Hirdetés
- Pendrive irás-olvasás sebesség
- TCL LCD és LED TV-k
- Befutottak a Samsung 990 EVO Plus SSD-k
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen alaplapot vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
Hirdetés
-
Megérkezett a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
gp A klasszikus harmadik rész felújított kiadása sajnos még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Billentyűzettel autóznék újra, van még ilyen gém?
lo Régebben voltak billentyűzettel jól irányítható "árkád" autós játékok, most csak két ilyet ismerek:...
-
Magyarországra is megérkezett a Xiaomi Smart Band 9
ma A fitneszkarkötő júliusban bemutatott legújabb generációja hazánkban is elérhető.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
Tényleg vicc, hogy mennyi szarságot kell fizetni, közbe meg a benzinár horror (a fizetésekhez viszonyítva meg pláne), az utak meg általánosságban bűn sz@rok. Az autópálya biztos rendben van, de azért megint fizetni kell...
-
giigz
veterán
válasz remington2 #28561 üzenetére
Igen, ami megtetszik, el kell vinni átvizsgálásra, aztán kiderül, hogy érdemes-e tovább gondolkozni rajta.
Anyám ült hátul, ő elégedett volt a hellyel, persze ez attól is függ mennyire nagy, aki elöl ül. Egyébként az egész autóról elmondható, hogy nem egy kis szűkös valami, el lehet férni.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz bitpork #28562 üzenetére
Én most vezettem a próbakörön, nem éreztem vészesnek, persze a 13 mp-es gyorsulása nem túl sportos, de a mindennapokban tökéletesen lehet vele haladni. Persze az autópályát jobb elkerülni, de a 130-as tempót is bírja, ha arról van szó. Aki sportos autót keres, az ne ezt vegye, de ez ugye egyértelmű. Az 1 tonnához éppenséggel elég az a 75 LE, szerintem teljesen korrekt.
-
giigz
veterán
válasz !Overdose! #28579 üzenetére
De akkor még az eredeti tulaj biztosítása van, nem?
-
giigz
veterán
25 perce van nálam az autó, de már megvan az első helyszíni bírságom
-
giigz
veterán
Az okmányiroda előtt, a kanyartól nyilván nem volt meg 5 méter, és mivel fél 11 óta ott áll, ezért amikor jövünk ki, hát nem egy papír van az ablaktörlő alatt?
Olyan ideges vagyok, hogy az...
Mennyi egyébként egy ilyen "tiltott helyen várakozik"?
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Na, szóval idáig kb. megállás nélkül autókáztam
Megvan a kocsi, ma vettem át, és ugye rögtön lett is egy bírság rossz helyen parkolásért, de ez nem rontja el a kedvemet.
98-as Megane, 1.4-es bivaly 75 LE-s motorral, 216k garantált 100% biztos, hogy ennyi kilométerrel, centrálzár van benne, meg elektromos ablakok.
Annyi problémája van, hogy a fék nyikorog, meg az alapjárat egy kicsit magasan megy, aztán visszaáll egy pár másodperc után... Ez a két kis hibája van, ezt majd orvosoltatom is a szerelővel, ami meg saját igény, hogy egy fordulatszámmérő is legyen benne. Egyébként tip-top, jól megy, tetszik nagyon.
Holnap lövök majd egy képet.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Ja még annyit, hogy ha a kuplungot kiengedem, elindul az autó.
-
giigz
veterán
A múltkor kérdeztem, hogy elindul egy kismotoros benzines autó, ha kiengedem a kuplungot, mint pl. egy dízelesél?
Na erre jöttek a válaszok, hogy dehogy bírja, lefullad.
Én meg megosztottam a tapasztalatomat, hogy nem fullad le, ha kiengedem, elindul, nem fullad.
-
giigz
veterán
válasz Tökmindegy #28718 üzenetére
Igen, az alapjárat biztos sokat számít, mert mint írtam is, nekem valami probléma lehet az alapjárattal, néha magasabban jár a motor...
Szerk.: Elkezdtem kiengedni, akkor elindult, aztán jött a gáz, szóval nem próbáltam teljesen kiengedve. Holnap kipróbálom majd azt is, de akkor már lehet, hogy tényleg fulladás lesz belőle. Igazából nem is volt pontos amit írtam, mert nekem konkrétan ennyi elég is, hogy ha engedem ki, akkor érezzem, hogy elindul, és akkor adok egy kis gázt is... Tolatáskor viszont teljesen kiengedtem, és nem fulladt le.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz bitpork #28720 üzenetére
Más
Ez az eddigi leggyengébb autó, amit vezettem, 140-200 LE-höz "vagyok szokva", így furcsa volt, hogy padlót adok, és akkor sincs az a "na mostmár leveszem a gázról, mert sok lesz így városban" Az allroad más volt, meg most az XC70 is más, de hát ez van, a célnak ez is tökéletes, hétvégénként meg majd elkérem a Volvo-t, aztán meghajtjuk.
-
giigz
veterán
Mi történik akkor, hogy 30, 50 vagy akár többnél belerakom 1-be?
-
giigz
veterán
Nem akarom én berakni, csak egy Golfhoz vagy Focushoz, Astra-hoz képest olyan pontatlannak érzem a váltót, hogy nem érzem biztosnak a váltásaimat, persze sejtem, hogy mibe megy bele Szóval ha pl. 70-ről lelassítók 30 körülre, és be akarnám rakni 3-ba, és véletlen 1-be rakom, ezért kérdeztem... De próbálok figyelni a dologra.
-
giigz
veterán
Szerintem, mielőtt megakarsz venni egy autót, olvass utána, hogy mik szoktak a bajai lenni. Kivétel vagy ez alól, ha beviszed a márkaszervizbe, és csinálják meg amit, kell oszt csókolom.
Nyavalyás autó az azt jelenti, mint írták is, hogy nem csak tankolod, hanem egyszer ez romlik el, egyszer az.
-
giigz
veterán
-
giigz
veterán
Ma egyébként egy kicsit megtréfált a 75 paci... Piros lámpánál belső sávban első vagyok én, elindulunk, eltelik pár méter, és úgy voltam vele, hogy odalépek egy kicsit neki, aztán kimegyek a külsőbe, mert utána meg abból lehet egyenesen menni tovább... Na igenám, csak az autó nem nagyon lódult meg, szóval szerintem anyáztak is mögöttem, nem sok helyet hagytam az tuti... Erre figyelni kell...
-
giigz
veterán
válasz FoBCRaistlin #28901 üzenetére
Nem véletlenül nézegettem 90-100 paci fölött autókat... Chippen nagyon csúnyán el fogok gondolkozni, elfér az a + 10 LE, 38k-ért még talán annyira nem sok, bár lehet hagyom, majd még megszokom először.
-
giigz
veterán
válasz Tökmindegy #28923 üzenetére
Ez volt most, hetekig honapokig nezegettem legalabb 1.6-os motorral, de nem talaltam olyat, ami tokeletes lenne.Igy meg lejjebb adtam, klima ki, es 1.4 a min. Ezt megtalaltam, tetszett, tip-top, szoval elhoztam... Nem gondoltam volna, hogy ennyire keves lesz a 75 lo, de majd kiderul...
-
giigz
veterán
Köszi mindenkinek
(#29041) !Overdose! és (#29044) MunezXBK: Minden elemen a gyári érték lett mérve, és a tulaj állítása szerint sem volt sosem törés semelyik elemen sem.
-
giigz
veterán
válasz Balupapa #29046 üzenetére
Köszi!
Higgyétek el, én vettem meg az év legmegkíméltebb használatautóját. Ismerősünk, anyám munkatársa volt régebben, 10-20 éve ismerik egymást. Az autó végig garázsban volt tartva, itt lakik a tulaj 2 utcára tőlünk, régebben pedig sofőr volt, most meg buszsofőr. 2 M km-t már átlépte, sosem volt egy koccanása sem, az autói mindig a legtökéletesebb állapotban vannak, takarítva, lemosva mindig. Ez most 10 éve volt nála, a következő kocsija Megane II lesz.
(#29047) MunezXBK: Nem vakuztam, lemenőben volt a nap, szerintem csak a fény esik furcsán a kocsira, meg ugye telefonnal csináltam, elég rossz minőségű.
Holnap egyébként is csinálok a fényképezőmmel képet a motortérről, meg a belsőről, akkor lekapom azzal is a kocsit még egyszer, és akkor mutatom majd azt a képet is, biztos jobb minőségű lesz.
-
giigz
veterán
válasz bitpork #29055 üzenetére
Nem lesz boyracer, van ízlésem szerencsére Annyi az összes tervem külső szépítésre, hogy egy ilyen dísztárcsát veszek, és kész, vége. Majd, ha egy drágább autóm lesz, akkor arra egy szép felni, meg sötétített üveg, de semmi más. Itt még a sötétített üveget sem vállalom be, csak valami jó védőfóliát.
-
giigz
veterán
Vettem ma turtle wax-ot (original), állítólag jó cucc Valakinek tapasztalat?
-
giigz
veterán
Na most elbizonytalanodtam. Nem karcos túlságosan a kocsi, szép állapotban van most is. Van értelme ezt használni ilyenkor, vagy csak a festéket koptatom?
-
giigz
veterán
Aki tud 98-as Megane-hoz fordulatszámmérős óracsoportot, lehetőleg minél olcsóbban, az szóljon légyszíves!
Vagy esetleg jöhetnek linkek, hol érdemes keresni ilyen alkatrészek után.
-
giigz
veterán
Köszi mindenkinek!
-
giigz
veterán
Van pár fajta... Szerintetek olyat nem lehet csinálni, hogy megveszem a legolcsóbbat, ahol fordulatszámmérő van, és csak a fordulatszámmérős részt cserélem ki, nem az egész óracsoportot?
Mert van olyan, ahol jó a fordulatszámmérő, pl. a fentebb linkelt, de ott a km állás analóg, nekem meg jobban tetszik a jelenlegi digitális. Ezért ha ezt megvenném, és az óra helyére beraknám a fordulatszámmérős részt, úgy nem lehetne megoldani? Van egy másik, ahol megvan a digitális km, de ott meg nem tetszik a fordulatszám számozása... A harmadik fajta pedig ez, ahol teljesen máshogy van elrendezve az összes többihez képest, de digitális a km, és a fordulatszám jelzés típusa is tetszik, viszont itt jobboldalra kerül a km óra, amit meg újra meg kell szokni, ráadásul 13.000 Ft + posta + szerelés...
Szerk.: Ja, és ezen az utolsón nem látok olyat, hogy hol jelezné a tompított, távolsági fényszórót...
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Na, ha már a tankolásról volt szó.
Hétfőn tankoltam először 6.000-ért, nem sok nyál volt már benne akkor, gondolom jól kicentizte a volt tulaj. Ebből kb. 150 km-t tettem meg, majd ma megint belenyomtam 14,64 litert 6k-ért 10 literes fogyi elsőre nem is rossz, 100% várossal. Ma mentem egyet országúton is, 130-ig nyomtam, utána már nem volt szívem. Hétfőn is lesz még egy kis kb. 50 km-es országút benne, örülnék neki, ha 8 alá beférne az átlag.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Ebben volt elindulás gyakorlás, parkolás gyakorlás, na meg a gáz on/off módban működik Gyorsításkor kb. padlóval megyek, ha meg megvan egy 40 pl., akkor négyesben alapjárattal, vagy szinte alapjárattal gurulunk...
Na mind1, városon belül egy 7-7,5 literes fogyasztással meg lennék elégedve, de ha nem megy 8 fölé, akkor az úgy szerintem jó lesz. Az országútra kíváncsi leszek, nemsoká kiderül az is.
Az mindenféleképpen pozitív, hogy 60 literes a tank.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen