- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Apple notebookok
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- SONY LCD és LED TV-k
- Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Az okosórák meghódítására készül a Galaxy AI
ma Azért az amazonos listázásnak vannak furcsaságai.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A KINGPIN kártyák visszatérnek a PNY égisze alatt
ph Ez sajnos azt jelenti, hogy ezzel a fémjelzéssel már alaplapok sem jönnek majd az EVGA-tól, de a high-end GPU-k elkötelezett hívei dörzsölhetik a tenyerüket.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mandras81
senior tag
válasz mandras81 #168451 üzenetére
Kicsit árnyalódik a kép, sikerült leszűkiteni pár típusra (az automata váltót elengedtem, benzines kombit/ egyterűt keresek évi 10-15k km -70/30% pálya-város - megbizható, és ami még nagyon fontos pályán csendes legyen, a keret 1,6-1,7M Ft vételár, és 3-400k elkülönítve első szervízre):
Opel Vectra C 2.2 kombi - 1,4M körül láttam már ígéreteseket
Ford Focus Turnier 2.0
Itthonról ez a kettő, még Mondeo szóba jöhetne, de 2-est nem igazán látok jót ilyen áron.Mobile.de (fenti feltételek + EURO5 motor, mert így a regadó annyival kisebb, hogy úttal+szállással is beleférek a keretbe a szamoldki.hu szerint, tehát max. €5k vételár):
Renault Grand Scenic III 1.4TCE
Renault Megane III Grandtour 1.4 TCE
Ford Focus Turnier 1.6 101LE - csak ilyen motorral van
Skoda Octavia valamilyen TSI vagy FSI (még DSG-s automata is van)
VW Golf V.-VI Variant valamilyen TSI vagy FSI (még DSG-s automata is van)
VW Passat V-VI Variant valamilyen TSI vagy FSI (még DSG-s automata is van)
VW Touran valamilyen TSI vagy FSI (még DSG-s automata is van)
Hyundai I30 CW vsgy Kia Ceed is játszana, csak valahol mintha olvastam volna, hogy a többihez képest zajosabbak pályán, illetve amit én láttam, az mind manuális klimával szerelt, nekem meg automata kellene (kétzonás az ideális).Ezek a francia 1.4TCE-k milyenek? Elbírják a kasztnit, megbizhatóak? TSI-DSG vonalba bele merjek ugrani (150-200k km futásteljesítmény)? Ha lerottyan a turbo, vagy a DSG-be kell belenyúlni, ezek mekkora tételek lehetnek (ugye 3-400k el lesz különítve)?
Van még a kritériumoknak megfelelő típus (Peugeut és Citroen kizárva)? Minden egyéb tanácsot is szívesen veszek.