- Milyen asztali médialejátszót?
- Milyen monitort vegyek?
- Alacsony profilú RX 6400 az ASRocktól
- Philips 27B1U5601H: sokoldalú monitor irodába és tanulásra
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- 2030-tól jöhet el a Hyper-NA EUV berendezések kora
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
-
PlayStationre tarthat a Palworld?
gp PC-n és Xbox-on is roppant népszerű a játék, vélhetőleg csak idő kérdés míg a Sony gépeire is befut a program.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
ph A G915 TKL mérsékeltebb vételárú leszármazottja végre megismerkedett a lubrikált kapcsolókkal és a csillapított készülékházzal.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dj79
senior tag
válasz pető bá' #183700 üzenetére
Szia!
Az FSI sajnos pont nem az olcsó szervizeléséről híres, kokszosodás etc, ráadásul elég jó étvággyal bír, de nem tudom, hogy ekkora futásnál ez mennyire befolyásol a választásban.
Ha már strapabíró szívó benzines, akkor Toyota Avensis kombi, esetleg Focus vonalon indulnék az "olcsóbb" kategóriából.10 évre én személy szerint nem terveznék használttal, főleg nem egy bonyolultabb szerkezettel.
-
rbalint88
addikt
válasz pető bá' #183700 üzenetére
Ha elegedettek voltatok a vectraval, akkor megneznek egy szeria vegi 1.8 vagy 2.2 benzines c vectrat kombi vagy gts (5ajtos) kasztnival. Tempomat eleg gyakori bennuk, kihangositot meg lehet rakni utolag is.
Az ujabb autok kozvetlen benzinfecskendezese es turboja se elvezi annyira a rovid utakat, ez tiz eves tavlatban mar varhatoan problema lesz.
Esetleg avensis kombira is erdemes ralesni.
A masik resze, hogy cuccolos autonak en biztos nem vennek olyat, ami meg erdemben tud amortizalodni, ez meg egy erv az oreg, de olcso mellett. -
őstag
-
vzsryl
nagyúr
válasz pető bá' #183700 üzenetére
Inkább egy faceliftes, patika C Vectra 1.8-as benzinnel. Hatalmas hodály, megbízható, olcsó fenntartani, nem rohad és rendkívül nagyot fejlődött az elődhöz képest.
Az FSI motorok nem túl megbízhatóak, de erről majd a VAG-os szakik beszámolnak. A korai TSI-k szintén nem, de ott még az is probléma lesz a turbónak, hogy rövidtávon akarod használni.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
- Linux kezdőknek
- Rövid videón a Warhammer 40k: Space Marine 2
- Yettel topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Milyen asztali médialejátszót?
- Demon's Souls topic
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- N€T0X|N: Soyes XS16 mini, Droidos minifon
- További aktív témák...
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Jura C60 kávégép eladó
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg