- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- ASUS blog: hátra a csatlakozókkal!
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hobby elektronika
- Mini PC
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Still Wakes The Deep - Befutottak az első értékelések
gp Alig egy nap múlva érkezik a játék, amely egyből elérhető lesz a Game Pass rendszerében.
-
Elindíthatja Kínában az FSD tesztjét a Tesla
it Sanghaj 10 Tesla jármű számára engedélyezte a tesztet, így előkészíthetik az FSD kínai indulását.
-
Spanyolországban kezd a Vivo V40 5G és V40 Lite 5G
ma A V40 az első középkategóriás telefon, mely a Zeiss-szel való együttműködés keretein belül fejlesztett kamerákkal szereltek fel.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz
adalbert1 #148097 üzenetére
előny, hogy biztos elvégezték az összes karbantartást (hacsak a szerviz nem sumákolt valamit) időben
Igazából ezt sose értem, miért akkora előny, azért az olajcserét a magánemberek se spórolják el, cégnél meg biztos lehetsz benne, hogy a csereperiódust a leghosszabbra veszik nyiván. Komolyabb javítást nagyon úgysem eszközölnek, mert eladják mondjuk 180e km-nél, kb. gariidő max. ameddig a cégnél van az autó, nagyon addig nem fognak nagyobb dolgok beszarni, aminek a cseréjével te, mint második tulaj jól járnál .. és igazából a legnagyobb gányolásokat meg trógermunkát a márkaszervizben végzik, pláne, ha tudják céges autó úgyis ..
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz
adalbert1 #148097 üzenetére
Ha jól tudom, akkor a Classic kiadások a kelet-európai piacra szánt példányok. Akkor "élnek", mikor a következő generáció már kapható, de gondolom, hogy valamit meghagynak kedvezőbb áron keleten is. K Astrából már kint van az ötajtós és a kombi is, viszont sedan nincs. Megérzésre köze lehet ennek is ahhoz, hogy J Astra Classicból csak sedan van (bár korábbi generációk esetén nem így működött a dolog tudomásom szerint).
Törés alatt mit értünk. Ha apróbb sérülés, akkor az elemcserével javítható (és egy műanyag lököst szerintem inkább cserélnek, mint hogy foltozgassanak). Ha már a váz hajlik, akkor hagynám a fenébe. Az egy dolog, hogy szépen kijavítják, de ki tudja, hogy a következő ütközésnél mennyit visel el, vagy mikor kezd el rozsdálni a legváratlanabb helyeken.
Céges kocsinál több dolog is van. Egy gazdája volt, vagy pool/kulcsos autóként üzemelt. Ha csak egy ember használta, akkor nagyobb az esély a megvigyázott állapotra, de ez sem biztosíték. Meg aztán kérdés, hogy hogyan és hol szervizelték. Hallottam olyanról, hogy márkaszervizet csak a garancia végéig látott, aztán valami sufniszervizbe vitték csak anyagi megfontolásból. És a márkaszerviz sem mindenható, céges autóknál ott is van egy hozzáállás sokszor.
Persze ez mind csak a saját véleményem.
-
Gombinyó
őstag
válasz
adalbert1 #148097 üzenetére
Nálunk az összes céges kocsi dízel. Rögtön indítás után nyomják neki, mert sietnek haza és a kátyús országúton 110el röpködnek át a kátyúkon, ott ahol a saját autóval közlekedők max 70el mernek menni
Nem vennék céges autót, legalább is onnan ahol dolgozom biztos nem
Új hozzászólás Aktív témák
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Politika
- ASUS blog: hátra a csatlakozókkal!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Ukrajnai háború
- TCL LCD és LED TV-k
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...