Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Doki16

    addikt

    válasz Taci #188314 üzenetére

    Nincs ilyen, hogy fix 180-nál DPF-et cserélni vagy bal hátsó csapágy 12-es golyóját. :D

    Ha városban használták csak akkor lehet már 140-nél kuka a DPF. Ha csak pályán akkor elmegy 300-at is. Ha DSG-s autót keresel akkor az a lényeg, hogy ott 60k kilométerenként kötelező olajcsere van. 210-nél kell cserélni a vezérműszíjat. Ez a két költségesebb kötelező dolog van. Az összes többi általános karbantartás vagy véletlenszerű meghibásodás. Én mondjuk biztosan akkor is a B8-at venném. Superben csak akkor gondolkoznék el, ha fiatalabbat lehet ugyanannyiért kapni. Qru tudna írni róla, hogy a Superb tele van apró idegesítő hibákkal még egy B6 Passtahoz képest is. Milyen árkategóriába nézelődsz?

    Amúgy meg Passat GTE, a dízel maradjon traktorba :D

    A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

Új hozzászólás Aktív témák