- Egy régi és egy új játékra fókuszál a friss GeForce driver
- Kezeli az új DirectX 12 funkciókat a friss AMD Software
- Ergonomikus, vezeték nélküli chiclet billentyűzet a Kensington értelmezésében
- Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
- Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Steam Deck
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Olcsó M.2-es SSD-hűtő érkezett az Arctic logójával
- Milyen monitort vegyek?
- Bluetooth hangszórók
Hirdetés
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Sunless Skies: Sovereign Edition
gp A jövő hét folyamán a The Falconeer: Standard Editiont zsákolhatjuk be.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Nem spórol az anyaggal a Galaxy Watch Ultra
ma Hivatalos renderen a Watch7, a két Buds3 és a hajlíthatók. Merre vagy, Galaxy Ring?
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
werszomjas
őstag
válasz
Declare #97883 üzenetére
Mondjuk ez is olyan, hogy attól függ melyik milyen minőségű.
Nekünk anno a nyári debica volt, a téli fulda kristall montero 3, egyszer használnom kellett kb 1 hétig télivel nyáron, és mérföldekkel jobban tapadt
A lényeg sztem az, hogy télen hiába van téli gumid, ugyan olyan óvatosan kell(ene) közlekedni, mintha nyári lenne fent, abból baj nem lehet, úgyse fog senki határon autózni, a téli előnye 80%-ban a vészfékezéshez kell, a többi óvatos vezetéssel orvosolható. (Ha meg egy lefagyott kanyarba ugyan olyan lendülettel mész be mint nyáron, lehet bármilyen gumi az autón, nem fog betapadni)
[ Szerkesztve ]
üdv