- Milyen széket vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- ASUS notebook topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Gaming notebook topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Projektor topic
Hirdetés
-
MediaTek lapkával érkezhet a következő Samsung csúcstablet
ma Merőben szokatlan lenne, ha a Samsung nem Qualcomm vagy Exynos szettet használna a prémium termékvonalon, de a Geekbench szerint mégis ez lehet a helyzet a Tab S10+ esetében.
-
Íme a Valorant trófea/achievement listája
gp Nem sokkal a hivatalos bejelentés után máris felbukkantak a megszerezhető eredmények.
-
Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
ph A 2 TB memóriát kezelő modell nem csupán a szemnek kellemes, és USB4 Type-C-ből, 10 GbE LAN-ból, illetve hangkodekből egyaránt kettő van rajta.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lsc
nagyúr
-
neduddki
nagyúr
válasz
N-vidi-A #17887 üzenetére
HI!
a nedcar, a gdi meg a kozvetlen befecskedezest jenti ami mo-n csk hatrany volt
mindjar keresk egy japo szurst:- )udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
!Overdose!
őstag
válasz
N-vidi-A #17887 üzenetére
neduddki válaszolt helyettem. Nekem még mindig inkább Carisma, mint egy 307-es, de a japán minőséget és megbízhatóságot, ne egy Carisma-ban keresd...
A GDI motorok közvetlen befecskendezésűek annak minden előnyével és hátrányával együtt.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
N-vidi-A
őstag
válasz
!Overdose! #17909 üzenetére
Ok, de akkor mi az az autó, amire 10ből 9 ember azt mondja megbízható? Nyilván minden autóban előbb utóbb elromlik ez az, nem hibamentes modellt keres, mert olyan nincs, de lehetőség szerint a legjobban megbízható és bevált modell érdekelné. Melyik lenne ez? Akár Mitsubishi, Opel, vagy mittudomain!
SZERK: GDI szóbe se jön, 1,6 benzines lenne, ha lenne...
[ Szerkesztve ]
Migiri, migiri, úgy ám! :D
-
-
neduddki
nagyúr
HI!
koszi
kozbedn e is megtanatam, valojabn nem volt melelt a gdi /hiszen az micsu vedjegy/ hanem 1.8i neven futott B4184 SM motorkoddaludv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Land
veterán
Sziasztok!
Ezzel a hsz-sal indultam neki az autókeresésnek.
Röviden a Suzuki Wagon R+-t el fogjuk adni és venni szeretnénk egy másik autót.Célautó: nagyobb csomagtér, 5 ajtós és 5 személyes, legyen autó kinézete, sedan vagy kombi, 97-es vagy újabb, max. 8-9 l-es fogyasztás, megbízható működés, min. 1.6-os erősebb motor kb 100 LE-vel, kinézet is fontos.
Elolvastam a Totalcaros 600-am van, első autóhoz az már elég lesz cikket V.Stryker-nek köszönhetően. Főleg csak a biztos vételt nézegettem. Megbízható, viszonylag szép, családias autót keresünk.
Ezeket a típusokat szűrtem ki:
Ford Mondeo 1.8 Benzin 125 LE, 2.0 131 LE 2000+
Honda Civic 1.8 VTI 169 LE, 1.6 LS 105 LE, 1.6 SR 125 LE, 2.0 TDI 86 LE
HYUNDAI ACCENT 1.5 90 LE
Mazda 323F 1.6 98 LE
Mazda 626 2.0 GLX benzin 116 LE
MITSUBISHI CARISMA 1.6 GLX 90 LE, 1.8 GDI 125 LE
NISSAN ALMERA 1.6 GX benzin 99 LE
OPEL ASTRA F 1.6 16V 101 LE
OPEL VECTRA B 1.6 16V 101 LE, 2.0 16V 136 LE
OPEL ASTRA G 1.6 16V 101 LE, 1.6 16V Caravan 101 LE, 1.8 16V 116 LE
PEUGEOT 306 1.6 Husky 88 LE, Break 1.6 XR 98 LE, 1.6 XR 98 LE
RENAULT MEGANE Classic 1.6 16V 107 LE, Grandtour 1.6 113 LE
SEAT CORDOBA 1.6 75 LE
SEAT TOLEDO 1.6 Stella 101 LEMind 1997-2002 közötti autó. Kinézetükkel nincs bajunk, 600 ezer Ft körül ezek mennek.
Nagy meló lesz nektek tudom, de aki benne van az autók világában lehet csuklóból a felét kizárja. Aztán a maradék ajánlott részéből pro-kontra válogatunk. Végül ha marad pár darab, akkor kinézet meg 1-2 apróság fog dönteni.Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Qru
MODERÁTOR
Azért ez nem ilyen egyszerű, legalább 4-5 típus legyen amit nézel, mert nem biztos, hogy találsz éppen jó állapotút a kinézett márkáa/modellből. Én is most mikor kocsit kerestem több típus is volt a célkeresztben.
Akkor a listán így végigfutva, amihez van saját tapsztalatom:
Mondeo 1,8 125 le: volt, nem vészes a fogyija és elég tágas és megy is azért. Nem, vészesen drága a fenntartása.
Civic: VTi-k szétvanank hajtva, kb lehetetlen épkézláb példányt találni belőle, a sima 1,6-osokat is csak max nyugger dokitól venném meg. Tipikus boyracer verda amúgy, jók de rommáhajtva sajnos egy pénztemető.
Accent: Haver most adta el, korrekt masina nem kellett ráköltenie, és elég jól megy, csak rohadós (kerékjárati ív tipikusan pl).
Mazda: no xp
Charisma: no xp, de egy GDI-t bevállalnék, szeretem a uniqum autókat
Almera: jó választás lenne nagyon, uncsiotesónak az van. Semmit nem kellett rákölteni a kopókon kívül, korektül megy és nem zabal sokat.
Astra F: Nem mai darab, rohad is... kizárnám.
Astra G: 2 db is volt nekem (1,6 16V) tesómékank 1,4-es van, nem ráköltős ez sem, szar a motorkonstrukció (ECOTEC) eszi az olajat (mindegyik!!!) változó intenzitással. Az első csak autópályán ette a második városban is csipegette, tesóméké még a legjobb ilyen szempontból. Ezt leszámítva megbízható járgány csak minidg legyen egy liter olaj a kocsiderékban és minden tankolásnál ellenőrizd az olaj szintet.
Vectra B: no xp
Pug 306: no xp (pedig ilyenen tanultam vezetni)
Megane: no xp
Seat: no xp
Ezekből én a Mondeora mennék rá vagy az Almerára első körben.
#nincsbennetarcsi
-
runner 125
nagyúr
Srácok,
Mitsu 1.8 GDI 120le motor milyen? (Megbízhatóság, típushiba, stb.)
Köszi.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
MunezXBK #80004 üzenetére
A kocka Vitara utolsó évjárata eleve ritka. Ez még klasszikusabb terepjáró, nem mint a mai divat SUV-k. Eleve nem állandó összkerekes (ez közúton 3 liter mínusz a javára), illetve full mechanikus az összkerék, nem elektronikus, plusz van felező. Egyszerűen nincs alternatívája még 2m alatt sem. Egyedül az 1.8-as GDI motoros Pajero Pinin (Super Select váltóval, ami 1:1-ben az, mint ami a nagy Pajero-kban is van), de az meg még ritkább korrekt állapotban.
A vásárlórétege ezzel tökéletesen tisztában van, ezért a megkímélt példányok 2 nap alatt találnak gazdára.
Nem volt égető, de ha fél órával később megy az érdekelő, már minden bizonnyal nálam lett volna.
Noh mindegy, 2-3 naponta rá szoktam keresni a két típusra."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Rav3n02
senior tag
válasz
HoaryFox #105858 üzenetére
Alapvetően nincs baj az Almerákkal, de szerintem elég unalmas autó, mind kinézetét, mind vezethetőségét tekintve, de ez nyilván szubjektív vélemény
Ha már ezen a vonalon mozogsz én nézegetnék hasonló korú Mitsubishi Carismákat is, 1.6 benzin, vagy 1.8 GDI (szintén benzin motor ne tévesszen meg a d betű). De ott vannak még a 323-as Mazdák is 1999-től felfelé
Az ilyen korú japán autókkal sok gond nem szokott lenni, de a karosszériát alaposan nézd át
-
ati15
csendes tag
Na üdv újra! Igazából főleg 3 autó között gondolkodok, Kia Ceed 1,6 GDI, Hyundai i30 1,6 GDI, és Mazda 3 g120. Valahogy nem merek turbósat venni még újonnan sem, pedig pl . a Seat Leon is nagyon tetszik.
Na de akkor , tudom nem egy árkategóriák, pont ezért gondolkodok a Kia és a Hyundaion, mert Mazdától jóval olcsóbb, nagyobb felszereltség, viszont rosszabbak vezetési élménybe mint a Mazda. Esetleg valakinek vélemyénye erről a hármasról?(szóval a szivem a Mazda felé húz, viszont a pénztárcám a másik kettőhöz)
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz
ati15 #121262 üzenetére
Ööö, most itt mi is a kerdes?Beirtal 2 db turbo dizelt es 1 szivo benzintmajd leirtad, hogy turbosat nem mersz venni....akkr marad a szivo mazda nem?
Szerintem sem kerdes, hogy a 3 közül a mazda a komolyabb auto...elsö körben el kellene döntened, hogy dizel kell vagy benzin. Utanna lehetne szvsz tovabb lepni.aaah, akkor sorry
GDI nekem azonnal dizelnek tünt
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz
V.Stryker #123562 üzenetére
Palyan 130+nal siman van 2 liter az 1.6 crdi meg az 1.6 gdi kozott, csak hogy maradjunk a kianal.
De ugyan ezt el lehet mondani a fordrol vagy tetszoleges mas marka dizel vs. benzin peldanyarol.
Direkt rakerestem spritmonitoron a ceedre, 1,9 liter nagyatlagban a kulonbseg a benzines es a dizel kozott, a dizel javara. Es ez palyatemponal is kijon, egy benzines olyankor eszik am igazan sokat. -
Nem tudja véletlenül valaki, az 1.6 gdi (hyundai/kia 135 lovas) az kokszosodik mint pl. egyes tsi-k? Csak úgy kiváncsi vagyok,mert asszony pajtás csak az i30-at nyomatja (vitara helyett). De ugye sok kicsi városi utat is bírnia kellene (feltéve ha a teszteléskor el nem vettem mert leveri az alját ez az új is a fekvőrendőrön
).
-
Mondjuk ez alapján elkezdtem gondolkozni egy hyundai tucson 1.6 gdi-n is. Azonos felszereltséggel nem is olyan nagy az árkülönbség (listaár) az azonos motorú i30-ashoz képest. Mondjuk az már erősen kérdéses hogy megkapom e ugyanazt a kedvezményt (flottás, de ugye az i30 4 éves model, a tucson meg elég új). Ugye nálam turbó kizárva rövid városi utak miatt. A teszt alapján rosszabbul biztosan nem megy minta ez első generációs 1.4-es i30-am.
Ami még tetszik méretben a kia nero. Méretben pont jó lenne. De az meg nem lesz sima benzinessel szerintem. Az új hybrid hajtásláncot nem biztos hogy én szeretném tesztelni (bár hyundai/kia felé még nem hallottam tsi szintű kezdeti problémákról, de ugye minden cégnél van első nagy blama lásd toyota 2.2 d-cat 177 lovas vagy melyik)
-
válasz
Atlantis #130120 üzenetére
Kiváncsi vagyok mennyiért kapnál egy ilyet újonnan rendelve. Szerintem kb 5,5-5,7 milla. Ahhoz képest 135 ezerrel egy 3,5 éves 72%-os áron. Hát nem tudom. Én 7 millás listaárú i30-ra 6 millás ajánlatot kaptam (xenonos, duplakuplungos automatás, vonóhorgos 1.6 gdi + metál, kiváncsi voltam mi az árkülöbség egy glx-es automata vitarához a valóságban).
Ráadaásul az a betartott olajcsereperiódus jó eséllyel jelentős részben városban volt (automata).
-
válasz
F-ECT$ #131001 üzenetére
Megbízhatóak, és a belső tér minősége is teljesen jó. Nekem i30-asom van több mint 8 éve, egyetlen bajom vele hogy kicsi a hasmagasság (de ez inkább a pesti akadálypálya hibája, nem az autóé).
Asszony pajtás annyira szereti hogy ha rajta múlik megint i30 lenne. Csak most már annyiba kerül mint a kifutó civic (1.6 gdi és 1.8 jól felszerelt példányok akciós ára)... Vagy hogy más durvát mondjak a volvo v40 sem sokkal drágább most nagy akcióban (mondjuk az neked biztos kicsi lesz belül, de engem vonz mint a mágnes a cc).
Szóval teljesen pöpec a hyundai/kia de nagy árelőnye nincsen már.
-
Mike81
senior tag
Sziasztok!
Idén szeretnénk autót cserélni és egy kategoriával feljebb is lépni. A 2 gyerek is növöget. Kezd kicsi lenni az autó :
A mostani autónk egy Ford Focus MK1 1.6 benzines kombi.
Mivel meg vagyunk elégedve a vassal ezért elsősorban MK4 Mondeo kombikat, S-Maxokat nézegettem. De ezekből benzinest elvétve találni csak. Viszont a mi használatunk miatt a diesel nem térülne meg ezért mindenképpen valami benzines alternatíva után kellene néznem. Képbe került a Hyundai I40 CW 1.6 szívó benzines motorral. Szerintem ez a motor gyenge egy akkora kasztnihoz. Olyan kérdésem lenne hogy ha egy ilyen autót veszek akkor a motor teljesítményét lehet olyan mértékben módosítatni hogy 4 fővel maradjon azért valamennyi tartalék a blokkban? Nézegettem a netet de a GDI tuningolásról nem nagyon esik szó. Amúgy a Hyundai megbízható márkának számít? Nem nagyon figyeltem a márka fejlődését. De amiket olvastam róla azok csak pozitív vélemények voltak. Na meg ha sikerül kifogni egy fiatal példányt arra még garancia is lehet még.
De az igazság az hogy a szívem nagyon a Mondeo felé húz
Ezzel kapcsolatban a másik kérdésem pedig az, hogy ha esetleg mégis diesel kocsi mellett döntünk akkor a kettős tömegűt mindenképpen ajánlott cserélni vagy esetleg megér egy próbát a felújítása is? Mert nem kevés pénzekért dobálják azt a vas darabotEzeket a típusokat nézegettem;
Mazda 6 1.8/2.0 benzin 2009-től
Peugeot 508 SW 1.6/2.0 HDI
Ford Mondeo 1.6/2.0 TDCI vagy ecoboost
Ford S-max 2.0 TDCIA válaszokat és tanácsokat előre is köszönöm
-
válasz
Kornel #137452 üzenetére
Segítek, nincs belőle turbós. 1.6 GDI van ami szívó. Szó szerint. Nem igazán érdekel mennyi a részecskeszűrő ezek a részei az autóknak téged izgatnak. Ha minden ilyen miatt fosnék a lakásból se mennék ki mert elüt a villamos rámesik egy helikopter és lelő egy szuahéli bantu... Egy autónak vannak velejáró költségei de nem fogok olcsón autózni savanyú pofával halott kisköbcentis szívómotorral csak mert az sose romlik el. Akkor inkább egy teve...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Szerintem már nincs "sima" 1,6-os 120 lovas az i30-hoz, csak a 136 lovas közvetlen befecskendezéses. Azt is érdemes tudni hogy itt van a küszöbön az új i30, ezért erősebb árengedmény elvárható (bár első fotók alapján nekem jobban tetszik külsőleg a mostani (és nem vagyok egyedül ahogy olvasgattam)). Nekem mert beleestem a körbe (flotta) 13%-ot adtak volna magánszemélyként tavasszal (1.6 gdi comfort +7dct+ xenon). De aztán elvetettem mert féltem a dct-től és az alacsony hasmagasságtól (régi i30-am van csak a hasmagasságával volt gondom).
A Kia/Hyundai 1.6 GDI-ról nem tudtam kideríteni hogy mennyire "kokszosodik". Ez vagy azt jelenti hogy nem, vagy jól titkolják (azért a ceedek már elég régen csak GDI motorral vannak 1.6osban).
-
sasa134
addikt
-
benczeb
aktív tag
válasz
Tsebacsi #145319 üzenetére
Kértem én is ajánlatot az új i30-ra, és igencsak meglepődtem, kevesebbre számítottam. 500,000 Ft kedvezménnyel a Life csomagban érhető el egyedül a régi 1.4-es motor, ez 4,5MM, aztán ami értelmesnek tűnik, az a Comfort felszereltég 1.4 T-GDi motorral a maga 140 lóerejével 5,5MM. 5 év a garancia.
-
pècsimunkás
addikt
válasz
pècsimunkás #145362 üzenetére
Megveszem az I30- at . Mindenben megegyeztem a kereskedèssel !
1,6 135le , 2016.12.
Annyi lenne a kèrdèsem , hogy tudnom kell esetleg valami extrát esetleg a GDI motorról ?[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
válasz
Tsebacsi #145552 üzenetére
köszönöm !
Amúgy emlèkszem , először a Mitsubishi kèszített GDI motort . Vagy, 20 ève volt , mindig vettem az A2
újsâgot , ott olvastam . Vigyázok majd râ, figyelek a szervízre is ! Ahogy eddig is .
Bejáratásra 5000 km elèg ? Majd figyelek , h ne pörgessem nagyon a motort , próbálom majd kímèlni .Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
#94529552
törölt tag
válasz
pècsimunkás #145554 üzenetére
Ez a GDI saját fejlesztésük, vagy megvették a Mitsubishi licencet és a technológiáját?
-
LuxusGSM
csendes tag
Ha már ennyit dumáltam és nézegettem végül le tudom szűkíteni a kört ezekre:
Mondeo 1.6 scti ecoboost titanium
Passat VII 1.4 vagy 1.8 Tsi highline
Tiguan 1.4 Tsi Highline
Sportage 1.6 Gdi EX prémium, limitedJa és nem zárom ki
Az AUDI A4-et még de ez még nagy fejtörést jelent
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz
Kornel #147977 üzenetére
3.9M-ért kapsz egy kia rio 2017-et 1.4 szívóval, vagy i20-at 1.0 t-GDI-vel, vagy esetleg az i20 aktív azt hiszem az 3,95M
egy ideje nyálazom az új autó teszteket, de ezekről írnak a legjobbakat, főleg helykinálat terén,
meg ott van még ugye a honda jazz, ezek a legnagyobbak belülről és egész dinamikusak
vagy skoda fabia combi 9,6 a 0-100, csak 2 embernél több ne üljön bele
ha egy kategóriát feljebb akarsz lépni akkor minimum 4,5M kell és azok a full alapok
legolcsóbb a kia ceed 4,2M parasztklímával 1.4 szívóval, 4,5 M 1.6 szívó 135lóval
a kia rio több mint 100 kilóval kevesebb a ceed-nél és az i20 is 11.5s a 0-100 velük, az már élhető, az 1.0 t-gdi-vel meg 10.5s[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
kisza25
félisten
válasz
Kornel #148038 üzenetére
ok bár nekem csak ősszel lesz aktuális, de még asszonyt meg kell győzni G4 eladásáról is, ha nem tudom, akkor rio 1.4 LX EX (de előbb meg kell lesnem élőben az újat), ha eladjuk azt is akkor ceed 1.6 LX
A motor kérdés elég érdekes most, mert ugye van 1.4 cvvt 101 ló, 1.6 gdi 135ló és 1.0 t-gdi 120 ló
dizliből 1.4 crdi 90ló és 1,6 crdi 136ló és 1.6 t-gdi 205ló, de az 6,8M a ceed GT-vel
szóval versenyezni mindegyik kevés ami megfizetettő,
az 1.0 T-GDI-t leírták ceed-nél, 1.4 határeset nekem olyan volt, tud kevés lenni, az 1,6 lityire gyúrok én is, RIO ugye 110 kg kevesebb, oda elég lehet az 1.4 isEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
kisza25
félisten
válasz
Tom1939 #148091 üzenetére
az újonan megjelent motorokkal mindig van kockázat, az 1.4 az meg normál közlekedésre elég, ahogy mondod, ezért is nézem azzal a rio-t, 1.6-al a ceed-et, i20 van 1.0t-gdi-vel ugyanannyiért, de az meg bonyolult motor, meg a 100 lovas 120 helyett
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
kisza25
félisten
melyik motorral vennétek, ha ugyananyiba kerűlne és miért ( kia rio, hyundai i20)
1.4 benzin 100ló, vagy 1.0 t-gdi 100ló
Főleg helyben és 20-40 km távolságokra lenne használva, heti 1x 100 km
én a szívó felé hajlok, mert sokáig megtartanám és azzal a motorral volt kia pro ceed-em és bár néha kevésnek éreztem, ez 110kg-al könyebb, de beszéljetek rá az 1.0-ra, ha az a jobb[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
kisza25
félisten
válasz
footy #148196 üzenetére
nekem volt ilyen motorral autóm, kia proceed, nem volt halott fos, csak a turbo-s alul jobban megy, viszont sokkal bonyolultabb, tesztek alapján a kia-hyundai-é nem a legjobb (1.0 t-gdi) egyik tesztben dicsérik, másikban szidják
családban van 1.4 szívó, új kortól mienk, hibátlan 380e km-el, nem nézek ki ennyit egy 1.0 T mociból
amúgy 0-100-on nincsen közöttük 1s[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
kisza25
félisten
válasz
Mágus2 #148198 üzenetére
az jó, mert
1,25 MPI 84ló
1.4 MPI 100 ló
1.0 t-gdi 100 ló
1.4 cdri 90ló
nincs más, mondjuk csak 1066kg
2011 kia pro ceed-em volt ezzel az 1.4 MPI 105 lóval, 1180 kg-al, ez annyival rosszabb lenne
most egy i30 cw van 1.4 crdi 90 lóval 1400 kilóval, attól csak jobban menne?
i20-ból van 1.0 t-gdi 120ló, de az már 4,1M[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
kisza25
félisten
válasz
Mágus2 #148203 üzenetére
az lesz, már jelentkeztem teszt vezetni, nem versenyezni kellene, hanem dolgozni
hát ez van, ha annyit tud, mint a 2011 ceed nekem az elég lesz, pici baba van, olcsón fenttartható kisautó kell, aminek tudom az előéletét, lehet elkopzom a lánytól a g4 1,6 16V-t
olvastam, hogy tartani tudják az euro előírásokat nem sok híja van, hogy részecskeszűrő kellett az 1.0 t-gdi-hez[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz
footy #148196 üzenetére
+1
Ha újan most kéne ilyet vegyek, amire én vigyázok, én hajtom, tuti a turbósat venném. Nekem a Hyundai i20 jobban bejön a Kia Rio-nál, szóval 4M körül (ha jól rémlik) Hyundai i20-at vennék 1.0 T-GDi LP motorral. GO! felszereltséggel 4M, automata klímán kívül mi hiányzik még belőle? Annyira ezt nem néztem meg.
-
kisza25
félisten
válasz
johnny82 #148217 üzenetére
3,7M az akciós ára Life limited felszereltséggel az 1.0 t-gdi-nek, csütörtökön megyek teszt vezetni, majd eldöntöm
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
kisza25
félisten
válasz
molnarpeter #148304 üzenetére
új autót szeretnék ~3,5M körül
3,7M akciósan az i20 1.0 t-gdi LP(100ló)life limited, abba benne van minden ami nekem kell, de a kia rio jobban tetszik, abból az 1.4 már 3,9M az sok, 1 t-gdi HP (120) van jelenleg ami 4,1M az már K sok. Most tesztvezetek egyet, majd megvárom az akciós rio 1 t-gdi LP-t, vagy lealkudom annyira a rio-t, hogy nekem jó legyen (1.4)[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
kisza25
félisten
válasz
SzlobiG #150037 üzenetére
kia rio 1,4 LX Ex., vagy i20 life limited 1.0 T-gdi, vagy suzuki vitara 1,6 gl+, nyár végén lesz meg a pénz és az dönti majd el, hogy melyik, a suzukihoz nagyon össze kell jönnie a dolgoknak, hogy megvehessem (kp)
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
kisza25
félisten
válasz
SzlobiG #150040 üzenetére
Az egész úgy kezdődött, hogy jött az első gyerek és volt 2db 3 ajtós autó (kia pro ceed és G4) , de mondom, ha már 5 ajtó akkor legyen kombi, de ha már kombi és 1400 kg mondom kevés lesz az 1,4 szívó, de 1,6 szívó kombit meg se kia, se i30-ban nem találtam akkor, így maradt a crdi. A két márkához ragaszkodtam.
1997 óta benzinesem volt és bár halk és takarékos az 1.4 crdi, nem sikerült megkedvelnem a dieselt.
Előző 2 autó új volt, de ennél az i30-nál nem volt annyi pénz, hogy új legyen, így lett használt.
Azóta eltelt majdnem 9 hónap és rájöttem, hogy mostani felhasználásomra nem praktikus sem a kombi, sem a diesel. Az eddigi 5 literes átlag fogyasztás amúgy tényleg szupi, de évi 12k km megyek, a diesel hosszú távon (időben) nem lenne nekem kifizetődő.
~30 km-es körzetben kell ingáznom főleg országúton, de sokszor kell mennem tanyákra is.
Az i30 13 cm-es legalacsonyabb hasmagassága és 4,5 méteres hossza elégé megtudja keseríteni az életet, ha 1 sáv széles úton kell megfordulnom.
Az autót jelen pillanatban is úgy használjuk, hogy gyerek+ asszonyka hátul, jobb 1-re pakolunk, mert hátul van a babakocsi és azt folyton ki-be kell rakni, ezért az mellé nem praktikus pakolni. Na erre bőven jó egy 5 ajtós RIO, i20, vagy vitara is.1,4/1,6 MPI lenne a cél és jó sokáig megtartani, i20-ban sajnos csak az automatával van 4M+, ha 1.0 T-GDI lesz (3,7M) azt valszeg csak rövidebb ideig tartanám meg.
lenko: swift nem tetszik, volt a családban 3db, ölégvót[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Dare2Live
nagyúr
válasz
kisza25 #150041 üzenetére
Azt tudd, hogy Kia/Hyundai GDIk (is) eléggé hajlamosak szelep "elszenesedésre". Aki figyel/megnézi már 30.000kmnél érzi, jól látja, késöbb meg ugye tisztítatni kell ami nem olcsó buli de olcsobb mint egy katalizátor...
Ezen pedig a 6.000kmes olajcsere meg hosszabb táv se segít. Kartergáz szürő... ellenben segíthetne csak akkor ugrik az 5/7év gari.
1.4 MPInél nincs ilyen probléma csak avval nekem van 7.6os átlagom azaz átlag inkább ~8.5ből fog eljárni.
Elég bosszantó ez a GDI szelep "carbon buildup" probléma mert szivóval Hyundai/Kianal nincs már turbó, egy 1.6 T-GDIhez képest meg egy 1.6 MPi rémitően gyenge.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
kisza25
félisten
válasz
Dare2Live #151444 üzenetére
igen, de csak az 1,6 gdi, az 1,25 és 1,4 MPI
nekem 6-6,5 volt az átlagom az 1,4 MPI-vel Ausztriában, itthon 7+
az 1,6 MPI-t a vitara-ra írtam[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!