- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HP notebook topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Vezetékes FEJhallgatók
- Canon EOS DSLR topic
- Gaming notebook topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Azonnali informatikai kérdések órája
- CH6 Handle a neve a Jonsbo új házának
Hirdetés
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Júniusban a hardverek is vakációra mennek
ph Az asztali gépek mellett monitorok, komponensek, notebook, okosprojektor és flash NAS váltott jegyet a hétvégi kirándulásra.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
czanga
őstag
válasz slayer007 #10316 üzenetére
Mondtam én, hogy félre értem.
Hívtam a Wihrlpool szervizt, ők megadták a létrehozott munkalapszámomat, majd megadták a szervizesük telefonszámát, akit felhívtam, este küldi nekem a tanúsítványt, amit ki kell töltsek. Az edigitalt pedig újra felhívtam emiatt, és mondták, hogy küldjem el nekik postán, és küldik utána a klímát.
Én azért szépen, kulturáltan elmondtam nekik, hogy "hogyan járjanak el innentől", ne legyen több panaszkodó ügyfél, mivel az Wihrpool szerviz ügyfélszolgálatosa is elmondta, hogy ma én vagyok az elmúlt órákban a 30. ügyfél, és eddig 3-4 féle storyt hallottak tőlük, hogy mit csináljon vásárló a rendelés után. Kész vicc.
Szerencsére, mivel gyártói garanciával adják el a készülékeket, bármilyen problémánk van, a Wihrpool-hoz kell forduljunk, nem kell az edigital-al többet vesződni. Remélem.