélyebb. Ehhez képest a Nexuson az SBK dob tompítóval is egy
légkalapács (ez a jó hasonlat), csak akkor kevésbé mély a hangja.
(Akkor meg már inkább legyen mély, ha már úgy is baromi hangos.)De majd legközelebb, ha szervezünk valamit többen, és Andrewnál ott
lesz a tompító, meghallgatjuk a különbséget. Kíváncsi vagyok rá.Szerk: egyébként forró dobból ne akarjatok hangtompítót kiszerelni.
Befelé mehet, mert akkor a tompító hideg, könnyedén a helyére megy,
és nem éget meg semmi. Kifelé picit necces a történet. Direkt vártam:
nem is tűnt forrónak. A külső vége. A másik vége meg megolvasztotta
a zacsit, amibe raktam + megégette a kezem, amikor belőle kivettem.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Kolondrum #39086 üzenetére
Mit szeretnél tudni? AndrewTdi: az a megcsúszás elég vagány volt.
Azt hittem így szoktál elindulni (mint a Magnum a Ferrarival a főcímben).
És az a talaj még nem is olyan csúszós, mint a cégnél a frissen festett.wolfnet: már a Nexust, vagy a Maját? Össze kell futni, s részemről mehet
egy csere. Ha meg többen vagyunk, akkor több a variációs lehetőség...[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz AndrewTdi #39091 üzenetére
Na, összeomlott a böngésző. Oda a HSZ-em.
A lényeg akkor rövidebben: jó a füldugó, városon
kívül biztosan használom majd, de városon belül
nem akkora a tempó (<80), hogy feltétlen kelljen.
Esetleg, ha a tompító nélkül megyek. Vagy ha az
Egér úton (100 körül): szélzaj ellen is kiváló.
Ja és jóval olcsóbb, mint egy Schuberth sisak.Ellenben ha közös gurulás van, akkor kötelező!
Függetlenül attól, hogy hova megyünk. Ez van.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Kolondrum #39127 üzenetére
De utálom én ezt a mondást... Olyan, mintha azt mondanánk,
hogy az automata váltós autó az nem autó. Akkor mégis mi?
Aki ezt mondja, annak eszébe a lekisebb "csettegő" jut csak?
Főnököm mondta, hogy (idézem): "Mopedre sportkipufogót?"
A Maja nem moped: motorkerékpár. Rendszámos. Automata.Vagy ott a Nexus. Nagy, nehéz, közben megy mint a disznó.
Most akkor nem motor? Robogó... CVT. Közben vezetni más:
nem a váltogatás teszi a motorozást. A tempós haladás az
élmény, amit a legtöbb motoros keres. Azt meg nagyon tudja.Tesód rosszul fogalmazta: a segédmotorkerékpár nem motor,
hajtáslánctól függetlenül. (Hiszen miért csinálna A2 jogsit, ha
segédmotorkerékpárra a B is jó? Pont azért: nem olyat akar...)
Ezt most minden rosszindulat nélkül mondom: így logikus...Egyébként tényleg ez lehet a fejekben. Nővérem barátnője azt
mondta a SYM-re, hogy "úgy néz ki, mint egy nagy robogó".
Gondolom azért, mert a robogó szóval egy formát azonosított.
Amúgy felvilágosítottam, hogy azért néz ki úgy, mert AZ.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Kolondrum #39136 üzenetére
Nem teljesen értem, amit írsz: igen, papíron van a motorkerékpár
meg a segédmotoros* kerékpár... Ha tesód 50-es motort akarna,
akkor nem menne A2 jogsira (elég lenne a B jogsi a vezetéséhez).
Szerintem ennyi áll a mondása mögött... Vagy csak mástól is ezt
hallotta, nem tudom. De biztos bele lehet úgy nyúlni, hogy alázza
a Nexust is. Ha már itt pedzegeted, hogy a Maját simán: mutasd!
Legyen kényelmes, pakolható, fogyasszon 4L alatt, és álljon meg,
ha kell. Hiába raksz akár nitrót is a Roxiba: az csak gyorsulás.
26 évesen illene komplexebben látni, mint a végsebesség hajsza.*: nem kell magyarázni, hogy egy (szénné) tuningolt 50-es hogy
megy, mert nem ez volt a kérdés. Papíron akkor is 50: utast nem
vihetsz, stb. Ha vki hajtáslánc alapján akar robogókat "leszólni",
az nagyon nincs képben. Pedig sokan ezt teszik, ami baromság.Csak ennyit akartam mondani. Lehet, hogy tesódnak a Nexus se
kéne, vagy egy 650-es Burgi, vagy egy T-Max, esetleg GP-800: ő
tudja, hogy mit értett az alatt, hogy "a robogó" nem motor.Ui: én a Majába kérném a Nexus blokkját+futóművét. Köszönöm.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Az amúgy mennyire közismert itt, hogy a 650-es Burgin van manuális "váltó"?
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
-
DigitXT
nagyúr
válasz Brogyi #39168 üzenetére
Én nem tudtam. Mit kell még tudni a régi X9-ről? SymbianOS kérdezte, hogy miért ikyen olcsó? Őszintén megmondva fogalmam sincs. Talán mert régi. Lehet, hogy a szöveg is részben kamu. Passz. Amúgy szimpatikus gép, talán rá tudnátok beszélni. Bár lebeszélni könnyebben. Egyszer mondjuk szívesen kipróbálnám ezt (ilyet) is. Vásárlás előtt.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Brogyi #39175 üzenetére
Szerintem régebben már olvastam, de most is tetszett.
Ez alapján a 400-as Maja nem lenne rossz választás...
De azért kíváncsi lennék egy újabb X9 tesztjére is.Mosquito34: nem, a felsoroltakat inkább kihagynám...
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz wolfnet #39188 üzenetére
Ha 40 körül nézegetsz, abból már lehet minőséget is találni...
Ha meg picit még dobsz rá, egy Nolan N103 sem elérhetetlen.Szerk: mondjuk abba a Bluetooth headset (ha ez a szempont),
kb. még 40 rugó, úgy meg nem egy ár/érték bajnok megoldás.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz canniball #39191 üzenetére
Bérelni tervez egy napra, mert tanulóként nem tekerheti a szarvát kedvére.
Ez egyébként egy teljesen jó gondolat. (Minél többet próbál ki, annál jobb.)
Bár tudom, hogy Te is épp motort keresel, és ezt mondják, közben meg azt
is "bevallják" sokan, hogy kinézetre vettek motort, "szerelemből", lol.Szerk: a fenébe már, mobilon túl lassan gépelek, így megelőzte(te)k...
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Kolondrum #39195 üzenetére
Sokba. Ha visszaolvasol+rákeresel sokat írtunk róla.
Én pl. azért, mert a Maja is így kapott rendszámot.
Azóta sokminden változott, pl. kisebb(!) lett a regadó,
más dolgok meg maradtak: drága műszaki, több nap
ügyintézés, ill. utánajárás. Ha ráérsz, spórolhatsz, ha
viszont nem, akkor jó pénzért erre szakosodott cégek
intézkednek helyetted. De az még (pluszban) ~30K...AndrewTdi: a hangtompító lényegi alkatrészei?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz AndrewTdi #39200 üzenetére
Ha ez igaz, akkor telibe... (Kíváncsi vagyok, mit tud.)
Szerk: nézem a linket, és tényleg, lol. Majd próbáljátok ki.
Szerk: ja, akkor nem is nagyon kell biztatni a szerelésre. Hajrá![ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz AndrewTdi #39206 üzenetére
És mind a két alkatrész oda való volt? Nagyon halk biztos nem lesz,
de nem is az a cél: ha nem ordít annyira kövér gázra, már eredmény.
Álló helyzetben, pici gázra valóban nem nagyon lehet megítélni.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Kolondrum #39210 üzenetére
Kaució: lerakod a 100K-t és elviszed a motort. Mikor visszahozod,
nincs rajta semmi gebasz, nem borítottad meg, visszakapod. Ha
megtörted, akkor kalkulálnak javítási költséget, azt levonják belőle,
s a maradékot kapod vissza. Ha idáig tiszta volt, akkor mi a gond?
Nem tudsz lerakni 100K-t KP-ban? Nade >700K-s gépeket nézel...
Előbb-utóbb csak a kezedben kell legyen egy combosabb összeg.
(Legkésőbb, amikor elvitték a Roxot. A beszámítás nem neked jó.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz vaksi8 #39221 üzenetére
Szerintem még nem tudja, mi a "stílusa". (Már a motorozásban.)
Ahhoz azért ki kell próbálni ezt-azt, hogy kialakuljon mi a preferált.
Persze lehet kvázi-vakon is választani: vagy bejön, vagy nem.
Hozzámvágnának egy Burgit? Nem tiltakoznék! Ha viszont le kéne
perkálnom érte 7-800K-t, azért kipróbálnám előtte a 400-as Maját
IS, meg még pár gépet, ami szóba jöhet. (A legfontosabb kérdés
talán, hogy mire kell a motor? Hol és hogyan lenne használva stb.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bitpalace #39262 üzenetére
Nem annyira az ereje bitang, azt a gázzal le tudod kezelni.
A súlya és a feelingje, ami necc lehet egy kis robogó után.
Sokkal inkább hajaz egy nagymotorra, mint egy robogóra:
ha azzal elboldogulsz, már nem para. Lehet vele lassan is
menni, a fékek meg szintén brutálisak, ha meg kell állni.
Inkább tologatásnál kell vigyázni, mert 200 kg nem viccel.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Azért volt egálban a gyorsulás (többek közt), mert a motor jóval könnyebb:
most mondjam azt, hogy becsülettel nyeleztem a Nexus 500-at (460 ccm)
a piros lámpától, erre pár másodpercig csak ott jött mellettem a kis 180-as
Maja (175 ccm), amiben csak egy varió van. Ennyit tesz közel -40 kg.
Ha feltételezem, hogy AndrewTdi hasonló súlyban van, mint én (~100 kg).Egyébként én nem is vitatkoznék az "értelmén". Nem használati tárgy lett
a motorból, hanem maga a tuningolás volt gondolom az élmény. Ha ennyit
megért a dolog, akkor megérte. (Nem feltétlen anyagilag: úgy biztos nem.)Viszont kiváló példa arra (ill. azoknak), akik fennen hangoztatják, hogy
"csak bele kell nyúlni" egy 50-es motorba, máris 180 "verő" lesz belőle...
Igen. Csak milyen áron? És nyilván nem minden a gyorsulás. Elég fontos
mellé (amit többen írtak), a jó fékek, a jó úttartás, akár a jó fogyasztás is.
Nem beszélve a megbízhatóságról. (Ezekre a legritkább esetben gyúrnak
a tuningolók: szeretnek szerelni, szeretnek tuningolni, rendben van.)12-13 litert evett 100km-en. 0-50km/h-ra 2s alatt gyorsult, 0-80-ra 6s körül.
nem...volt gazdaságos, nem...lehetett vele forgalomban se közlekedni:
Szerk: és ezekhez még annyi, hogy a tankja gondolom kisebb 10 liternél,
így a hatótávolsága is siralmas lehetett. (Nyilván nem volt már szempont.)
Mondjuk kifejezetten gyorsulásért lehet kapni miniatűr benzintankot stb.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz wolfnet #39432 üzenetére
Ez milyen dob? Egész jól szól.
A kipufogó rugó az rezgéscsillapításra van
Szerintem igen. A régi szériás 4Roadnak "egybe"
csöve volt, az újnak meg két darabból áll, rugóval.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz tvse1995 #39480 üzenetére
nem szeretném azt, hogy egy-két hónap motorozás után
Az megvan, hogy jogsi nélkül nagyon nem illik (ennyit) motorozni?már használhatatlanul gyengének érezzem
Az "A" kategóriás jogosítvány (s korlátozott variánsai) jogosítanak
fel az ilyen gépjárművek vezetésére. Haverjaidnak sincs jogsija, s
rendszám nélkül tolják, vagy mi? Ne érts félre! Én hangoztatom a
leginkább, hogy a jogsi csak egy papír - viszont meg kell csinálni.Legyen valami a kezedben, amivel kitörölheted. Kivéve balesetkor,
mert akkor igen súlyosan számítana, hogy se jogsi, se rendszám
se biztosítás. Rád vernek majd mindent. (És a 30+ lovas gépen
azt ne mondd, hogy tök szabályosan fogsz közlekedni.) Tuti nem.Egyfelől persze jó, hogy "gyakorolni" akarsz, bár mint korábban is
írtam, csak a jogsihoz az tök felesleges. Kezdőmotornak meg egy
ilyen kihegyezett mini sportmotor bőven sok -> nem áll össze...Egyébként meg nem biztos, hogy az a jobb tök kezdőként, ha van
annyi erő a segged alatt, hogy bármikor előzhetsz egyet. Könnyen
rá fogsz szokni, ahhoz meg túl sok a barom az utakon. Sajnos.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz tvse1995 #39488 üzenetére
A motorozás jó dolog. Egy DT50-nel, egy Simsonnal, egy robogóval, bármivel. Abban nincs hiba. Azonban meglepne, ha szüleid a leírtak után "engednék", hogy papír nélkül vegyél motort, amit jogsi nélkül vezetnél. Tekintsünk el attól, hogy a B jogsival vezethetsz 5 LE körüli segédmotorokat, mivel a 30 LE nyilván nem ez a kategória, akármit is írtok rá a kamu adásvételire... Az a vicc, hogy még a B jogsi sincs a kézben, de már kockáztatnád engedély nélküli vezetéssel. Tudom én vagyok a vészmadár, és nem lesz baj. Ne legyen! De sajnos nem kizárható, s nem feltétlen rajtad múlik. Én nem mennék bele ebbe a zavaros történetbe. De ez én vagyok 30 évesen. A te életedet te alakítod.
Nekem sem volt különösebb bajom 16 évesen azzal, hogy jogsi nélkül, sisak nélkül, a motoron ketten ülve guruljunk éppen Tatabányán egy DT50 nyergében. Inkább csak izgalmasnak tűnt, hogy ne jöjjön rendőr. Utólag belegondolva elég nagy felelőtlenség volt. Amikor 17,5 évesen meglett a B jogsim, rákövetkező nyáron a nyári munkám bérének nagy részét sisakra költöttem, s utána kizárólag "legálisan" motoroztam. Noha motorom rengeteg ideig nem volt! Engem sem engedtek anno szüleim itt a nagyfaluban motorozni, ráadásul zsetonom sem volt sosem annyi, amíg nem kezdtem dolgozni egyetem végén. 26 évesen korlátlan A jogsi, aztán hadd szóljon. Elegem lett a BKV-ból egy életre. Az már más dolog, hogy aztán nem sikerült 1 éven át rendszámoztatni a 125-ös motoromat (nem kezdtem túl naggyal), így lecseréltem... Azóta is ezzel a 180-assal rohangálok a városban. Tudom, a pénz nagy úr, engem is limitált (és limitál). De azt mondom: gondold ezt végig alaposan... Sokmindent én sem csinálnék már ugyanúgy. Hátha te eleve jobban döntesz...
Btw. ezt a 180 köbcentit már régen kimotoroztam, mégis tisztában vagyok vele, hogy meghalni ezzel is ugyanúgy meg lehet. Ha 100 km/h körül leszállsz bármilyen kétkerekűről, az út széli fák nem kérdezik hány köbcenti volt, végsebesség volt-e, vagy ment volna még, csak a kanyar... Btw. ha attól félsz, hogy talán nem is akarsz majd motorozni, és bukó a 100K-s jogsi, miért nem félsz egy motort megvenni? Az még nagyobb anyagi kockázat, ha nem jön be. Inkább kérd kölcsön a haver gépét, ha odaadja. A jogsi amúgy egy életre szól.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
-
DigitXT
nagyúr
válasz sifu91 #39541 üzenetére
Azt gondolom... De amúgy TE szereltél már ilyesmit?
(Nem úgy van az, hogy lötyög a szíj a tárcsán, aztán jól
átfordul. De mesélni én is el tudok bármi vicceset.)Ha magad láttad is kifordítva, az még mindig lehet attól,
hogy a haverod megszívatott, és kifordította. Pajszer se
kell hozzá csak lekapod a tárcsát, szíj le, móka, vissza...Ui: szerelőhöz azért szoktuk küldeni a kérdezőt, mivel a
távdiagnosztika még mindig nem működik, ráadásul ha
nagyon nem ért hozzá, nagyobb bajt csinál ha belenyúl.Ha viszont te is láttál már ilyet élőben, esetleg szerelted
is a motorodat, akkor a helyén kezelnéd ezt a történetet.
(A stand-up előadókkal sem történik meg sok sztori.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #39551 üzenetére
Én sokat mentem vele gyerekként. De nem is ez a magasított, krosszos kivitel
volt, hanem hagyományosabb kinézetű - endurósabb. Ha szabad ilyet mondani.AndrewTdi: a Vectrix volt abban a nagyrobogó összehasonlító tesztben.
Sokat nem tudtak rajta tesztelni, mert a hatótávolsága igen sz*r. (Lemerült...)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz SzlobiG #39584 üzenetére
Egyébként a Nexuson olyan kicsinek nézne ki... Viszont
hangra lehet, hogy kezelhetőbb lenne, mint az az SBK dob.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz runner 125 #39586 üzenetére
Háde' mondta, hogy nem gyári. Amúgy ez még hasíthat.
400-as blokk egy ilyen kis kasztniban. Kár, hogy kicsi csomagtartó.Szerk: cikk, amit próbált a hirdető linkelni. (250-esben láttam anno...
Nem lehetett felhajtani az ülést eléggé+nem fért be a Pro L2: bukta.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen