Hirdetés
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Teclast Tablet Topic
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Apple notebookok
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
Hirdetés
-
Mozgásban a Hell is Us
gp Ahogy arról már korábban szó volt, a megjelenést 2025-re halasztották a fejlesztők.
-
A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
ph Három Hall-effektusos kapcsolóval megpakolt jószággal gyarapodott a cég portfóliója, és az egyik vezetékmentes.
-
Miniatűr csúcstelefonnal készül a Vivo
ma Persze lehet, hogy az X200 Pro mini képernyője nagy lesz, csak nem túl nagy.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Flashback #125988 üzenetére
Ne vedd magadra de erről mindig a TC-s "A lányok Qashqait vennének" című cikk jut eszembe.
Angliában szerelték össze azokat így ne várj japános minőséget. Az olajcserére háklis, nem véletlen, hogy a kezdetekben 30k km-es periódust a gyár hivatalosan is levette 20k-ra ami még minidig sok. Mivel közös körön van a turbó kenése a motoréval eléggé kritikus pontja ez a technikának. Én 10k vagy ha sokat jár pályán akkor max 15k után cserélném. Maga a turbó tartós amúgy ha az olajcsere nem volt elspórolva-elnyújtva nagyon. A rail befecskendezője nem különösebben háklis de az sem örökéletű nyilván, a bontott felújított olyan 80k/db áron megy. A kettős tömegű lendkerék anyagárban 160k körül megy (LUK) de ebben az árban a kuplung nincs benne se a szerelés. A vezérlés nem drága az megvan 20k-ból (SKF).
Amire érdemes odafigyelned, hogy olyan 200k km felett jellemzően előfordulhat a vezérműtengely görbülése, érdemes még az előtt cserélni, mielőtt a házát kikoptatná.Ehhez képest a Lancer-ben se rail befecskendező, se kettős tömegű, se turbó... Jóval kevesebb a rizikó faktor.
Szóval dízelt akkor vegyél ha van legalább 4-500k tartalékban és mondjuk nem vág földhöz ha fél éven belül pl bemattol 1-2 injektor rosszabb esetben 3-4 (160 / 320 k) meg kb 250k-ért kuplungot meg kettős tömegűt kell cserélned. És akkor a turbóhoz nem kellett nyúlni... És ugye nem az a kérdés, hogy letérdel-e vagy sem, hanem az hogy mikor. Mert egyik sem örökéletű.
Persze keveset eszik, nyomatékos stb. De a többletkarbantartási költséget akkor termeli csak ki ha kvázi újkorától nálad van. Már pedig 8-10 évesen ezek az alkatrészek nem az életciklusuk elején járnak...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 25
- Premier előzetest kapott a Diablo IV: Vessel of Hatred
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Elektromos autók - motorok
- Samsung Experience: Így lett az AI az életünk része
- Mobil flották
- PlayStation 5
- Előrendelői előzetesen a LEGO Horizon Adventures
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen