Hirdetés
-
Megjöttek az MSI DDR5-ös AMD alaplapjaihoz az új BIOS-ok
ph A legfrissebb firmwareverziók több gondra is gyógyírt jelentenek, de a fókuszban az NVIDIA GeFore RTX 40xx kártyák kezelésének helypofozása van.
-
Olcsó telefonjába is beépítette szemüveg nélküli 3D-s kijelzőjét a ZTE
ma A ZTE Voyage 3D a saghaji MWC-n debütált, egyelőre csak Kínában kapható.
-
Elden Ring: Shadow of The Erdtree - Három nap alatt 5 millió eladott példány
gp Úgy tűnik, hogy a DLC-t nagyon sokan várták és még annál is többen vásárolták meg.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Anaren91
senior tag
válasz
MunezXBK #195167 üzenetére
Nem, és nem is lesz. Az tény, hogy a 2012-től elvileg már nem láncosak, ezzel a láncnyúlást meg szakadást kiküszöbölték, meg talán a motor is be tud melegedni elég hamar ( korai típusok lassan melegedtek be), de én nem hiszek a kis motor nagy lóerőben... Munkámból adódóan is látom, hogy milyen következményei vannak annak, ha valami a végletekig ki van centizve... Aki sok lóerőt akar vegyen nagy motort. 150-160 lóerő egy 1.4 -es motortól... 200k km után meg kuka a motor. Arról nem is beszélve, hogy a kis motorok pörögnek állandóan mint a szemét... öcsémnek 1.4 golfja van, igaz nem TSI, még a jó öreg szívó, de százas tempónál is 3 ezren pörög a motor...
És nem a turbótól tartok, a van most is kettő..[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
Új hozzászólás Aktív témák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- E-roller topik
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Formula-1
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Milyen notebookot vegyek?
- Opel topik
- Előzetes élménybeszámolókon a Black Myth: Wukong
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Ubiquiti hálózati eszközök
- További aktív témák...