- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Alacsony profilú RX 6400 az ASRocktól
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
- Valami baja van a tápomnak
- Melyik tápegységet vegyem?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A KINGPIN kártyák visszatérnek a PNY égisze alatt
ph Ez sajnos azt jelenti, hogy ezzel a fémjelzéssel már alaplapok sem jönnek majd az EVGA-tól, de a high-end GPU-k elkötelezett hívei dörzsölhetik a tenyerüket.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
werszomjas
őstag
válasz Declare #97883 üzenetére
Mondjuk ez is olyan, hogy attól függ melyik milyen minőségű.
Nekünk anno a nyári debica volt, a téli fulda kristall montero 3, egyszer használnom kellett kb 1 hétig télivel nyáron, és mérföldekkel jobban tapadt
A lényeg sztem az, hogy télen hiába van téli gumid, ugyan olyan óvatosan kell(ene) közlekedni, mintha nyári lenne fent, abból baj nem lehet, úgyse fog senki határon autózni, a téli előnye 80%-ban a vészfékezéshez kell, a többi óvatos vezetéssel orvosolható. (Ha meg egy lefagyott kanyarba ugyan olyan lendülettel mész be mint nyáron, lehet bármilyen gumi az autón, nem fog betapadni)
[ Szerkesztve ]
üdv