- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- SSD kibeszélő
- Júniusban a hardverek is vakációra mennek
- Gaming notebook topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Villámgyors M.2-2230-as SSD a Corsairtől
ph Az MP600 Mini R2 már 7000 MB/sec szekvenciális adatátviteli sebességet ígér.
-
Zenless Zone Zero - Érkezett egy újabb karakter videó
gp A PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre szánt alkotás jövő hónap elején debütál.
-
Új tablettel készül a HMD
ma A Nokia/HMD T21 sem egy erőmű, de a HMD Tab Lite még egyszerűbb szerkezetnek ígérkezik.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz tresh #100538 üzenetére
Gondolhatod, hogy atnyalaztam a netet, ezt is. Nekem mas a hiba jelenseg, mas a motor, mas a turbo.
Ez a baj, hogy hiaba van egy hibakodom, ezer fele hiba tarsul hozza, aminek mind mas a megoldasa. Nekem semmi rendszeresseg nincs benne, semmihez nem tudom kötni. Legtöbben azt irjak, hogy gyenge a kocsi, nem megy, megtorpan, nagy fordulatnal jön a hiba stbstb.
Nekem semmi ilyesmi nincs. Nem gyenge, nem erötlen, nem torpan meg, söt magas fordulat/nagy sebesseg ahol soha nem volt ez a hiba. Söt igazabol nincs is hiba, csak a lampa kigyullad a palyan, amit lehet hirtelen eszre sem veszek, mert tempomattal 130-140 az kb 2000-2500 közötti fordulat pont es ennyire korlatozza le az elektronika. Ha gyorsitanek akkor ugye a korlatozas miatt nem megy. Ilyenkor vilagito ikonnal szepen megyek tovabb az elsö parkoloig, ott leallitom egy pillanatra, ujrainditom es megyek tovabb.
De azert köszönöm