- Kezeli az új DirectX 12 funkciókat a friss AMD Software
- Ergonomikus, vezeték nélküli chiclet billentyűzet a Kensington értelmezésében
- Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
- Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
- Ezért működik ma csak Snapdragon X-en az Auto SR
- Apple iPad Air 13” (M2, 2024) - a méret a lényeg
- Apple notebookok
- Projektor topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 3D nyomtatás
- Androidos fejegységek
- Mégsem ér 16 GB-ot a 8 GB RAM az Apple gépekben
- Autóhifi
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Bemutatkozott a OnePlus Ace 3 Pro
ma Az új akkumulátorral az eddigi legnagyobb kapacitást kínálja a OnePlus modellek között a OnePlus Ace 3-mal megegyező dimenziók mellett.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
ph Eszerint az Intel Core Ultra 200V sorozata kilenc modellből, köztük egy Core Ultra 9-es példányból állna.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz
Coccolino_O #195247 üzenetére
Kikérem magamnak, hogy nőies!
Sokkal inkább boyracer.
[kép][ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Rózsaszínben és Swarovskival kirakva jobban tetszene neked?
szerk.: Esetleg sötétkék-világosszürke kombóban?
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
gooool #195303 üzenetére
A Jazz-t ki is húzhatod a listáról, semennyire sem dinamikus.
Az M13A-s Suzukik is jobban mennek nála (saját tapasztalat, van egy WagonR a háznál), az M15A meg pláne.Na, jó, azért annyira nem rossz, 2800-nál már megvan a max. 119 Nm, megindulni egész jól tud.
Az Ignis meg merevtengelyes hátul, szóval amellett, hogy dülöngél mindenfelé, még szét is rázza a kedves utasok beleit.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
Tothgera30 #195312 üzenetére
Vasaló Swift-ben nem volt G13BB, ezekben M13A volt VVT nélkül, majd később VVT-vel.
-
tboldi
nagyúr
válasz
MC Pite #195333 üzenetére
- Vezérlést nem kell cserélni, nincs is periódusa;
- Gyertyából ugyan 8 db kell az i-DSI-be, de csak sima NGK BKR6E-11 kell, valami 800-900 Ft darabja, a Suzukikhoz a 4 db irídium több, mint 20k Ft;
- A hátsó fék konkrétan olcsóbb hozzá, mint a WagonR-ünkhöz.
- Karosszériaelemből csak csomiajtót vettem eddig, a picit rozsdás, de menthető volt 50k, a szép, közel hibátlan meg 70, de mindkettő fullos, az összes burkolat és sallang rajtuk volt, az 50k-esen még egy viszonylag ritka spoiler is;
- A futóműelemek sem vészesek, az összes rugó, lengéscsillapító és toronycsapágykészlet ~180-ból megvan, a WagonR-re ugyanez kb. 150k volt, arányaiban nincs nagy különbség.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
tboldi #195335 üzenetére
Kiegészítés:
Arról megfeledkeztem, hogy a Jazz-ben 40k km-enként kell gyertyát cserélni, a Suzukikban ráér 105k-enként is. Na, de 3*8*900 Ft még mindig nem több, mint a Suzukihoz.
Ami valóban plusz költséget jelent a Hondánál, az a szintén 40k km-enként esedékes szelephézag ellenőrzés, valamint EGR-pucolás. 5 féle tömítés kell hozzá, más nem, cirka 25k Ft. De azt hiszem, ez sem egy kibírhatatlan összeg ennyi km-re.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
MC Pite #195386 üzenetére
Jazz-nél a hivatalos módszer a dobbetét félig lehajtása, de nem hivatalosan sem kell levenni a lökhárítót, eleg csak a felső részét oldani. [link]
Egyébként az izzócsere módja lenne a legutolsó szempont, ami alapján autót választanék. Minden héten azért nem kell hozzányúlni, hogy fontossá váljon.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
Tothgera30 #195400 üzenetére
Minket 2004 óta boldogít egy M13A-s WagonR, ezen is tanultam meg vezetni 10 évvel ezelőtt, és a mai napig vezetem rendszeresen. Valóban nem a legkényelmesebb a futóműve, de nekem valós 130-nál sincs benne halálfélelmem. Megszokás kérdése.
szerk.: Ja, 165/60R14.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
yodamester10 #195463 üzenetére
Tényleg van ilyen, hogy ha automata váltóval vizsgázik valaki, akkor csak arra korlátozzák a jogsiját.
-
tboldi
nagyúr
válasz
yodamester10 #195466 üzenetére
Milyen mázlim van most adhatnám el a GTE-t.
Ha manuálissal vizsgázik valaki most, akkor nem lesz korlátozás, csak automatával vizsgázáskor. -
tboldi
nagyúr
válasz
yodamester10 #195470 üzenetére
Igen, ezért nem értem, miért írtad ezt.
-
-
tboldi
nagyúr
válasz
footy #195626 üzenetére
Az 5 hengert én is imádom, akár benzin, akár dízel.
De egyébként a sor 4-nek is lehet jó hangja, csak keresztsíkú főtengelye legyen, és “big bang” gyújtási sorrend. Yamahák előnyben.
3 hengerből meg a Triumphok jók, Street Triple, Speed Triple, Tigerek, stb.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
yodamester10 #195771 üzenetére
Kilencedikik?
-
tboldi
nagyúr
válasz
Richard! #195799 üzenetére
A Szent Imre azon szakaszát sem szeretem, ami a kórház és a körforgalom között van.
Meg az OBI-Mömax környéke is elég gyászos.Illetve ha csak az Árkádba szeretnék eljutni Móvárról, akkor mindjárt a legelején, a Radnóti utca felé kanyarodok (Honda szalon!), majd az egyetemtől a Dunakapu tér felé veszem az irányt, még úgy a legjobb.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
Luck Dragon #195800 üzenetére
Én corgi vagyok, nem husky.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Luck Dragon #195807 üzenetére
Mert furcsa volt neked a csönd az SE topikban.
-
tboldi
nagyúr
válasz
BigBlackDog #196138 üzenetére
A Civicekbe is szerelhettek csúsztatást elősegítő cuccost, mint a Jazz-be? Attól lehet bizonytalan a fogáspont.
-
tboldi
nagyúr
válasz
aero. #196140 üzenetére
Normál használat közben nem tűnik fel, de amikor be akarnék slisszolni egy kereszteződésbe nagy gázzal és leugorva a kuplungpedálról, akkor tovább csúsztatja, mint szeretném. Nem minden alkalommal, de előfordul, legalábbis én ezt tapasztalom a Jazz-zel (2006-os, facelift utáni GD1).
szerk.: Elkopva még nincs, különben menet közben is csinálná nagy gázra, a kuplungpedált nem érintve.
Illetve csúsztatáskor nem nő a fordulatszám sem, de ugye az enyém már elektromos gázpedálos, valószínűleg ebbe is beleavatkozik.szerk. 2: Megvan, angolul clutch delay valve-nek hívják ezt a cuccot.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
aero. #196143 üzenetére
Az EPC szerint van az ufóban is (a Honda dampernek hívja, a master és a slave cylinder között van).
De nem fordulatszámfüggő igazából, simán csak tovább tartja csúsztatva a kuplungot néhány helyzetben, ezzel kímélve a hajtást a hirtelen erőhatástól, emiatt érződhet bizonytalannak a fogáspont.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Luck Dragon!
Megidézlek, de nem ismerek semmilyen varázsigét, úgyhogy érd be ennyivel.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Luck Dragon #196224 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
yodamester10 #196306 üzenetére
Nálunk 495 volt múlt hét vasárnap a V-Power 100, mára már tuti megvan az 500 is.
-
tboldi
nagyúr
Olyan autót, aminek nincsenek meg a külföldi papírjai, kb. esélytelen honosítani, mi?
[link] -
tboldi
nagyúr
válasz
Luck Dragon #196324 üzenetére
Egy Jazz túl jó lenne ahhoz, hogy kint álljon, valami szarabb kell.
Nézünk mindenfélét márkától és típustól függetlenül. Most kíváncsiságból kizárólag a Mosonmagyaróváron belüli autókra szűrtük a keresést apummal, semmi mást nem adtunk meg, így találtuk ezt. Meg ezt.
Korábban meg ezen akadt meg a szemünk.
[ Szerkesztve ]