Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Integra

    titán

    válasz tresh #45749 üzenetére

    külsőre szerintem is szép a scirocco és van bele rendes 2 literes benyás turbo is. az megy is betyárosan, golf gti-ben hajtottam és nagyon tetszett :K
    az látszik már, hogy végre a piac kezd a hot hatch-ek esetén beállni a standard 2 literes benzines turbo-ra. nem kell nagyobb blokk ezekbe az autókba. 250-300le bőven jó ezekbe az 1200-1300kg-os autókba, amikben már minden biztonsági felszerelés megtalálható és iszonyat masszív az utascella is. nekem ez hiányzik egyedül, a mai modern merev utascella.. és keresek, kajtatok, kutatok, nem nagyon találok céget, amelyik profi, minőségi munkával merevít ki régi utascellákat... márpedig teljesítmény növelés előtt ezt akarom megcsinálni.

    [ Szerkesztve ]

    ...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

  • 8th

    addikt

    válasz tresh #45749 üzenetére

    Dízel Corrado-ból (mk1-ből) vagy egy tucat rohangál itthon de lehet még keveset is mondtam. Viszont pár éve láttam egy első generációs Audi TT Quattro-t 160lovas dízel Ibiza Cupra motorjával amit persze alaposan átdolgoztak. Igényesen meg volt építve semmi feltűnősködés, semmi olcsó giccs. A hangja is teljesen rendben volt, ha nem az orránál állsz nyitott motorháztetővel nem mondod meg, hogy dízel vagy benzines. 7literes átlaggal elmegy és ha kell 5,5sec alatt 100-on van úgy, hogy abban már benne van két váltás is. Én sem feltétlenül vagyok a dízel utcai sportkocsik pártján (azért egy jó 335d kupé bármikor jöhetne) de az egy zseniálisan összerakott kocsi volt. Simán kéne!

    "Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

Új hozzászólás Aktív témák