- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- TCL LCD és LED TV-k
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
-
4 év alatt 75 milliárd dollárt önt az AI-ba és a chipekbe az SK Hynix
it 2028-ig egészen pontosan 74,6 milliárd dollárnak megfelelő összeget költ AI-ra és chipekre a világ második legnagyobb memóriachip-gyártója, az SK Hynix.
-
Már javában tart a Steam Summer Sale!
gp Még közel két hétig tart a szokásos leárazás, biztos akad olyan játék amit érdemes lehet megvásárolni.
-
Meglehetősen egyedi külseje lett az Iqunix analóg klaviatúrájának
ph Talán a sportos elegancia szókapcsolattal lehetne jellemezni a cég kétféle kapcsolóval és formátumban választható, 8 kHz-es portékáját.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
válasz DeFranco #51315 üzenetére
Ezt én sem értem, pedig sokan mondják, hogy motorfékkel fékeznek... Ha megyek 50-nél 4. vagy 5.-ben, akkor ha visszateszem 2-be, akkor van egy kis fékhatás, és szépen lassan lelassul az alapjáratig, de vagy nincs ennyi idő a lassulásra, vagy ha még messze van a lámpa, akkor jobb betenni üresbe, és elgurulni...
-
neduddki
nagyúr
válasz DeFranco #51315 üzenetére
HI!
Te JoGatjaEg
szoval ven egy gomb a sebvalto oldalan amit meg kell nyomni es ojjankor egy csappantju elzarja a kipufogot es a befcskendezest vlamaint aszelepkkel mahinal ,asd na az a motorfekudv
neduddki
p.d. bammeg:- )))
mod: jo ok ertem Nked meg csak mencseged...
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
harry
veterán
válasz DeFranco #51315 üzenetére
Visszaváltasz, nagyobb áttétel miatt a motor nagyobb fordulatszámon fog pörögni, és mivel gázt nem adsz, az ellenállás miatt le fog lassulni a forgása (nyilván), ami így lassítja a kerekeket is. Kétezres fordulat alatt tényleg nem sokat ér (tehát pl. 50-60 körül, 5-ből 4-be), de ha pl. 40-nél szúrsz egy kettest, akkor érezhetően megfogja a kocsit, ahogy felengedem a kuplungot (nyilván nem leugrok róla). 3-ba legalább, néha 2-ba vissza szoktam tenni, és persze mellette fékezek is, de ha van hely bőven, akkor néha elég az, amit a motorfék lassít a kocsin, és csak a legvégén elég fékeznem. 1-be nagyon nem kéne beerőszakolni ilyen céllal...
Illetve erről kérdeztem korábban, hogy bár rendben, hogy a fék nem kopik, de helyette a kuplungot és váltót használom, ami így nem tudom, mennyire jó csere, bár nekem is szimpatikusabb a motorfék használata. Meg én nem 1-esben állok percekig a pirosnál, szóval addig is kímélem a kinyomócsapágyat.
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
alienpapa
senior tag
válasz DeFranco #51315 üzenetére
A motorfék nem arra való, h gyorsan megállj, de a kocsi jobban lassul mintha kiraknád üresbe, vagy lenyomnád a kuplungot. Én egyáltalán nem értek az autókhoz, de olyasmire gondolok, h a guruló kerekek tekerik a motort, így lelassul az autó, mert ez lefékezi a kerekeket.
De még egyszer mondom, nulla érzékem van a kocsikhoz. Szóval lehet, hogy full hülyeséget írtam.''Science has failed our mother Earth.'' - S.O.A.D.
-
Ivan15
senior tag
válasz DeFranco #51315 üzenetére
A motorfeket hosszu es/vagy erös lejtön igen, de lampak elött, varosi fekezesekkor nem hasznalom, mert csak minden visszavaltaskor feleslegesen kopna a kupplung.
Motorfek: jelentkezik nalam kb 3000 fordulat felett. Megallni nem fog töle, csak kevesebb fekezessel tartja a sebesseget hosszabb es/illeve/vagy erösebb lejtökön/ hegyi utakon. Igy a fekbetetek kevesbe kopnak/melegszenek -mintha motorfek nelkül csak fekekkel tartanam vissza ilyen helyeken az autot.
Lampa elött/varosban fekezes: nem motorfekkel, hanem aktualis sebessegben hagyva lassitok, es ameddig lehetseges az aktualis sebessegben tartom.
Ha meg kell allni: elöször sebessegben hagyva fekezes, ameddig lehetseges, de mielött berangatna, üresbe teszem es ugy allitom meg. Igy kimelve marad a kupplung, mert nem egyesevel lesz visszakapcsolgatva, es üzemanyag megtakaritas is jelentkezik, mert a valtas elött, ameddig sebessegben volt fekezve, a fogyasztas 0. De itt nem jelentkezik a motorfek-hatas, mert ilyen esetekben ugysem kerül 3000 fordulat fölee/varosban.Remelem igy ertehtöbb
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter