Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bitpork

    veterán

    LOGOUT blog

    válasz mettyuz #161972 üzenetére

    A felső kategóriában sokszor van fűtőszál v állófűtés ami miatt sokat nem kell várni a meleg levegőre télen. Nekem van kb havi 50k szervizköltségem - ebből kiindulva ha fiatalabbat veszel mint én(8-12 évesek az enyémek) körültekintéssel és tervezéssel mindent meg lehet oldani.
    A fiatalabbak esetében a sok segédberendezés és izémizé sokkal többe fájhat a kiforratlansága miatt mint egy idősebb nagyobb része. Én azért veszem a már kiöregedőket mert ott mindig van alternatív megoldás és nem csak a gyári és márkaszervizes ajánlat.

    Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)

  • Johnny_vT

    senior tag

    válasz mettyuz #161972 üzenetére

    A német, a prémium és a dízel egy varázslatos szókombináció, ami sokak rémálmában megjelenik :DDD

    Konkrét tippet nem biztos, hogy tudok adni, mert tök más kategóriában vagyok érdekelt. Viszont nagy általánosságban:
    - a nagyobb drágább (triviális)
    - az újabb drágább (triviális)
    - a bizonyítottan jó konstrukciók drágák (kisebb értékvesztés miatt, lásd pl.: 2006 utáni Lexus IS benzines kereken kétszer annyiba kerül mint a dízel, pedig újonnan egy árban voltak)
    - a modern motorok keveset fogyasztanak és általában megbízhatóak
    - a modern motorokkal ha baj van, akkor az drága mulatság
    - Wikipedia a barátod, ha technikai adatokra és a motorok származására vagy kíváncsi
    - ha a böngészés közben vannak típusok, amik komolyan megtetszenek, akkor itt és a márka csoportokban mindenki örömmel válaszol a konkrét kérdésekre :)

    Pár tipp a végére:
    A Mégane III és a Lagúna III állítólag elég jól sikerültek és az előző generáció borzalmai miatt nagyon nyomott áron dobják az ember után.
    Az örökzöldek, mint a Toyota (Corolla, Avensis), Honda (Accord, esetleg Civic, kizárólag ha nem volt boyracer-esítve), a Mazda (3, de inkább 6) és a 2010 előtti Volvo-k (S40, de inkább V50, S60, V70) motorikusan kiemelkedőek. (A Mazda mondjuk az új 2. generációt is beleértve rohad mint a földre hullott szilva a karossziéria elmaradt galvanizálása miatt. Nagy kár érte, műszakilag egy különösen jó típuscsalád.)
    Fordokról nem tudok sokat mondani, ahogy a többi franciáról sem.

    Szerk.: Bocsi, elszaladt velem a ló. A "pár tipp" írása közben végig benzines változatokra utaltam. A Hondák dízelei és a Volvo öthengeres dízele úgy tudom nagyon királyak, a többit tekintsd kérdőjelesnek :) (A fenti példában a Lexus dízel pl. az Avensis-ből lett átvéve, szóval nem minden arany, ami Toyota, sem! :) )

    [ Szerkesztve ]

    - És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?

Új hozzászólás Aktív témák