- Mini-ITX
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HDD probléma (nem adatmentés)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
Gigabyte VGA keskenyebb házakhoz (is)
ph Az új RTX 4070 Ti Super Windforce Max nem felfelé, hanem oldalirányban viseli 12HPWR csatlakozóját.
-
A legfontosabbakat elárulta az Ace 3 Pro kapcsán a OnePlus
ma Június 27-én lesz a kínai bemutató, de minden lényegi infót közzétettek a Weibo csatornájukon.
-
Mostantól Switch-en is elérhető a DarkStar One
gp Alig tizennyolc évvel az eredeti kiadás után a Nintendo hibrid konzoljára is megjelent a játék.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
deicide #72746 üzenetére
Kiválthatod egy no fear matricával is.
Btw amúgy teljesen gyári a gép, ha hozzá is nyúlnék tuti a felfügesztéssel kezdeném, mert ehhez a gyári teljesítményhez is túl puha már (cserébe nem rázza ki a vesekövem a remek magyar utakon).
No igen, ez bevásárló kocsi nem racsingolásra van.Jah TDI-sek segítségét kérem!
Első dízeles kocsi így sokat nem konyítok hozzá (azon kívül, hogy sz@r
)... Ma menet közben (már üzem meleg volt a motor) kigyuladt az izzító visszajelzője (borostyán sárga) és a motor tök erőtlen lett. Alig volt ereje (3000-nél 3-asban 60-at éppen elérte). Egy reboot megodotta de félek... Vmi tipp mitől van? Kell ezzel fogalkoznom egyáltalán vagy csak ha újra produkálja?
Passat B6 2.0 CR TDI
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi